Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenJa inderdaad, dat profiel van dat realoem wiel is veel te hoog. Ziet er mij op 't eerste zicht wel een knappe velg uit!
Dat vind ik dus beremottig hé. Nee, niks voor mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenFak zalig, welk kleur is dat en is dat uni of metallic?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenMisschien beschikbaar in meerdere uitvoeringen? In één kleur = perfect.
Inderdaad, in één kleur denk ik ook dat die heel mooi is.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHmmm, da's ook niet vaak m'n ding maar dit lijkt me op het eerste gezicht nog oké. Valt er te kiezen of is het enkel dit?
Comment
-
Beste ..
Na het gezeik en dure kosten bij de officiele bmw dealer ben ik van plan om een andere grage te nemen dan bmw .
Nu mij vraag is weet iemand een goeie garage en bij voorkeur in mijn streek . het gaat maar om een simpele bmw geen M ofzo .
Ik ben van Boortmeerbeek .
mvgNooit discussueren met idioten, ze trekken u naar beneden op hun niveau en dan verslagen ze u.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Garcia Bekijk BerichtenBeste ..
Na het gezeik en dure kosten bij de officiele bmw dealer ben ik van plan om een andere grage te nemen dan bmw .
Nu mij vraag is weet iemand een goeie garage en bij voorkeur in mijn streek . het gaat maar om een simpele bmw geen M ofzo .
Ik ben van Boortmeerbeek .
mvg
Comment
-
Stuur eens je mailadres door per pm, ik heb een foto van IRL van die velgen trust me, ze zijn magnifiek!!!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
Met een Compact zou ik nog durven rijden. Terwijl ik dat nog niet zo lang geleden de mottigste 3's ooit vond. Raar he?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenStuur eens je mailadres door per pm, ik heb een foto van IRL van die velgen trust me, ze zijn magnifiek!!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenStuur eens je mailadres door per pm, ik heb een foto van IRL van die velgen trust me, ze zijn magnifiek!!!
Een reden om die foto niet online te zetten?
Comment
-
Comment