Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenMaar o zo mooi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenZijn er dingen waarop je moet letten bij een 130i ?
Motor over het algemeen goed ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDaarstraks op de Noorderlaan in Antwerpen zo'n zilvergrijze Z8 gezien. Prachtige auto... tot ik er van die chroom wielen onder zag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenGewaagde kleur...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenGewaagde kleur...
Het is nu jammer genoeg zo ver gekomen dat saaie/eenheidsworstkleuren de boventoon voeren...
Comment
-
Last edited by kefkie; 01/09/2012, 10:46.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenHoe betrouwbaar en (on)zuinig is een E39 520iA? en de E39 int algemeen
dit ziet er nog een proper model uit:
http://nl.autoscout24.be/Details.asp...=fa&sealid=138
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
merciBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenVoor mij totaal niet gewaagd ! Integendeel ! Blauw en rood is vaak zeer onderschat bij BMW. Een sportieve kleur past vaak heel goed bij de modellen en het zijn vaak ook mooie en sterke kleuren.
Het is nu jammer genoeg zo ver gekomen dat saaie/eenheidsworstkleuren de boventoon voeren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAls m'n volgende terug een BMW wordt dan gaat 'ie negen op de tien in 't rood zijn. F31 melbourne red en sportpakketje, mmm zie ik wel zitten.
Comment
Comment