Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenDan spaar ik nog wat verder he
Na 3 jaar amusseer ik me nog te veel, dus nog geen reden om weg te doen.
Overweeg zelfs om er nog 3 of 5 jaar bij te doen om eerst een andere autodroom te realiseren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenTja, er zijn mensen die naast een M3 ook een 530d/535d kopen. Deze 530d/535d wordt ruim €4.500,- goedkoper, dus eigenlijk verandert er qua budget voor die mensen niets.Als ze dan daarnaast nog iets kopen a la Megane RS, dan sparen ze in de toekomst zelfs geld uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk BerichtenDan de berline ok,maar ook kleiner als de coupe?
Zal toch niet zo veel schelen denk ik,coupe heeft toch ook die bak achteraan int midden?
Mijn vrouw (1m 70) was niet te spreken over de ruimte achterin tijden een proefrit met een cabby 335i, terwijl ze mijn huidige coupé vrij riant vind achter.
Volgens haar leek het meer op een oncomfortabele bank dan een zetel t.o.v. een coupé.
Comment
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Vandaag mijn 335d binnengebracht voor zijn wintersetup.
Na lang twijfelen dan toch de knoop kunnen doorhakken.
Ik heb mijn standaard 18" M-velgen vervangen door nieuwe 17"-velgen in Anthraciet.
Dit met winterbanden Michelin Alpin 4, in maat 225/45 R17.
Deze bieden blijkbaar een goede grip (regen, sneeuw, ijs), hebben een lange levensduur en een goede energie efficiëntie.
Comment
-
BMW 6 Gran Coupe
Knap model. Kan mij wel moeilijk voorstellen dat het er was gekomen als er geen A7 en CLS was en dat vind ik spijtig...
Any thoughts?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
+ 6cilinder!
edit: link werkt niet heb dus maar de foto's van de advertentie geplaatst.
wakostda?BMW X5 45e
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Comment