dat zou zelfs VMR of DPE kunnen zijn... moeilijk te zeggen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Dat zijn Breyton's http://www.bandenmax.com/products.ph...42863&cats=178 zoals ook icefarmer ze heeft. ik denk er sterk aan van deze in 19 inch onder mijn f31 die over 2 weken arriveert te monteren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenIk vermoed VMR wheels.
das wa anders dan die 520d leasesletjes met 16" velgenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Commander Bekijk BerichtenDat zijn Breyton's http://www.bandenmax.com/products.ph...42863&cats=178 zoals ook icefarmer ze heeft. ik denk er sterk aan van deze in 19 inch onder mijn f31 die over 2 weken arriveert te monteren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenZeer knappe F10 ... zo rijden er veel te weinig rond !!!OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHier heb je een punt. Ik sta echt te kijken hoe weinig F10's en F11's er rondrijden met een M-sportpakket. De meesten zijn inderdaad met standaard velgen, en de huidige 5 staat gewoon te hoog op z'n poten. Een subtiele verlaging en mooie 20" velgen, zoals de foto's hierboven, maken 'm inderdaad 'af', maar je ziet het idd weinig. Om die reden is mijn F10 eerder zeldzaam 'dik'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenwow
das wa anders dan die 520d leasesletjes met 16" velgen
Comment
-
Gaan kijken, wat een vette bak in minte staat.
Harman kardon, elektrische verwarmbare zetels, klimaatregeling.
Nu mijne nog kwijtgeraken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHier heb je een punt. Ik sta echt te kijken hoe weinig F10's en F11's er rondrijden met een M-sportpakket. De meesten zijn inderdaad met standaard velgen, en de huidige 5 staat gewoon te hoog op z'n poten. Een subtiele verlaging en mooie 20" velgen, zoals de foto's hierboven, maken 'm inderdaad 'af', maar je ziet het idd weinig. Om die reden is mijn F10 eerder zeldzaam 'dik'.
Denk dat 1 v/ d redenen dat het overgrote deel "leasesletten" zijn,mijn buurman heeft nu ook een F11 520d,met praktisch geen opties en standaardvelgen ,toen ik em vroeg :en wat ga je eraan veranderen?Niks,wete gij wel wat dat allemaal kost? ,is voor van punt a naar punt B te rijden ..tjah ,de VAA+crisis heeft veel teniet gedaan vrees ik..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenGaan kijken, wat een vette bak in minte staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenGaan kijken, wat een vette bak in minte staat.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenBij advertenties zonder foto's van het interieur krijg ik altijd een slecht gevoel. Je zit er de hele dag in, waarom dan geen foto posten van de plaats waar je het meest op zal zitten kijken?
En ik kan bevestigen dat het zwarte lederen interieur in goede staat is. Beetje in/uitstap schade, maar met een coleur lock pakketje is dat optelossen.
Alleen een 5 versnllingsbak op een 320d? Ik dacht dat die een 6 bak hadden.
Comment
Comment