Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is de 6 bak niet gekomen met de facelift versie? Kdenk dat deze een van de laatste pfl versie is

Sent from my iPhone using Tapatalk
    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      Is de 6 bak niet gekomen met de facelift versie? Kdenk dat deze een van de laatste pfl versie is

Sent from my iPhone using Tapatalk
      Is een facelift ook. Een van de eerste. Die van 2002 hebben ook geen 6bak, pas vanaf 2003.
      Maar vind het toch maar raar, aangezien het een 150pk versie is. Prefacelift 320d heeft er 136pk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
        Is een facelift ook. Een van de eerste. Die van 2002 hebben ook geen 6bak, pas vanaf 2003.
        Maar vind het toch maar raar, aangezien het een 150pk versie is. Prefacelift 320d heeft er 136pk.
        Vanaf 09/2001 hebben ze 150 Pk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Vanaf 09/2001 hebben ze 150 Pk.
          Ow oke, thanks!
          6 bak zo'n verschil tegen 5 bak? Buiten minder toeren op snelweg?
          Zit daar toch niet veel. Goede manuele bak?

Comment

• In ons dorp staat er een 3 reeks coupe int wit, met een m3 achterbumper, de rest is zo een M performance bodykit. Met vanvoor zo carbon vinnen op. Zwarte nieren, en een matzwart dak. Met matte zwarte M performance velgen op. Dat ziet er echt heel mooi uit. De M3 bumper dacht ik even van 'wat een poser'. Maar met er nu dagelijks voorbij te rijden id dat toch een zalige wagen ze. Hun voorganger was een 1 reeks cabrio. Het huis daarnaast hebben een 3 reeks berline in het zwart met M performance delen. Zoals de donkere lichten, velgen, nieren enzo. Mooie combo als ze naast elkaar staan.

Misschien iemand vd 2 van bimmerboard ofzo?

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
              Op autoscout staat die wel met interieur erop.
              En ik kan bevestigen dat het zwarte lederen interieur in goede staat is. Beetje in/uitstap schade, maar met een coleur lock pakketje is dat optelossen.
              Alleen een 5 versnllingsbak op een 320d? Ik dacht dat die een 6 bak hadden.
              Een maat van mij heeft ook een FL 320d E46 gehad met een vijfbak. Op de snelweg een licht gebrek aan een zesde voor het toerental wat te laten zakken, maar over het algemeen wel een goede bak. Geen problemen mee gekend.

Comment

• Mijn pa heeft ook nog een E46 320d (pfl van '99) gehad. Het was wel een automaat. Ook heel tevreden van, slechts 1 mankement aan gehad maar dan wel direct een zwaar. De stuurkolom moest vervangen worden, auto 2 weken kwijt en gedurende die tijd een vervangwagen. Wil niet weten wat de leasing heeft moeten betalen.

Comment

• Ik vind juist dat er redelijk veel van de F10/F11 met M pakket rond rijden. Bij E39 was zelden, E60 redelijk maar bij de deze echt veel.
                  Opel Insignia OPC
                  BMW X5 3.0i
                  Caterham Super 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                    Een maat van mij heeft ook een FL 320d E46 gehad met een vijfbak. Op de snelweg een licht gebrek aan een zesde voor het toerental wat te laten zakken, maar over het algemeen wel een goede bak. Geen problemen mee gekend.
                    Zoveel snelweg doe ik niet, dus geen ramp.
                    Hopelijk kan die bak wat tegen extra pepers.
                    Thanks

Comment

• Iemand een idee of je bij de 6 Coupé (nieuw model) de achterbank kunt neerklappen?

Comment

• Deze E21 316 tegengekomen in de lippenslaan toen we een bezoekje brachten aan het Zoute GP.
                        Ik vond deze wel iets hebben!

E21 316 by Wouter Dieryck, on Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                          Iemand een idee of je bij de 6 Coupé (nieuw model) de achterbank kunt neerklappen?
                          Dat zou me verwonderen. Ik denk van niet.

Comment

• De goude emblemen in het rood & dan de wagen rood spuiten. Dat zou meer mijn ding zijn. Dit is te pimp *deuntje van pimp my ride nu in mijn hoofd*.

Comment

• ziet er maar een gedrocht uit met al die tuning
                              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                                Deze E21 316 tegengekomen in de lippenslaan toen we een bezoekje brachten aan het Zoute GP.
                                Ik vond deze wel iets hebben!

Foto juist gezien op de FB pagina van StanceWorks.

Comment

• Is wss airride hé
                                  maar fenders are rolled :/

wel knappe velgen

Comment

• dacht dat deze hydraulics had, maar ik volg al die toffe projecten in het tuning wereldje niet meer.. dus zeker ben ik niet
                                    Eigenaar is lid van Concept983, dus komt de verlaging van KEAN

Comment

• Dus toch Air, en niet de goedkoopste variant

iller project in Belgium and beyond! We had the honour to bag and notch this youngtimer! Equiped with an Accuair Switchspeed, 5G aluminium tank and many other features, it has a modern touch to it! Even the gastank had to be removed so the car could drop an extra inch. This year, the owner of the car, kevve.be, made some huge changes to the car. full repaint, engine mods, interior, carbon, wheels, etc. We’ll keep you updated!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Commander Bekijk Berichten
                                        Foto juist gezien op de FB pagina van StanceWorks.
                                        zie ik ook net dat deze op fb rondgaat, vele likes

Comment

Working...
                                        X