Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
    Is geen leder, maar sensatec.
    Sensatec is ook gewoon troep. dan liever stoffen zetels.

Comment

Vind je dit ook grappig?

[ATTACH]86469[/ATTACH]

[ATTACH]86470[/ATTACH]

[ATTACH]86471[/ATTACH]

Triestig van BMW eigenlijk
      Ze kunnen beter.

Comment

• Sensatec ken ik niet, is dan een namaakleder? Het klinkt nu alleen zo fout : namaakleder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
          Sensatec ken ik niet, is dan een namaakleder? Het klinkt nu alleen zo fout : namaakleder
          Yep, vinyl.

Ondertussen e-mail gekregen van BMW dat ze mijn dossier met de nodige aandacht en alle betrokken partijen gaan bekijken en binnen de 14 dagen iets laten weten... Denk dat ik het antwoord al ken...

Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
          Sensatec is ook gewoon troep. dan liever stoffen zetels.
          Bedankt voor deze waardevolle bijdrage...
          Ik dacht dat alles wat van BMW kwam van superieure kwaliteit is? Dat is hier toch de algemene gedachtegang sinds jaar en dag?
          Last edited by N-D-D-V-D-B; 14/03/2012, 14:06.
          For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

Yep, vinyl.

Ondertussen e-mail gekregen van BMW dat ze mijn dossier met de nodige aandacht en alle betrokken partijen gaan bekijken en binnen de 14 dagen iets laten weten... Denk dat ik het antwoord al ken...

Bedankt voor deze waardevolle bijdrage...
            Ik dacht dat alles wat van BMW kwam van superieure kwaliteit is? Dat is hier toch de algemene gedachtegang sinds jaar en dag?
            Ik heb zelf ook sensatec gehad in mijn 1 serie destijds, bij mij kwam precies hetzelfde probleem tevoorschijn. Zoals je zelf ook aanhaalt heeft de garage dit bij mij netjes opgelost maar als de garantieperiode is verlopen heb je hier niks meer aan. Wat je laat zien van die toplaag in kunststof is volgens mij ook iets wat te vaak voorkomt, dat zie ik in mijn E91 ook terug, terwijl dit bij een vriend van me zijn LCI dan weer wel in orde is.

Comment

• http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=207904652 een 320 in het rood
              en maar 3 jaar oud :o zo weinig geld

Comment

• Volkomen normale prijs voor een benzinemodel met zoveel kms en een kleur die ge aan de straatstenen niet kwijt krijgt.

Comment

• Beste menschen, wat valt er te zeggen over een E65 730d van 2002? Is een 3 liter van 204pk, dacht dat dat altijd 211 was? Thx.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                    Beste menschen, wat valt er te zeggen over een E65 730d van 2002? Is een 3 liter van 204pk, dacht dat dat altijd 211 was? Thx.
                    Dat je beter af bent met de LCI van de E65

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                      Dat je beter af bent met de LCI van de E65
                      Technisch wrs wel. Optisch vind ik hem een beetje als een Benz W140: zodanig plomp dat het weer goed wordt.

Soit, ik hoop wat bij te leren over gekende mankementen etc. De wagen in kwestie heeft overigens slechts 130k kms met een volledig ingevuld onderhoudsboekje bij een BMW dealer. Mss hier ook mijn licht eens opsteken.

En een LCI is toch nog wat duurder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                        Technisch wrs wel. Optisch vind ik hem een beetje als een Benz W140: zodanig plomp dat het weer goed wordt.

Soit, ik hoop wat bij te leren over gekende mankementen etc. De wagen in kwestie heeft overigens slechts 130k kms met een volledig ingevuld onderhoudsboekje bij een BMW dealer. Mss hier ook mijn licht eens opsteken.

En een LCI is toch nog wat duurder.
                        't zijn voornamelijk elektronisch danig gecompliceerde auto's, dat er bij de eerste versies wel eens een probleem kon voorvallen.

Wat ik zou aanraden: neem even contact op met de invoerder in Bornem, Customer Relations, die kunnen je op basis van het chassisnummer mondeling de gekende Belgische historiek meegeven en informeren over welke garantiewerkzaamheden eventueel zijn uitgevoerd. Steeds een goede basis om de betrouwbaarheid van dat specifieke exemplaar af te toetsen

Comment

• Comment

• Wat kan er mis zijn met deze? ok hij heeft wel geen automatische airco, maar dit moet toch een zalige daily zijn?

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
                            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                              Wat kan er mis zijn met deze? ok hij heeft wel geen automatische airco, maar dit moet toch een zalige daily zijn?

http://nl.autoscout24.be/Details.asp...67577&sbs=Home
                              Geen navi ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                Man man man..

Comment

• Da vind ik al zeker niet erg, tomtom doet het evengoed voor mij
                                  BMW X5 45e

Comment

• aléhup, koop eens iemand dit:

Comment

• Moest ik mogen van thuis, met plezier. Ik zit al een tijd naar een E28/34/39 uit te kijken maar ik mag dus niet.

Comment

• Is dit een normale prijs?

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
                                        BMW E61 525d LCI '09
                                        Suzuki Bandit 1250NA /07
                                        Fiesta Red Edition '16

Comment

• Comment

Working...
                                          X