Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
    Iiemand ervaring met een bmw 1 reeks type 123d? Ikzelf zoek een sportieve daily ter vervanging van mijn huidige wagen.
    Zaken waar je zeker moet op letten bij 2de hands aankoop? Op internet reeds enkele topics gevonden over 'time chain rattle'...

Alvast bedankt
    Pm eens naar matthi?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
      Iiemand ervaring met een bmw 1 reeks type 123d? Ikzelf zoek een sportieve daily ter vervanging van mijn huidige wagen.
      Zaken waar je zeker moet op letten bij 2de hands aankoop? Op internet reeds enkele topics gevonden over 'time chain rattle'...

Alvast bedankt
      Eerste keer dat ik daar iets over hoor maar zal waarschijnlijk pech zijn van enkelingen.

Heb zelf een 2010 model 123d gehad en op voorhand op héél veel forums gezeten, ook over tuning maar ben deze issue nog niet specifiek tegengekomen, in ieder geval niet iets daarvan dat ik mij kan herinneren.

Een 123d is gewoon een 2.0L en niet een 2.3L zoals meenigeen denkt dus op een paar details na hetzelfde blok als een 120d.
      Het enige grote verschil is de turbo, die is bij een 123d dubbel en bestaat uit een kleine en een grote turbo.
      Dus de distributieketting issue zal niet specifiek zijn voor een 123d, lijkt mij.
      Zodoende kun je misschien eens opzoeken of dit probleem zich ook voordoet met andere BMW motoren.
      Last edited by ; 22/09/2012, 09:39. Reden: Extra info.

Comment

• Comment

• GVD, lijkt wel SEGA met zijnen M3..

Comment

• Volgende generatie BMW M3 (F80) op dé Ring:

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Toch spijtig van die km's..
              BMW E61 525d LCI '09
              Suzuki Bandit 1250NA /07
              Fiesta Red Edition '16

Comment

• Lijkt inderdaad een mooie maar de prijs, "navenant de km's" is toch vrij hoog, lijkt mij.
                Maar als liefhebber met een laag budget is het wel aanlokkelijk.

Toch, meer als 300.000 km is zeer respectabel maar ook zeer gevaarlijk voor de portemonnee van de eventuele nieuwe eigenaar.
                Eerst.. maar daarna..
                Last edited by ; 27/09/2012, 13:11.

Comment

• Project "Sunset" I by Thomas van Rooij, on Flickr

Project "Sunset" II by Thomas van Rooij, on Flickr

Comment

• Explore Guillaume Tassart’s 1,914 photos on Flickr!

Comment

• Explore Guillaume Tassart’s 1,914 photos on Flickr!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                          Lijkt inderdaad een mooie maar de prijs, "navenant de km's" is toch vrij hoog, lijkt mij.
                          Maar als liefhebber met een laag budget is het wel aanlokkelijk.

Toch, meer als 300.000 km is zeer respectabel maar ook zeer gevaarlijk voor de portemonnee van de eventuele nieuwe eigenaar.
                          Eerst.. maar daarna..
                          300.000km? Da's pas gerodeerd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                            nieuwe 3 serie is echt een pareltje
                            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• 20 oktober, van 15.30 tot 16.30 testrit met de bmw 550d touring
                              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                20 oktober, van 15.30 tot 16.30 testrit met de bmw 550d touring
                                Knap waar kan je dat aanvragen?

Comment

Komde mij is ophalen?

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

Geweet mij wonen he!

Comment

• Kijk op de fb van bmw, dan is het een fandag en kan je 1 auto kiezen

Sent from my iPhone using Tapatalk
                                      BMW X5 45e

Comment

En Co in een 750Li

Sent from my iPhone using Tapatalk
                                        BMW X5 45e

Comment

• Wie zou da toch zijn:p:confused:

Comment

Working...
                                          X