Oorspronkelijk geplaatst door stradge
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenOnze 120d 177pk uit 2008 hangt het uit. We hebben al een tijd de indruk dat hij niet trekt zoals hij dat zou moeten doen, af en toe gaat hij helemaal niet vooruit en lijkt het op een soort noodloop. Sinds daarnet lijkt het wel permanent een 112d en m'n moeder vindt dat hij wat anders klinkt ook (ik hoor het niet direct). Nu bijna 50.000km, iemand nog zoiets meegemaakt? Ik verdenk de luchtmassameter, ergens een turboslang die niet goed is of de turbo zelf
Bij mijn pa ging de auto niet boven de 80, ook al gaf je volle gas en trok ook traag op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenJep, auto van m'n moeder en dus vooral korte ritjes. Dan is EGR inderdaad ook wel een kanshebber, da's maar een kwestie van "kuisen" dan zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenIk heb even jullie mening nodig.
Momenteel rij ik dus met een 318iS e36 en ik zou deze graag volgend jaar vervangen.
Nu zijn mijn ouders van mening om te wachten tot de nieuwe coupé uitkomt (2013) en dan een nieuwe aan te schaffen. Naar wat ik gehoord heb zal dit naar alle waarschijnlijkheid een 2 liter diesel of naft zijn.
Persoonljik heb ik liever een 2e hands van 1-2 jaar omdat daar de grootste brok verlies toch al vanaf is maar soit.
Nu belde vandaag een vriend van mij dat hij zijn 335i (2009) met 15000km verkoopt omwille van de nieuwe bedrijfstax voor 35000 euro. Deze is echt in nieuwstaat, rood interieur, wit exterieur, full option met sportautomaat, M pakket,..
Nu hebben mijn ouders nee gezegd omdat het model binnen een paar jaar al verouderd zal zijn en die motor veel te zwaar is voor mij.
Persoonlijk is dit toch wel een kleine droom voor mij en ik vind dit toch wel een "koopje" voor deze wagen.
Wat vinden jullie?
Je moet een de totale rekening maken alvorens te vergelijken. Bovendien is 35.000 € voor een mooie 335i niet uitzonderlijk.
Comment
-
nee het is niet uitzonderlijk, maar het is gewoon perfect de uitvoering dat ik zou nemen en met zo weinig km's nog.
En in maart zou het verschil in BIV ook pakken lager vallen.
Tax en benzine zullen uiteraard groter zijn, maar je krijgt er dan ook heel wat meer voor terug vind ik.
Kans is trouwens nihil dat het deze 335i wordt want mijn ouders zijn er absoluut niet voor. Dan is de discussie rap gesloten e :p
Comment
-
nee het is niet uitzonderlijk, maar het is gewoon perfect de uitvoering dat ik zou nemen en met zo weinig km's nog.
En in maart zou het verschil in BIV ook pakken lager vallen.
Tax en benzine zullen uiteraard groter zijn, maar je krijgt er dan ook heel wat meer voor terug vind ik.
Kans is trouwens nihil dat het deze 335i wordt want mijn ouders zijn er absoluut niet voor. Dan is de discussie rap gesloten e :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenIk heb even jullie mening nodig.
Momenteel rij ik dus met een 318iS e36 en ik zou deze graag volgend jaar vervangen.
Nu zijn mijn ouders van mening om te wachten tot de nieuwe coupé uitkomt (2013) en dan een nieuwe aan te schaffen. Naar wat ik gehoord heb zal dit naar alle waarschijnlijkheid een 2 liter diesel of naft zijn.
Persoonljik heb ik liever een 2e hands van 1-2 jaar omdat daar de grootste brok verlies toch al vanaf is maar soit.
Nu belde vandaag een vriend van mij dat hij zijn 335i (2009) met 15000km verkoopt omwille van de nieuwe bedrijfstax voor 35000 euro. Deze is echt in nieuwstaat, rood interieur, wit exterieur, full option met sportautomaat, M pakket,..
Nu hebben mijn ouders nee gezegd omdat het model binnen een paar jaar al verouderd zal zijn en die motor veel te zwaar is voor mij.
Persoonlijk is dit toch wel een kleine droom voor mij en ik vind dit toch wel een "koopje" voor deze wagen.
Wat vinden jullie?
Betaal jij die auto of je ouders? Indien je hem zelf betaald (wat wel zot is voor iemand van 22 imo), hebben je ouders hier toch niet veel in te zeggen?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk Berichtentijd voor een nieuwe turbo geblazen benzine. een benzine is beter voor korte ritjes
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenBij onze X3 20d heeft mijn pa ongeveer hetzelfde voorgehad. Het was een elektromotor tussen motor en turbo die niet meer werkte.
Bij mijn pa ging de auto niet boven de 80, ook al gaf je volle gas en trok ook traag op.Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenHangt af van de hoeveelheid vunzigheid dat er zich afgezet heeft. Als het echt zo slecht is denk ik eerder aan vervangen. Als het plots sterk verslechterd is zal het wel iets anders zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenHeeft ze al gehad (Saab 9-3 1.8t), maar zoop wat te veel naar haar zin
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenVraagje ,
In mijn GPS van de 535d staat mijn thuis adres ... waar kan ik dit verwijderen ?
Vind het precies niet
1. Open the start menu.
2.Press the controller to open the menu.
3.Select "Settings" and press the controller.
4.Select "Vehicle and tires" and press the
controller.
5. Select "Delete data" and press the controller.
Editing the destination list
1.Select the desired destination from the destination
list and press the controller.
2.The selected destination can be edited:
To delete the entry:
Select "Delete entry".
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door forumgebruiker Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenJe hebt gelijk hoor. Een M3 zal stukken moeilijker verkocht geraken. De prijs zal zeker fors dalen. Uiteindelijk is het een CO2-bom. Ook in andere laden willen ze dat minder en minder zien rijden. Ook zullen milieubewuste mensen dit niet willen hebben.
Comment
-
[quote] Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Je hebt gelijk hoor. Een M3 zal stukken moeilijker verkocht geraken. De prijs zal zeker fors dalen. Uiteindelijk is het een CO2-bom. Ook in andere laden willen ze dat minder en minder zien rijden. Ook zullen milieubewuste mensen dit niet willen hebben.[quote]
Oorspronkelijk geplaatst door forumgebruiker Bekijk BerichtenEchte milieubewuste mensen, niet het gepeupel dat wel graag 15% meepikt maar eigenlijk vooral en alleen aan zijn portemonnee denkt, zijn niet zo dik gezaaid, en ik kan u zeggen dat ze zeker niet weten wat een M3 is, laat staan dat ze 1 willen.
@BMWMB: Je bent weer zo'n simpele moraalridder die in het zand moet bijten, ook al verwacht ik niet dat het je snapt..
Comment
Comment