Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thompson Bekijk BerichtenIk heb een vraag? zijn er hier BMW E91 rijders met USB in het handschoenkastje en coax in de armsteun?
hoe krijg ik daar Ipod of MP3 speler op aansgesloten? ik heb al op GOOGLE liggen zoeken maar kan er nix over vinden waar ik me verder kan.
THX2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk BerichtenIs de USB in het handschoenkastje niet bedoeld voor muziek up te loaden?
Comment
-
Iemand een idee hoeveel de biv kosten zijn voor een bmw 745Li van het bouwjaar 3/2004 -245 kW (333 PK)
volgens automagazine zou dit komen opBasisprijs : 84.500 € Verkeersbelasting (jaarlijks) : 2.023,69 € Belasting op inverkeerstelling : 4.957 €
wat zijn de voor en na delen van deze wagen ?
8.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk BerichtenIemand een idee hoeveel de biv kosten zijn voor een bmw 745Li van het bouwjaar 3/2004 -245 kW (333 PK)
volgens automagazine zou dit komen opBasisprijs : 84.500 € Verkeersbelasting (jaarlijks) : 2.023,69 € Belasting op inverkeerstelling : 4.957 €
wat zijn de voor en na delen van deze wagen ?
[ATTACH=CONFIG]89146[/ATTACH]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk BerichtenIemand een idee hoeveel de biv kosten zijn voor een bmw 745Li van het bouwjaar 3/2004 -245 kW (333 PK)Bronnen:De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt: 1.815,05EUR De VB (Verkeersbelasting) bedraagt: 2.091,28EUR
http://www.autoweek.nl voor de specs
https://belastingen.fenb.be/vfp-port...ng.html#/q/top voor de taks
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenNatuurlijk weet je dat wel maar als je zoiets neertikt zonder het lange verhaal dan...ja dan krijg je dit soort commentaar...
emre7reeks045.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenDas een lang verhaal mannen... Ik weet heus wel dat de E65 730d (M57D30) een 6 cilinder is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichteneen kleinere foto had je niet zeker xD
Comment
-
Comment