Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Bloedmooi hé. Een 500 m van me woont iemand met net dezelfde. E46 FL cabrio in die kleur is gewoonweg af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
      Zeker ook gezien wat voor motorisatie erin zit.
      Voor héél veel mensen is dat een pluspunt zo'n lichte motor.

Comment

• Ja, uiteraard, maar dat neemt niet weg dat ik het persoonlijk zonde vind en zeker i.c.m. zo'n sportief M-pakket....en de prijs..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
          Iemand een idee welke velgen dit zijn? Vind ik persoonlijk zéér knap!

Comment

Ja, uiteraard, maar dat neemt niet weg dat ik het persoonlijk zonde vind en zeker i.c.m. zo'n sportief M-pakket....en de prijs..
            De meerderheid vindt dat niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
              Iemand een idee welke velgen dit zijn? Vind ik persoonlijk zéér knap!
              VMR denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                Sjieken E46 Cabrio

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  De meerderheid vindt dat niet.
                  Best mogelijk maar voor die prijs lijkt mij een 328i een 330i of een 330d meer acceptabeler.
                  Het gaat hier uiteindelijk niet alleen om de motorisatie maar om het geheel inclusief de CC inhoud, voor die prijs want voor de rest is het een prachtwagen.
                  Last edited by ; 17/04/2012, 21:07.

Comment

Best mogelijk maar voor die prijs lijkt mij een 328i een 330i of een 330d meer acceptabeler.
                    Het gaat hier uiteindelijk niet alleen om de motorisatie maar om het geheel inclusief de CC inhoud, voor die prijs want voor de rest is het een prachtwagen.
                    En toch is de prijs niet overdreven als 'ie er echt nog zo prachtig uitziet als op de foto's. Het is een FL met M-pakket en in een uniek kleurtje. Bekijk de prijzen van de andere 318Ci die te koop staan op autoscout en andere 2dehands sites, en dan is dit niet zo verkeerd. Een 330Ci als tweedehands in dezelfde configuratie is eigenlijk niet echt meer waard. En dat zie je ook aan de verkoopsprijzen. Niet iedereen is bereid om elke 100 km 12 liter te verbruiken en vette taksen en verzekeringen te betalen om in de file te gaan staan.

Comment

• als een auto al op autoscout terecht-komt, is die meestal te duur, tis koopjestijd remember

iedereen kent wel genoeg mensen die het eerder weten alvorens je gaat adverteren, koopjes worden door kenissen of collega's gekocht

natuurlijk tis iedereen gegeven het snoepje te kopen wat hij wil

Comment

• Tja, wat moet ik daar nog allemaal op inbrengen, geef mij gewonnen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          als een auto al op autoscout terecht-komt, is die meestal te duur, tis koopjestijd remember

iedereen kent wel genoeg mensen die het eerder weten alvorens je gaat adverteren, koopjes worden door kenissen of collega's gekocht

natuurlijk tis iedereen gegeven het snoepje te kopen wat hij wil
                          Ja oké, laat ze allemaal te 'duur' zijn op autoscout. Als je de 318's vergelijkt met de 330's blijken ze niet veel tot niets te schelen in vraagprijs. Dat wilde ik even meegeven.

Comment

• das waar, kompleet akkoord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Ja oké, laat ze allemaal te 'duur' zijn op autoscout. Als je de 318's vergelijkt met de 330's blijken ze niet veel tot niets te schelen in vraagprijs. Dat wilde ik even meegeven.
                              Als de staat van de auto's identiek zijn en naargelang de verkoper zijn winstbejag KAN daar weinig verschil op zitten maar het is niet zo simpel te formuleren zoals je het doet uitschijnen.
                              Maar goed, ik ga echt niet alles uitpluizen om bewijs te leveren maar ik spreek vanuit eigen ervaring op mijn zoektochten en liep iedere keer met mijn kop tegen de muur als ik de prijzen zag van auto's met dikkere motoren (En niet alleen BMW).
                              En ja, er zijn uiteraard meevallers maar dat is een kwestie van af en toe mazzel hebben.
                              Maar nogmaals, dit alles is zeer persoonlijk.

Comment

Als de staat van de auto's identiek zijn en naargelang de verkoper zijn winstbejag KAN daar weinig verschil op zitten maar het is niet zo simpel te formuleren zoals je het doet uitschijnen.
                                Maar goed, ik ga echt niet alles uitpluizen om bewijs te leveren maar ik spreek vanuit eigen ervaring op mijn zoektochten en liep iedere keer met mijn kop tegen de muur als ik de prijzen zag van auto's met dikkere motoren (En niet alleen BMW).
                                En ja, er zijn uiteraard meevallers maar dat is een kwestie van af en toe mazzel hebben.
                                Maar nogmaals, dit alles is zeer persoonlijk.
                                Zoek gewoon op 2dehands sites naar 330i cabrio en 318i cabrio. Dan zal je zien dat de prijzen ongeveer gelijk zijn.

Comment

• Hm ik zou dan toch wel voor de 330ci gaan. Ja, ie verbruikt meer, ja de taksen zijn meer, ...
                                  Maar 't is ook wel iets exclusiever en plezanter om mee te rijden.

Nuja 't hangt uiteraard af van hoeveel km's je doet ook. Wat in mijn geval vrij weinig is.

Comment

• Comment

• http://suchen.mobile.de/auto-inserat...ries=SportsCar

Meningen?

Comment

• collega van me doet een 2001 320d met 150000 km weg voor 4750, wel standaard en manueel

perfecte staat

Comment

Working...
                                        X