Dan sta je op porsche platz en denk je dat je veel ouwe Porsches gaat zien, passeert er dit:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenAls je dat al een goede prijs vindt koop je beter de mijne.
Morgen is naar deze kijken.
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
En als het goed meevalt een bod doen zonder de breyton's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichtenals je een e30 zoekt zoiets in de plaats kopen
Zou zalig zijn, kunne mijn maten ten minste comfortabel mee2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
Prachtige wagen, geen krasje binnen of buiten te bespeuren, kerel werkt als autodetailer, en dat betwijfel ik niet.
Alleen de prijs, die is dus niet BTW incl.
Goedkoopste prijs (incl. btw) is 16900 euro. Je mag kiezen tussen de originele of breyton velgen.
Nog een puntje, geen klimaatregeling, maar de gewone manuele airco.
Nu iets erger. Wagen was voorzien van een chipbox, van breyton zelf.
Het voelt niet aan dat die 177pk heeft. En tijdens de testrit die hij bestuurde, gewoon direct op gas, niks warmrijden. Ik blijf van deze af dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenFotoke van tom daem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenVandaag deze gaan bekijken.
Prachtige wagen, geen krasje binnen of buiten te bespeuren, kerel werkt als autodetailer, en dat betwijfel ik niet.
Alleen de prijs, die is dus niet BTW incl.
Goedkoopste prijs (incl. btw) is 16900 euro. Je mag kiezen tussen de originele of breyton velgen.
Nog een puntje, geen klimaatregeling, maar de gewone manuele airco.
Nu iets erger. Wagen was voorzien van een chipbox, van breyton zelf.
Het voelt niet aan dat die 177pk heeft. En tijdens de testrit die hij bestuurde, gewoon direct op gas, niks warmrijden. Ik blijf van deze af dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenEr staat toch onderaan 14.900 + tva. tva = btw
Niet de prijs zo een super probleem was, maar die andere 2 dingen liever niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
120 = 2L
118 = 2L
als ik mij niet vergis betaal je voor alle 3 evenveel tax
Comment
Comment