Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• mooie racewagen
    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

En toch hebt ge mensen die 25.000€ aan een golf ofzo kunnen geven
      BMW E61 525d LCI '09
      Suzuki Bandit 1250NA /07
      Fiesta Red Edition '16

Comment

• eeft da spel maar 333 pk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
          eeft da spel maar 333 pk?
          voor mij is dit al voldoende

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CM_Photograpy Bekijk Berichten
            Is dat niet die ene dat vroeger hier op't forum zat?
            Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
            Current:
            1987 Mercedes-Benz W124 200D
            1979 Mercedes-Benz W123 280E
            1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
            Ex:
            1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
            1976 Mercedes-Benz W123 250
            1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
            1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
            1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
            1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
            2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
            1980 Mercedes-Benz W123 280
            1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
              Is dat niet die ene dat vroeger hier op't forum zat?
              je verwart deze met de auto van michm3 geloof ik, deze is van een duitser. Voor zo ver ik weet zijn er nog geen duitsers op autoforum.

Comment

• @Pablo:
                Ja, dat zal hij ook wel weten dat hier geen Duitsers op het forum zitten hé slimme!
                Hij bedoelt waarschijnlijk dat deze M3 nu in handen is van een Duitser
                De auto lijkt wel goed op de M3 van MichM3 natuurlijk.

Nee, het is hem toch niet, kijk maar naar deze foto en vergelijk:
                Last edited by Koenigsegg ccxr; 02/07/2012, 16:46.
                porsche 4ever
                '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

• Ik wil naar de DNRT op Zandvoort race III, maar weet niet wat de beste plaats zou zijn om te gaan zitten en foto's/films te maken. Wie weet wat de beste plaats is op Zandvoort tijdens DNRT wedstrijden? Danku.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichten
                    @Pablo:
                    Ja, dat zal hij ook wel weten dat hier geen Duitsers op het forum zitten hé slimme!
                    Hij bedoelt waarschijnlijk dat deze M3 nu in handen is van een Duitser
                    De auto lijkt wel goed op de M3 van MichM3 natuurlijk.

Nee, het is hem toch niet, kijk maar naar deze foto en vergelijk:
                    Ik bedoelde inderdaad dat deze auto mischien naar duitsland gegaan was.
                    Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                    Current:
                    1987 Mercedes-Benz W124 200D
                    1979 Mercedes-Benz W123 280E
                    1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                    Ex:
                    1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                    1976 Mercedes-Benz W123 250
                    1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                    1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                    1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                    1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                    2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                    1980 Mercedes-Benz W123 280
                    1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• is volgens mij een andere maar ik kan mis zijn

Comment

• Tenzij dat de de stickers al compleet gewijzigd zijn, is dat idd een andere wagen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CM_Photograpy Bekijk Berichten
                          Dan heb je zo'n M3, dan steek je er zo'n velgen onder... goe bezig!!

Comment

• Hallo iedereen,

Binnen paar weken rij ik eindelijk terug met een BMW (3-serie). Rij momenteel met een Mercedes ML270 van 12 jaar oud. Lang verhaal. Is wel een groot verschil als je van een E46 330ci komt. Maar die ML270 rijdt eigenlijk best wel aangenaam. En ik krijg geen boetes meer voor overdreven snelheid

Maar dankzij die rooie strik betaal ik nu jaarlijks bijna evenveel belasting op die ML dan dat hij mij gekost heeft. Dus tijd voor een nieuwe wagen. En is dus een F30 320d geworden in het zwart.

Ik wil hem helemaal in het zwart hebben (I wear black on the outside because that's how I feel on the inside ) dus ook de nieren zou ik in het zwart willen hebben.

En ik twijfel nu of ik ze zwart zou laten verven (kost ongeveer 125 euro) of ik nieuwe zwarte zou bestellen zoals deze hieronder. Weet iemand hoeveel die kosten ? En welke goede zijn ?

Ik heb ook schrik dat als je de nieren zwart laat verven en er steeninslag op is dat je de chrome erdoor zal zien. Heeft iemand ervaring met zwart geverfde nieren ?

Oorspronkelijk geplaatst door fabeman Bekijk Berichten
                            Voilà.... heel tevreden over my new baby - zaterdag opgehaald en gisteren de standaard gechromeerde kidney grills vervangen met hoogglanzend zwarte. Ik weet dat sommigen er niet voor zijn, maar ik vind hem veel mooier zo.[ATTACH=CONFIG]89075[/ATTACH]
                            Last edited by ; 06/07/2012, 00:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk Berichten
                              Merci ! Ik wist niet dat ze dat als een origineel BMW accessoire hadden. Ga me deze dan bestellen.

Comment

• ik ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timezero Bekijk Berichten
                                  Merci ! Ik wist niet dat ze dat als een origineel BMW accessoire hadden. Ga me deze dan bestellen.
                                  Let wel dat er zowel hoogglanzende bestaan als mat zwarte. Ik heb de mijne in Nederland gekocht (113 euro inclusief transport als ik me goed herinner) omdat ik mij heb laten vertellen dat ze meer glans hebben dan degene die je bij BMW kan bestellen (zie foto's die ik een paar pages terug gepost heb). Ik zou dit toch nog eens checken want matte uitvoering vind ik niet geslaagd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fabeman Bekijk Berichten
                                    Let wel dat er zowel hoogglanzende bestaan als mat zwarte. Ik heb de mijne in Nederland gekocht (113 euro inclusief transport als ik me goed herinner) omdat ik mij heb laten vertellen dat ze meer glans hebben dan degene die je bij BMW kan bestellen (zie foto's die ik een paar pages terug gepost heb). Ik zou dit toch nog eens checken want matte uitvoering vind ik niet geslaagd.
                                    Voor ik het vergeet: die van mij komen van jmf-gadget.com en de prijs was 118 euro. Levering was ultra snel. Heb ook nog niets van steenslag gemerkt (staan er al 2 maand en 8500km op).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fabeman Bekijk Berichten
                                      Voor ik het vergeet: die van mij komen van jmf-gadget.com en de prijs was 118 euro. Levering was ultra snel. Heb ook nog niets van steenslag gemerkt (staan er al 2 maand en 8500km op).
                                      Voor een 5-reeks, maar niets te vinden voor de F30 op die site.
                                      For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timezero Bekijk Berichten
                                        I wear black on the outside because that's how I feel on the inside
                                        Damn, Da's lang geleden. Dit weekend toch nog eens terug opzetten.

Comment

Working...
                                        X