Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dat zou zelfs VMR of DPE kunnen zijn... moeilijk te zeggen

Comment

• Ik vermoed VMR wheels.

Comment

• Maakt niet uit welk merk. Tzijn lekkere velgen ik dacht dat het deep concave waren. Maar zo te zien aan jouw fotos iceman is dat niet zo.

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

• Zeer knappe F10 ... zo rijden er veel te weinig rond !!!

Comment

• Dat zijn Breyton's http://www.bandenmax.com/products.ph...42863&cats=178 zoals ook icefarmer ze heeft. ik denk er sterk aan van deze in 19 inch onder mijn f31 die over 2 weken arriveert te monteren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
              Ik vermoed VMR wheels.

wow

das wa anders dan die 520d leasesletjes met 16" velgen
              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Commander Bekijk Berichten
                Dat zijn Breyton's http://www.bandenmax.com/products.ph...42863&cats=178 zoals ook icefarmer ze heeft. ik denk er sterk aan van deze in 19 inch onder mijn f31 die over 2 weken arriveert te monteren.
                En toere onder zijn M3

Comment

• Miljaar

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
                    BMW E61 525d LCI '09
                    Suzuki Bandit 1250NA /07
                    Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                      Zeer knappe F10 ... zo rijden er veel te weinig rond !!!
                      Hier heb je een punt. Ik sta echt te kijken hoe weinig F10's en F11's er rondrijden met een M-sportpakket. De meesten zijn inderdaad met standaard velgen, en de huidige 5 staat gewoon te hoog op z'n poten. Een subtiele verlaging en mooie 20" velgen, zoals de foto's hierboven, maken 'm inderdaad 'af', maar je ziet het idd weinig. Om die reden is mijn F10 eerder zeldzaam 'dik'.
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        Hier heb je een punt. Ik sta echt te kijken hoe weinig F10's en F11's er rondrijden met een M-sportpakket. De meesten zijn inderdaad met standaard velgen, en de huidige 5 staat gewoon te hoog op z'n poten. Een subtiele verlaging en mooie 20" velgen, zoals de foto's hierboven, maken 'm inderdaad 'af', maar je ziet het idd weinig. Om die reden is mijn F10 eerder zeldzaam 'dik'.
                        En niet alleen imv het M-pakket , maar ook ivm kleur

Comment

• Bestaat niet meer voor een 5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            wow

das wa anders dan die 520d leasesletjes met 16" velgen
                            Bestaat niet meer voor een 5.

Comment

• Gaan kijken, wat een vette bak in minte staat.
                              Harman kardon, elektrische verwarmbare zetels, klimaatregeling.

Nu mijne nog kwijtgeraken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Denk dat 1 v/ d redenen dat het overgrote deel "leasesletten" zijn,mijn buurman heeft nu ook een F11 520d,met praktisch geen opties en standaardvelgen ,toen ik em vroeg :en wat ga je eraan veranderen?Niks,wete gij wel wat dat allemaal kost? ,is voor van punt a naar punt B te rijden ..tjah ,de VAA+crisis heeft veel teniet gedaan vrees ik..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                                  Gaan kijken, wat een vette bak in minte staat.

Die is heel mooi!

Comment

Die ziet er echt vet uit.

Comment

• vet spel met die velgen
                                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Bij advertenties zonder foto's van het interieur krijg ik altijd een slecht gevoel. Je zit er de hele dag in, waarom dan geen foto posten van de plaats waar je het meest op zal zitten kijken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                                          Bij advertenties zonder foto's van het interieur krijg ik altijd een slecht gevoel. Je zit er de hele dag in, waarom dan geen foto posten van de plaats waar je het meest op zal zitten kijken?
                                          Op autoscout staat die wel met interieur erop.
                                          En ik kan bevestigen dat het zwarte lederen interieur in goede staat is. Beetje in/uitstap schade, maar met een coleur lock pakketje is dat optelossen.
                                          Alleen een 5 versnllingsbak op een 320d? Ik dacht dat die een 6 bak hadden.

Comment

Working...
                                          X