Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een foto van vlak voordat 'ie verkocht was. Wat mis ik 'm soms.
    Zoals gTa al wist te zeggen, afwerking en kwaliteit is bij de E46 toch beter dan bij de E90 hoor.

Comment

• Zo'n E46 blijft toch echt knap. Zeker de FL coupé.
      BMW X5 45e

Comment

• Vind ik ook, maar ben eerder fan van de E90 dan.
        'K vind dat E46 er tegenwoordig eigenlijk ook al 'oud' uit begint te zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          Zo'n E46 blijft toch echt knap. Zeker de FL coupé.
          De coupé- en cabrioneus vind ik nu net het énige dat minder was aan de E46 facelift. De prefacelift snoet van de coupé/cabrio vind ik mooier. Blij dus dat de M3 altijd z'n prefacelift snoet gehouden heeft. Ook jammer dat ze met de facelift de touring-achterbumper niet conform de berline hebben gepolijst. DIe "horizontaal versneden" prefacelift achterbumper was een schande qua looks, vond ik.
          Ik mis de materialen en kwaliteit van de E46 ook wel. 'Ie was zeker niet perfect: bepaalde softlakken van knoppen en kunststoffen sleet snel af, en 't alcantara van de zetelwangen zag er na 115.000km al niet meer uit, maar algemeen? Mmm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fabeman Bekijk Berichten
            De zwarte nierroostertjes heb ik zelf gestoken want ik vind de look 10 keer beter dan met gechroomde roosters.
            goeie keuze
            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Wat een koopje

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
              BMW E61 525d LCI '09
              Suzuki Bandit 1250NA /07
              Fiesta Red Edition '16

Comment

• mooi die getunede e46 break

Comment

• gta ge zijt de grootste bmw freak ooit

Comment

• @Fabeman: hoe heb je eigelijk die zwarte nierroostertjes gedaan? Ik ken iemand die dat ook wilt doen op zijn BMW.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                      @Fabeman: hoe heb je eigelijk die zwarte nierroostertjes gedaan? Ik ken iemand die dat ook wilt doen op zijn BMW.
                      Kan je gewoon aftermarket kopen ,kost niet eens zoveel ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                        @Fabeman: hoe heb je eigelijk die zwarte nierroostertjes gedaan? Ik ken iemand die dat ook wilt doen op zijn BMW.
                        De nierroostertjes heb ik via een Nederlandse site gekocht - kost zo'n 120 euro.
                        Op Internet vind je ook verschillende DIY handleidingen met of zonder foto's van mensen die het al gedaan hebben. Er bestaan verschillende manieren om het te doen. Ik ga niet beweren dat het supergemakkelijk is, maar het is te doen. Ik heb instructies gevolgd die ik op bimmerpost gevonden had.
                        Ik las ergens dat het moeilijker is op een nieuwe wagen omdat alles zo nieuwe en stroef is. Ik kan je wel vertellen dat dat zo is (ik heb het gedaan op de dag waarop ik mijn auto ben gaan afhalen). Veel ruimte is er niet en je moet toch wat opletten dat je niets breekt, maar als je een beetje handig bent, lukt dat wel.

Ter info: er bestaan mat zwarte roostertjes en hoogglanzende (degene die ik heb).
                        Laat maar weten als je meer info nodig hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fabeman Bekijk Berichten
                          De nierroostertjes heb ik via een Nederlandse site gekocht - kost zo'n 120 euro.
                          Op Internet vind je ook verschillende DIY handleidingen met of zonder foto's van mensen die het al gedaan hebben. Er bestaan verschillende manieren om het te doen. Ik ga niet beweren dat het supergemakkelijk is, maar het is te doen. Ik heb instructies gevolgd die ik op bimmerpost gevonden had.
                          Ik las ergens dat het moeilijker is op een nieuwe wagen omdat alles zo nieuwe en stroef is. Ik kan je wel vertellen dat dat zo is (ik heb het gedaan op de dag waarop ik mijn auto ben gaan afhalen). Veel ruimte is er niet en je moet toch wat opletten dat je niets breekt, maar als je een beetje handig bent, lukt dat wel.

Ter info: er bestaan mat zwarte roostertjes en hoogglanzende (degene die ik heb).
                          Laat maar weten als je meer info nodig hebt.
                          Ik zal hem doorverwijzen naar je post Dank je

Comment

• Blogger is een publicatieprogramma van Google, waarmee je eenvoudig je gedachten met de rest van de wereld kunt delen. Met Blogger kun je makkelijk tekst, foto's en video's op je eigen blog of teamblog posten.

Comment

• Ik zou met een stiftje de stukjes lak die beschadigd zijn van mijn 318is terug inkleuren. Heeft iemand hier ervaring mee? is het resultaat vrij deftig te noemen of valt het meestal vrij hard op?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                Ik zou met een stiftje de stukjes lak die beschadigd zijn van mijn 318is terug inkleuren. Heeft iemand hier ervaring mee? is het resultaat vrij deftig te noemen of valt het meestal vrij hard op?
                                ik heb nog nooit resultaat met een stiftje gezien dat ik bevredigend zou noemen. Ofwel moeten het al minieme steenslaggaatjes zijn en dan is het ok, maar van zodra de ontbrekende stukjes iets groter zijn, dan krijg je dat volgens mij niet goed.
                                Wat ik vroeger wel heb laten doen, is de motorkap van mijn M3 opnieuw laten schuren en spuiten (net omwille vd steenslag). Dat is volgens mij de enige oplossing.

Comment

• Ik heb wel wat steenslag weggedaan op mijn leon. voor mij valt het op omdat ik het weet zitten. De andere mensen zien het niet tot ze er met hun neus op zitten
                                  BMW X5 45e

Comment

Ik heb wel wat steenslag weggedaan op mijn leon. voor mij valt het op omdat ik het weet zitten. De andere mensen zien het niet tot ze er met hun neus op zitten
                                    Hoe heb je dat weggedaan? Je moet eens bij mijn volvo kijken zo erg

Comment

• op mijn witte auto? met tipex natuurlijk

Nee heb zo'n lakstift bij de dealer gekocht en daar zat de kleur in + een doorzichtige beschermlaag stiftje.
                                      Gewoon goed proper maken en dan heeel zachtjes, en niet teveel gebruiken, uitsmeren.
                                      BMW X5 45e

Comment

op mijn witte auto? met tipex natuurlijk

Nee heb zo'n lakstift bij de dealer gekocht en daar zat de kleur in + een doorzichtige beschermlaag stiftje.
                                        Gewoon goed proper maken en dan heeel zachtjes, en niet teveel gebruiken, uitsmeren.
                                        Dat zal bij mij niet lukken hoor :s daarvoor zijn ze veel te diep

Comment

• Comment

Working...
                                          X