Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
    geen idee.

Maar kzat gisteren eens naar mijn opgeslagen foto's te kijken. Heeft je broer nog steeds die knappe 335d?
    Neen rijdt met X5 nu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
      Neen rijdt met X5 nu
      Facelift 4.0d M-Sport ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
        Facelift 4.0d M-Sport ?
        een 40d is per definitie een facelift
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Hoe zit dat met de Hybride bmw's? Zijn die voordelig als bedrijfswagen?
          wat versta je onder voordelig ...

het VAA zal berekend worden op twee parameters,
          enerzijds CO2 (scoren ze goed in, gegeven de motorisatie)
          anderzijds cataloguswaarde (hmmm )

een ActiveHybrid5 zal alleszins interessanter zijn dan een 535i, dat is zeker.
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
            Facelift 4.0d M-Sport ?
            Yes !!

Comment

Yes !!
              Foto's !?

Comment

• Pa zijn ex-kar

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
                2012 E92 Bmw 335i DKG
                1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                  Knappe kar voor een mooie prijs.
                  Hebben jullie de 335i al?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                    Knappe kar voor een mooie prijs.
                    Hebben jullie de 335i al?
                    Nee, 6 Januari

Momenteel bolt het rond met de turkenbak
                    Zalig, de reacties van de mensen ook " oei, gaan de zaken niet meer goed ?"

Maar hij heeft hem vorige maand al overgegeven aan de garage omdat hij een mooie prijs kreeg, en anders moest hem ook opnieuw ingeschreven worden enzo voor 2 maanden.
                    Probleem is dat we nu bijna teveel km's op de E30 gezet hebben voor de verzekering dus zou hem misschien de laatste week alsnog een vervangwagen moeten nemen.
                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                    1991 E30 320i

Comment

Nee, 6 Januari

Momenteel bolt het rond met de turkenbak
                      Zalig, de reacties van de mensen ook " oei, gaan de zaken niet meer goed ?"

Maar hij heeft hem vorige maand al overgegeven aan de garage omdat hij een mooie prijs kreeg, en anders moest hem ook opnieuw ingeschreven worden enzo voor 2 maanden.
                      Probleem is dat we nu bijna teveel km's op de E30 gezet hebben voor de verzekering dus zou hem misschien de laatste week alsnog een vervangwagen moeten nemen.
                      Met zo'n E30 rondbollen moet toch fantastisch zijn
                      En daarna gaat hij zijn 335i des te meer kunnen appreciëren.
                      Hoeveel km's heb jij al op je E30 gezet?

Comment

Met zo'n E30 rondbollen moet toch fantastisch zijn
                        En daarna gaat hij zijn 335i des te meer kunnen appreciëren.
                        Hoeveel km's heb jij al op je E30 gezet?
                        Tis dat 335i wordt nu een eens zo grote beloning, ik kijk er echt naar uit. Gelukkig heeft het nog niet te hard gesneeuwd van het jaar

Gekocht op 152k en heeft er nu iets rond 156K
                        Maar is maar tot 157K verzekerd omdat hem als classic verzekerd is.
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

Comment

Tis dat 335i wordt nu een eens zo grote beloning, ik kijk er echt naar uit. Gelukkig heeft het nog niet te hard gesneeuwd van het jaar

Gekocht op 152k en heeft er nu iets rond 156K
                          Maar is maar tot 157K verzekerd omdat hem als classic verzekerd is.
                          Daarmee in de sneeuw rijden zou wel eens tricky kunnen zijn idd.

Comment

Daarmee in de sneeuw rijden zou wel eens tricky kunnen zijn idd.
                            Met winterbanden gaat dat nog tamelijk volgens pa en is het wel fun.
                            Zonder is een ramp
                            2012 E92 Bmw 335i DKG
                            1991 E30 320i

Comment

• Desnoods een zak van 100kg cement in de koffer he

Comment

Desnoods een zak van 100kg cement in de koffer he
                                Inderdaad, ben ook wel blij dat ik een sedanneke heb, als ik later met kameraden op stap wil gaan toch iets meer plaats voor mijn makkers
                                2012 E92 Bmw 335i DKG
                                1991 E30 320i

Comment

Inderdaad, ben ook wel blij dat ik een sedanneke heb, als ik later met kameraden op stap wil gaan toch iets meer plaats voor mijn makkers
                                  En oude (zaken)berlines zijn gewoon de max.

Comment

• + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                      + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

http://www.youtube.com/watch?v=bNLD1indtaw
                                      Zalig
                                      Vandaag eens een stukje met een E46 320i gereden, wat rijdt dat lekker zeg
                                      Erg korte schakelwegen, aangenamer schakelgevoel en koppeling tov de nieuwere BMW's, zijdezachte motor, degelijk en tijdloos interieur, strak sturen, ligt goed op de baan en het comfort is ook OK (deze was dan nog een Schnitzer met verlaging). Enkel de motor is me te tam, gaat enkel goed als je hem veel toeren laat draaien wat niet echt comfy rijdt.
                                      Last edited by stradge; 18/12/2011, 16:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                        Zalig
                                        Vandaag eens een stukje met een E46 320i gereden, wat rijdt dat lekker zeg
                                        Erg korte schakelwegen, aangenamer schakelgevoel en koppeling tov de nieuwere BMW's, zijdezachte motor, degelijk en tijdloos interieur, strak sturen, licht goed op de baan en het comfort is ook OK (deze was dan nog een Schnitzer met verlaging). Enkel de motor is me te tam, gaat enkel goed als je hem veel toeren laat draaien wat niet echt comfy rijdt.

Was het een 2.0 150pk of een 2.2 163pk? Ik heb de 150pk en vind die inderdaad ook heel tam in lage toeren. Pas vanaf 4000 toeren begint het.. En verbruikt ook wel wat. Ik krijg bijna niet onder de 11 liter (lpg).
                                        Had die van u ook zo een zwaar gaspedaal?
                                        Maar voor de rest rijdt dat heel soepel en dat geluid maakt alles goed
                                        BMW E61 525d LCI '09
                                        Suzuki Bandit 1250NA /07
                                        Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                                          Was het een 2.0 150pk of een 2.2 163pk? Ik heb de 150pk en vind die inderdaad ook heel tam in lage toeren. Pas vanaf 4000 toeren begint het.. En verbruikt ook wel wat. Ik krijg bijna niet onder de 11 liter (lpg).
                                          Had die van u ook zo een zwaar gaspedaal?
                                          Maar voor de rest rijdt dat heel soepel en dat geluid maakt alles goed
                                          Het was een pfl, ik denk van '99 dus waarschijnlijk de 2.0. Hij was wel soepel op alle toeren maar ik miste echt wel koppel in lage toeren (m'n 190D doet dat zelfs beter), maar zoals je zegt; laat hem wat toeren maken en dat rijdt en zingt heerlijk (gedempt, maar suggestief). Deze lag ook lpg (gelukkig) en de sportieve chauffeur zit zo rond de 12l maar rijdt ook wel goed door. Zwaar gaspedaal viel me niet echt op maar licht was het zeker niet. Is dat eigenlijk duur in onderhoud/betrouwbaar zo'n E46? Zo'n 330d ofzo moet heerlijk rijden

Comment

Working...
                                          X