Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenDat is waarschijnlijk toch nog altijd dezelfde motor zoals in de 120d? Gewoon verder elektronisch begrensd. Dus gewoon chippen die handel naar 215 pk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenWas zeer leuk
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Sinds gisteren op de BMW Car Configurator: 520d Gran Turismo.
Vorige week woensdag stond dier er in ieder geval nog niet.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenSinds gisteren op de BMW Car Configurator: 520d Gran Turismo.
Vorige week woensdag stond dier er in ieder geval nog niet.
Die komt eraan/is er
Comment
-
Langs de ene kant ben ik zot van de ruimte van de GT maar meer dan 2 ton met slechts 163PK (zelfs niet de 184 die je nu op de 320d kan krijgen) is misschien toch wat weinig.
Nu ja, voor mensen die gesteld zijn op ruimte en comfort en prestaties van ondergeschikt belang vinden kan dit wel eens een interessant aanbod zijn.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk BerichtenDe turbo's van de 114, 116 en 118 zijn kleiner dan deze van op de 120 dacht ik.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenDe 114d zal toch net als de 116d een 1.6 PSA diesel hebben, niet ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenOei...
Wie weet het zeker ?
En op bmw.de heb ik twee 116d's: één met een 1.6 (99g CO2) en één met een 2.0 (114g CO2).Life's too short. Not to. Live it.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenDe 114d zal toch net als de 116d een 1.6 PSA diesel hebben, niet ?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenOp bmw.be staat wel dat de 116d met een 2.0 komt ?
Wie weet het zeker ?
En op bmw.de heb ik twee 116d's: één met een 1.6 (99g CO2) en één met een 2.0 (114g CO2).BMW X5 45e
Comment
-
Klopt bijna...
De gewone 116d heeft idd een toegeknepen 20d motor, idem aan 118d & 120d.
De nieuwe 116d ED heeft een nieuwe 1.6 dieselmotor van BMW zelf, die ook in de nieuwe MINI's ligt
Comment
-
Amai, dat wist ik ook nog niet.
Geen wonder dan dat PSA op de rand van 't faillissement staat als BMW/MINI de 1.6-motoren vervangt door eigen materiaal en Volvo ze vervangt door motoren uit de Ford-stal.Life's too short. Not to. Live it.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenAmai, dat wist ik ook nog niet.
Geen wonder dan dat PSA op de rand van 't faillissement staat als BMW/MINI de 1.6-motoren vervangt door eigen materiaal en Volvo ze vervangt door motoren uit de Ford-stal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenLangs de ene kant ben ik zot van de ruimte van de GT maar meer dan 2 ton met slechts 163PK (zelfs niet de 184 die je nu op de 320d kan krijgen) is misschien toch wat weinig.
Nu ja, voor mensen die gesteld zijn op ruimte en comfort en prestaties van ondergeschikt belang vinden kan dit wel eens een interessant aanbod zijn.
Was een full-option 520d en daarmee bedoel ik echt full-option: individual exterieur en interieur zowel leder als inleg, alcantara hemelbekleding, M-pack, nightvision, DDC,... kortom 30k aan opties.
De Champagner Quarz lak was ook wel iets speciaals. Zat een paars-grijze tint in vanuit sommige hoeken. Niet mis maar niks voor mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenKlopt bijna...
De gewone 116d heeft idd een toegeknepen 20d motor, idem aan 118d & 120d.
De nieuwe 116d ED heeft een nieuwe 1.6 dieselmotor van BMW zelf, die ook in de nieuwe MINI's ligtBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenAmai, dat wist ik ook nog niet.
Geen wonder dan dat PSA op de rand van 't faillissement staat als BMW/MINI de 1.6-motoren vervangt door eigen materiaal en Volvo ze vervangt door motoren uit de Ford-stal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenIk denk dat dat wel goed zal meevallen. Afgelopen zaterdag heb ik mogen meerijden met een 520dA en die ging echt heel goed voorruit.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
Comment