Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk BerichtenVind je dit ook grappig?
[ATTACH]86469[/ATTACH]
[ATTACH]86470[/ATTACH]
[ATTACH]86471[/ATTACH]
Triestig van BMW eigenlijk
Ze kunnen beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenSensatec ken ik niet, is dan een namaakleder? Het klinkt nu alleen zo fout : namaakleder
Ondertussen e-mail gekregen van BMW dat ze mijn dossier met de nodige aandacht en alle betrokken partijen gaan bekijken en binnen de 14 dagen iets laten weten... Denk dat ik het antwoord al ken...
Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk BerichtenSensatec is ook gewoon troep. dan liever stoffen zetels.
Ik dacht dat alles wat van BMW kwam van superieure kwaliteit is? Dat is hier toch de algemene gedachtegang sinds jaar en dag?Last edited by N-D-D-V-D-B; 14/03/2012, 14:06.For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk BerichtenYep, vinyl.
Ondertussen e-mail gekregen van BMW dat ze mijn dossier met de nodige aandacht en alle betrokken partijen gaan bekijken en binnen de 14 dagen iets laten weten... Denk dat ik het antwoord al ken...
Bedankt voor deze waardevolle bijdrage...
Ik dacht dat alles wat van BMW kwam van superieure kwaliteit is? Dat is hier toch de algemene gedachtegang sinds jaar en dag?
Comment
-
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=207904652 een 320 in het rood
en maar 3 jaar oud :o zo weinig geld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenBeste menschen, wat valt er te zeggen over een E65 730d van 2002? Is een 3 liter van 204pk, dacht dat dat altijd 211 was? Thx.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenDat je beter af bent met de LCI van de E65
Soit, ik hoop wat bij te leren over gekende mankementen etc. De wagen in kwestie heeft overigens slechts 130k kms met een volledig ingevuld onderhoudsboekje bij een BMW dealer. Mss hier ook mijn licht eens opsteken.
En een LCI is toch nog wat duurder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenTechnisch wrs wel. Optisch vind ik hem een beetje als een Benz W140: zodanig plomp dat het weer goed wordt.
Soit, ik hoop wat bij te leren over gekende mankementen etc. De wagen in kwestie heeft overigens slechts 130k kms met een volledig ingevuld onderhoudsboekje bij een BMW dealer. Mss hier ook mijn licht eens opsteken.
En een LCI is toch nog wat duurder.
Wat ik zou aanraden: neem even contact op met de invoerder in Bornem, Customer Relations, die kunnen je op basis van het chassisnummer mondeling de gekende Belgische historiek meegeven en informeren over welke garantiewerkzaamheden eventueel zijn uitgevoerd. Steeds een goede basis om de betrouwbaarheid van dat specifieke exemplaar af te toetsen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenWat kan er mis zijn met deze? ok hij heeft wel geen automatische airco, maar dit moet toch een zalige daily zijn?
http://nl.autoscout24.be/Details.asp...67577&sbs=Home
Comment
-
-
Comment