Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichtenhttp://www.autoblog.nl/vergeten-conc...ing#post-51308
gTa, weet jij hier nog meer informatie over dan hetgeen autoblog.nl al vermeld ?
Ik vind het gewoon een schitterende kar.
Die voorzetels, de luchtvering, ..
De mooiste "Allroad" van het huis BMW was een aftermarket probeerseltje van AC Schnitzer, imo. De E46 "X-road".
Los daarvan: de 525ix vind ik één van de beestigste auto's ooit gemaakt. Met stoffen sportzetels, manuele bak, stalen schuifdak, en de optionele lichtmetalen velgen (altijd 16"). En uiteraard mét type-aanduidig. Subliem, nu. Toen ook maar nu helemaal.
Comment
-
Weet iemand toevallig of de eerste facelift e87 1-series mét xenon nog geen LED-achterlichten hadden?
+
Zou het mogelijk zijn een zwarte dakhemel na te plaatsen? Iemand een idee van het kostenplaatje?
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Vanaf de facelift van modeljaar 2007 (levering vanaf mei) waren de LED achterlichten standaard bij de optie Xenon. Bij de eerste facelift modellen was de LED nummerplaatverlichting niet van fabriek af gemonteerd. Dit kan worden nabesteld (€20 ofzoiets) en mits een kleine aanpassing aan de fiche geeft hij geen foutmelding op de boordcomputer.
Wat je meer kan met een professional radio dan met een business:
- Groter display
- Je kan MP3 cd's afspelen
- Je kan de boordcomputer op het display van de radio weergeven (verbruik, radius,...)
Voor de zwarte dakhemel denk ik wel dat het mogelijk moet zijn om deze aan te passen, hoeveel je dat zou kosten heb ik geen gedacht van. Als je nu juist een perto zou vinden met zwarte dakhemel zou je er wel goedkoop vanaf kunnen komen...Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Professional zit met extra woofer onder passagierszetel dacht ik...
Misschien ook meer speakers?
Comment
-
Audio is dezelfde. Kies Hifi of Hifi Pro als je een deftige klank wil.
Nog een verschil: Radio Pro heeft een dubbele tuner.
Sent from my gun metal colored smart mobile device.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenAudio is dezelfde. Kies Hifi of Hifi Pro als je een deftige klank wil.
Nog een verschil: Radio Pro heeft een dubbele tuner.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door landroverboy Bekijk BerichtenTzal een domme vraag zijn maar wat is een dubbele tuner?
Of bedoel je een tweedelig scherm? Dat is het enige verschil dat ik kan terugvinden in de brochure. En MP3/CD weergave.Last edited by M3 E46 SMGII; 07/06/2012, 21:18.
Comment
-
Dubbele tuner wil zeggen dat je radio automatisch de volgende frequentie van een zender opzoekt terwijl je rijdt. Zo kan je onafgebroken naar bv Stubru luisteren terwijl je meerdere provincies aandoet. ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDubbele tuner wil zeggen dat je radio automatisch de volgende frequentie van een zender opzoekt terwijl je rijdt. Zo kan je onafgebroken naar bv Stubru luisteren terwijl je meerdere provincies aandoet. ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenis dat niet altijd met de rds?
mijne golf van voor de oorlog deed dat al. als die storing kreeg, zocht die automatisch naar een betere ontvangst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenIk denk dat zoeken naar een betere ontvangst, dat die business dat ook wel doet. Maar hij begint dus pas te zoeken als het signaal niet sterk genoeg meer is en dan heb je even een onderbreking. Met die dubbele tuner heb je denk ik een tuner voor naar de ene frequentie te luisteren en terwijl zoekt de andere tuner naar een betere frequentie. Zo kan er overgeschakeld worden zonder onderbreking. Denk ik.
Een Radio Pro op zich maakt niet zoveel, maar is wel een vereiste als je een Hifi-systeem, een USB-poort en/of een CD-wisselaar wil, want die vallen niet te combineren met de Radio Business. In de E87 en consoorten is een Hifi imo absoluut noodzakelijk, tenzij je je muziek echt nooit luid zet en een voorkeur hebt voor zenders waarop meer gepraat wordt (Radio 1 bv.). Wil je een béétje genieten van muziek, dan is Hifi onontbeerlijk. Durf je de muziek ook al eens iets luider zetten en wil je iets dat echt goed is, dan is Hifi Pro of Harman Kardon zeker zijn geld waard.
Comment
Comment