Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja, ik heb het zimtbraun in de showroom gezien (in een X5). Was eerst voor een andere kleur gegaan, maar ik vond dat het best meeviel. Het lijkt idd wat op terra cotta, het is een warme aardekleur. Ik heb het wel niet met houtinleg genomen want dat vind ik persoonlijk wat 'oud' maar wel met alu hexagon. Die combinatie vind ik zwart.
    Het probleem is dat je met de nieuwe 5 niet veel keuze heb in donkere kleuren als je leder neemt. Bleek leder wil ik niet omwille van de kids, tenzij je graag elk weekend poetst uiteraard, en een carbonzwarte wagen met antraciet hemelbekleding en zwart leder is wel heel.... wel, zwart uiteraard.
    De combinatie zimtbraun, antraciet hemelbekleding en zwarte tapijten vind ik klasse en knap. De foto's waar je naar wijst zijn wat overbelicht en in het echt vind ik het zimtbraun wel levendiger dan op de foto's. Daar lijkt het me nogal neutraal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fabeman Bekijk Berichten
      Ja, ik heb het zimtbraun in de showroom gezien (in een X5). Was eerst voor een andere kleur gegaan, maar ik vond dat het best meeviel. Het lijkt idd wat op terra cotta, het is een warme aardekleur. Ik heb het wel niet met houtinleg genomen want dat vind ik persoonlijk wat 'oud' maar wel met alu hexagon. Die combinatie vind ik zwart.
      Het probleem is dat je met de nieuwe 5 niet veel keuze heb in donkere kleuren als je leder neemt. Bleek leder wil ik niet omwille van de kids, tenzij je graag elk weekend poetst uiteraard, en een carbonzwarte wagen met antraciet hemelbekleding en zwart leder is wel heel.... wel, zwart uiteraard.
      De combinatie zimtbraun, antraciet hemelbekleding en zwarte tapijten vind ik klasse en knap. De foto's waar je naar wijst zijn wat overbelicht en in het echt vind ik het zimtbraun wel levendiger dan op de foto's. Daar lijkt het me nogal neutraal.
      Bedankt. Ik dacht oorspronkelijk toen ik een tweedehands aan't zoeken was dat Zimtbraun het donker/chocolade-bruin was.
      Toen ik uiteindelijk in de catalogus keek vond ik't redelijk bleek en mijn vrouw vond het maar helemaal niks... maar ik zag de opties en de prijs wel zitten.
      Bij de mijne zijn de inleglijsten van Individual (Ash Grain), volgens de verkoper een supercombinatie... maar 't is ne verkoper he.
      Buitenkant heb ik Safirzwart, met Satijn dakrails en raamomlijstingen,...

Comment

• wees gerust... heeft niets met donker/chocoladebruin te maken (chocolade van die kleur heb ik toch nog niet gezien :-))
        Ben benieuwd naar de combinatie in jouw wagen. Je zal foto's moeten posten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
          Lekker interieur

Comment

• Mijn pa heeft een klein probleem met zijn E83 X3. Soms opent de bestuurdersdeur niet meer, enkel maar door middel van de sleutel in het slot te steken. Als je dan in de auto zit en er is niemand bij u kan dit wel eens gênante situaties opleveren.
            Iemand een idee wat dit kan zijn? Ik denk dat het te maken heeft met de kou...

Comment

• Kan goed zijn dat er iets vastgevroren zit.
              Kan je hem niet binnen zetten ? Dan weet je het meteen

Als het maar soms is kan er niets afgebroken zijn ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                Mijn pa heeft een klein probleem met zijn E83 X3. Soms opent de bestuurdersdeur niet meer, enkel maar door middel van de sleutel in het slot te steken. Als je dan in de auto zit en er is niemand bij u kan dit wel eens gênante situaties opleveren.
                Iemand een idee wat dit kan zijn? Ik denk dat het te maken heeft met de kou...
                Ik kén het gevoel ^^ ik moet mijn achterdeur openen om zo mijn deur open te doen

ruitje opendoen in sleutel in slot steken ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                  Kan goed zijn dat er iets vastgevroren zit.
                  Kan je hem niet binnen zetten ? Dan weet je het meteen

Als het maar soms is kan er niets afgebroken zijn ...
                  De 1 staat in de garage bij ons thuis en dat is al nipt.
                  Zal eens vragen aan mijn pa wanneer het voorkomt want op zijn werk staat hij in een parkeergarage.
                  Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                  Ik kén het gevoel ^^ ik moet mijn achterdeur openen om zo mijn deur open te doen

ruitje opendoen in sleutel in slot steken ?
                  Als je dan je sleutel laat vallen heb je het echt gescheten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fabeman Bekijk Berichten
                    wees gerust... heeft niets met donker/chocoladebruin te maken (chocolade van die kleur heb ik toch nog niet gezien :-))
                    Ben benieuwd naar de combinatie in jouw wagen. Je zal foto's moeten posten.
                    Zal in orde komen als ik 'm zelf zie :-).

Vrijdag even in de showroom in tienen gaan kijken, het Zimt is echt bruiner als op de configurator. Ben gerustgesteld.

Comment

• Iemand een foto van de 19" 405M velgen voor de '1? (en mogelijks andere modellen)

Comment

• Zijn dat deze?

Comment

• Nope, dat zijn de optionele 18" van 't M Sport Pack, denk ik.

Wat ik kan afleiden van het petieterige fotootje in de optielijst maart/12 is dat 't kruisspaakvelgen zijn. I like that.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                            Zijn dat deze?
                            Fak zalig, welk kleur is dat en is dat uni of metallic?

Comment

• Als ge denkt "dat lijkt goed op estoril" -> goed gedacht want 't is estoril metallic.

Vet hé!

Comment

• Heeft wel iets!

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
                                BMW E61 525d LCI '09
                                Suzuki Bandit 1250NA /07
                                Fiesta Red Edition '16

Comment

• Enkel de voorkant hertekenen en hem een water en of een olie temperatuurmeter meegeven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Iemand een foto van de 19" 405M velgen voor de '1? (en mogelijks andere modellen)
                                    Op realoem gevonden.

Comment

• Nice find! Hmm, op die weergave lijkt er een band te liggen met een redelijk hoog profiel. Maar misschien bestaat die velg in meerdere maten? Ziet er alleszins geen 19" velg uit met banden van serie 30.

Denk wel dat het dezelfde velg betreft:

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                                        Vind ik ook. Je ziet ze niet veel meer.
                                        Hoe goed is die eerste versie SMG?
                                        Is de prijs er niet wat over?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Nice find! Hmm, op die weergave lijkt er een band te liggen met een redelijk hoog profiel. Maar misschien bestaat die velg in meerdere maten? Ziet er alleszins geen 19" velg uit met banden van serie 30.

Denk wel dat het dezelfde velg betreft:

Ja inderdaad, dat profiel van dat realoem wiel is veel te hoog. Ziet er mij op 't eerste zicht wel een knappe velg uit!

Comment

Working...
                                          X