Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
    Morgen namiddag ga ik een Cabrio testen , 49.500€ voor eentje van 2009 ...
    wel niet veel opties maar wil toch eens eentje getest hebben
    Heb je daar een link van?
    2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk Berichten
      Lotus Evora 3.5 V6 280pk
      Kostprijs BIV 2011: 4.957 euro
      Kostprijs BIV 2012: 1.588 euro

Porsche 911 (new 991) 350pk PDK
      Kostprijs BIV 2011: 4.957 euro
      Kostprijs BIV 2012: 1.371 euro
      Dan spaar ik nog wat verder he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
        Heb je daar een link van?

Yep

Comment

• Als je een auto wil die je als daily kan gebruiken, waarmee je met het ganse gezin op pad kan, en waarmee je ook eens een trackday op een deftige manier wil meepikken, dan moet je een E90 of E92 M3 kopen. De E93 M3 heeft het voordeel dat 'm open kan, maar is te zwaar voor het circuit.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Is inderdaad maar karig uitgerust. Dat je hiermee eens wil testrijden vind ik ok, maar om te kopen is 'm te kaal. Een M3 zal inderdaad al moeilijker verkocht geraken, maar het zal nog moeilijker zijn als 'm niet goed uitgerust is. Ik denk dan aan navi professional, een soundsystem, ESP, M-button,...
            OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Als je een auto wil die je als daily kan gebruiken, waarmee je met het ganse gezin op pad kan, en waarmee je ook eens een trackday op een deftige manier wil meepikken, dan moet je een E90 of E92 M3 kopen. De E93 M3 heeft het voordeel dat 'm open kan, maar is te zwaar voor het circuit.
              Weet ik , daarom zou ik geen E93 M3 willen ....
              maar wil hem toch eens testen

Ik zie ze niet graag ook dicht

Comment

• Koop u maar een E92 M3 met een schuifdak. De meest ideale M3.
                OO 00 OO

Comment

Je hebt gelijk hoor. Een M3 zal stukken moeilijker verkocht geraken. De prijs zal zeker fors dalen. Uiteindelijk is het een CO2-bom. Ook in andere laden willen ze dat minder en minder zien rijden. Ook zullen milieubewuste mensen dit niet willen hebben.
                  Idem voor bijvoorbeeld de CL500 van mijn schoonvader.
                  Idd, spijtig maar helaas. En het zal er niet op beteren. Ik moet steeds denken aan de reportage van JC in TopGear over de Aston Martin Vantage V12. Het einde van de dikke benzines is nabij.
                  Al brengt de nieuwe regeling ook wel voordelen; 300 BIV voor een 535d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                    300 BIV voor een 535d

Heb ik gehad ... wil eens wat anders .

Comment

Koop u maar een E92 M3 met een schuifdak. De meest ideale M3.
                      Ik vind een E90 de meest ideale M3. Hier in het individual-lovers topic heeft eens een super knappe E90 M3 gestaan; moonsilber exterieur met amarone leder en pianolak inleglijsten

Comment

• Ziehier: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...ar&tabNumber=1

Te koop in België, BTW aftrekbaar, facelift, M-DKG, de nieuwe iDrive, schuifdak. Perfectie IMO.
                        OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                          Heb ik gehad ... wil eens wat anders .
                          Was gewoon als algemeen voorbeeld bedoeld

Comment

Ik vind een E90 de meest ideale M3. Hier in het individual-lovers topic heeft eens een super knappe E90 M3 gestaan; moonsilber exterieur met amarone leder en pianolak inleglijsten
                            Ik vind de E90 M3 ook waanzinnig knap. Nadeel is wel dat de 3 berline nu al een oud model is. De coupé zal het nog effe trekken.
                            OO 00 OO

Comment

• Ofwel deze E92 M3 met competition pack: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1

OMG
                              OO 00 OO

Comment

Ofwel deze E92 M3 met competition pack: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1

OMG
                                Prachtig deze!

Comment

Ik vind de E90 M3 ook waanzinnig knap. Nadeel is wel dat de 3 berline nu al een oud model is. De coupé zal het nog effe trekken.
                                  Dat is waar en de coupe is ook heel erg knap. Enkel weet ik niet of een coupe wel handig is als gezinswagen, dat is één van de redenen die mijn pa er van weerhouden om een E-coupe in het lijstje van mogelijke opvolgers van de X3 te zetten.

Comment

Dat is waar en de coupe is ook heel erg knap. Enkel weet ik niet of een coupe wel handig is als gezinswagen, dat is één van de redenen die mijn pa er van weerhouden om een E-coupe in het lijstje van mogelijke opvolgers van de X3 te zetten.
                                    Mijn vrouw rijdt alle dagen met dit ding met de kinderen achterin. In- en uitstappen gaat echt perfect hoor. Een berline is natuurlijk gemakkelijker.
                                    OO 00 OO

Comment

Mijn vrouw rijdt alle dagen met dit ding met de kinderen achterin. In- en uitstappen gaat echt perfect hoor. Een berline is natuurlijk gemakkelijker.
                                      Ik heb enkel (een slechte ) ervaring met de E46 cabrio, daar heb je amper beenruimte achterin. Maar goed dat ze vorderingen gemaakt hebben wat dat betrefd.

Comment

• Het is een feit dat de cabrio kleiner is achterin dan de coupé en de berline. Ook staat de rugleuning verticaler wat het comfort over lange afstanden verslechtert.
                                        OO 00 OO

Comment

Het is een feit dat de cabrio kleiner is achterin dan de coupé en de berline. Ook staat de rugleuning verticaler wat het comfort over lange afstanden verslechtert.
                                          Dan de berline ok,maar ook kleiner als de coupe?
                                          Zal toch niet zo veel schelen denk ik,coupe heeft toch ook die bak achteraan int midden?
                                          2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Working...
                                          X