Oorspronkelijk geplaatst door Maarten
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenNeen rijdt met X5 nu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenFacelift 4.0d M-Sport ?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenHoe zit dat met de Hybride bmw's? Zijn die voordelig als bedrijfswagen?
het VAA zal berekend worden op twee parameters,
enerzijds CO2 (scoren ze goed in, gegeven de motorisatie)
anderzijds cataloguswaarde (hmmm )
een ActiveHybrid5 zal alleszins interessanter zijn dan een 535i, dat is zeker.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
Hebben jullie de 335i al?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenKnappe kar voor een mooie prijs.
Hebben jullie de 335i al?
Momenteel bolt het rond met de turkenbak
Zalig, de reacties van de mensen ook " oei, gaan de zaken niet meer goed ?"
Maar hij heeft hem vorige maand al overgegeven aan de garage omdat hij een mooie prijs kreeg, en anders moest hem ook opnieuw ingeschreven worden enzo voor 2 maanden.
Probleem is dat we nu bijna teveel km's op de E30 gezet hebben voor de verzekering dus zou hem misschien de laatste week alsnog een vervangwagen moeten nemen.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenNee, 6 Januari
Momenteel bolt het rond met de turkenbak
Zalig, de reacties van de mensen ook " oei, gaan de zaken niet meer goed ?"
Maar hij heeft hem vorige maand al overgegeven aan de garage omdat hij een mooie prijs kreeg, en anders moest hem ook opnieuw ingeschreven worden enzo voor 2 maanden.
Probleem is dat we nu bijna teveel km's op de E30 gezet hebben voor de verzekering dus zou hem misschien de laatste week alsnog een vervangwagen moeten nemen.
En daarna gaat hij zijn 335i des te meer kunnen appreciëren.
Hoeveel km's heb jij al op je E30 gezet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenMet zo'n E30 rondbollen moet toch fantastisch zijn
En daarna gaat hij zijn 335i des te meer kunnen appreciëren.
Hoeveel km's heb jij al op je E30 gezet?
Gekocht op 152k en heeft er nu iets rond 156K
Maar is maar tot 157K verzekerd omdat hem als classic verzekerd is.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenTis dat 335i wordt nu een eens zo grote beloning, ik kijk er echt naar uit. Gelukkig heeft het nog niet te hard gesneeuwd van het jaar
Gekocht op 152k en heeft er nu iets rond 156K
Maar is maar tot 157K verzekerd omdat hem als classic verzekerd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenDaarmee in de sneeuw rijden zou wel eens tricky kunnen zijn idd.
Zonder is een ramp2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenDesnoods een zak van 100kg cement in de koffer he2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenInderdaad, ben ook wel blij dat ik een sedanneke heb, als ik later met kameraden op stap wil gaan toch iets meer plaats voor mijn makkers
Comment
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
Vandaag eens een stukje met een E46 320i gereden, wat rijdt dat lekker zeg
Erg korte schakelwegen, aangenamer schakelgevoel en koppeling tov de nieuwere BMW's, zijdezachte motor, degelijk en tijdloos interieur, strak sturen, ligt goed op de baan en het comfort is ook OK (deze was dan nog een Schnitzer met verlaging). Enkel de motor is me te tam, gaat enkel goed als je hem veel toeren laat draaien wat niet echt comfy rijdt.Last edited by stradge; 18/12/2011, 16:26.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenZalig
Vandaag eens een stukje met een E46 320i gereden, wat rijdt dat lekker zeg
Erg korte schakelwegen, aangenamer schakelgevoel en koppeling tov de nieuwere BMW's, zijdezachte motor, degelijk en tijdloos interieur, strak sturen, licht goed op de baan en het comfort is ook OK (deze was dan nog een Schnitzer met verlaging). Enkel de motor is me te tam, gaat enkel goed als je hem veel toeren laat draaien wat niet echt comfy rijdt.
Was het een 2.0 150pk of een 2.2 163pk? Ik heb de 150pk en vind die inderdaad ook heel tam in lage toeren. Pas vanaf 4000 toeren begint het.. En verbruikt ook wel wat. Ik krijg bijna niet onder de 11 liter (lpg).
Had die van u ook zo een zwaar gaspedaal?
Maar voor de rest rijdt dat heel soepel en dat geluid maakt alles goedBMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenWas het een 2.0 150pk of een 2.2 163pk? Ik heb de 150pk en vind die inderdaad ook heel tam in lage toeren. Pas vanaf 4000 toeren begint het.. En verbruikt ook wel wat. Ik krijg bijna niet onder de 11 liter (lpg).
Had die van u ook zo een zwaar gaspedaal?
Maar voor de rest rijdt dat heel soepel en dat geluid maakt alles goed
Comment
Comment