Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dan sta je op porsche platz en denk je dat je veel ouwe Porsches gaat zien, passeert er dit:

Comment

• BMW X5 45e

Comment

• wtf ik wist niet dat je een 6 serie berline kon bestellen of is dit photoshop?
        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• dit is de gran coupe, concurrentie voor de A7 en CLS
          BMW X5 45e

Comment

• Is een gran coupé
            2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
            2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
            2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• ok, thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                Als je dat al een goede prijs vindt koop je beter de mijne.
                123d teveel taxen. En ietsje teveel km's de jouwe.
                Morgen is naar deze kijken.
                AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

En als het goed meevalt een bod doen zonder de breyton's.

Comment

• Sweet stuff Ian
                  Vooral die rode e24, wat een slee

Comment

• cool
                    AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                    1991 E30 320i

Comment

• Iemand die weet of de E93 nog nieuw te bestellen is?
                      Ik vind hem niet meer in de configurator, dus ik vermoed van niet?

(vader van een vriendin die een nieuwe cabrio wil kopen.)

Comment

• als je een e30 zoekt zoiets in de plaats kopen

Comment

• standaard 628csi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichten
                            als je een e30 zoekt zoiets in de plaats kopen
                            Als een baas
                            Zou zalig zijn, kunne mijn maten ten minste comfortabel mee
                            2012 E92 Bmw 335i DKG
                            1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten

Vandaag deze gaan bekijken.
                              Prachtige wagen, geen krasje binnen of buiten te bespeuren, kerel werkt als autodetailer, en dat betwijfel ik niet.
                              Alleen de prijs, die is dus niet BTW incl.
                              Goedkoopste prijs (incl. btw) is 16900 euro. Je mag kiezen tussen de originele of breyton velgen.
                              Nog een puntje, geen klimaatregeling, maar de gewone manuele airco.
                              Nu iets erger. Wagen was voorzien van een chipbox, van breyton zelf.
                              Het voelt niet aan dat die 177pk heeft. En tijdens de testrit die hij bestuurde, gewoon direct op gas, niks warmrijden. Ik blijf van deze af dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                Fotoke van tom daem

Daarstraks op de Noorderlaan in Antwerpen zo'n zilvergrijze Z8 gezien. Prachtige auto... tot ik er van die chroom wielen onder zag.

Comment

Vandaag deze gaan bekijken.
                                  Prachtige wagen, geen krasje binnen of buiten te bespeuren, kerel werkt als autodetailer, en dat betwijfel ik niet.
                                  Alleen de prijs, die is dus niet BTW incl.
                                  Goedkoopste prijs (incl. btw) is 16900 euro. Je mag kiezen tussen de originele of breyton velgen.
                                  Nog een puntje, geen klimaatregeling, maar de gewone manuele airco.
                                  Nu iets erger. Wagen was voorzien van een chipbox, van breyton zelf.
                                  Het voelt niet aan dat die 177pk heeft. En tijdens de testrit die hij bestuurde, gewoon direct op gas, niks warmrijden. Ik blijf van deze af dus.
                                  Er staat toch onderaan 14.900 + tva. tva = btw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                                    Er staat toch onderaan 14.900 + tva. tva = btw
                                    Onderaan niet gelezen. Bovenaan alleen maar. En dan nog, best twisted, als er staat bij die ''i'' vanboven btw wagen.
                                    Niet de prijs zo een super probleem was, maar die andere 2 dingen liever niet.

Comment

• Zijn er dingen waarop je moet letten bij een 130i ?
                                      Motor over het algemeen goed ?

Comment

123d teveel taxen. En ietsje teveel km's de jouwe.
                                        Morgen is naar deze kijken.

123 = 2L
                                        120 = 2L
                                        118 = 2L
                                        als ik mij niet vergis betaal je voor alle 3 evenveel tax
                                        2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Working...
                                        X