Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Is de 6 bak niet gekomen met de facelift versie? Kdenk dat deze een van de laatste pfl versie is
Sent from my iPhone using Tapatalk
Is een facelift ook. Een van de eerste. Die van 2002 hebben ook geen 6bak, pas vanaf 2003.
Maar vind het toch maar raar, aangezien het een 150pk versie is. Prefacelift 320d heeft er 136pk.
Is een facelift ook. Een van de eerste. Die van 2002 hebben ook geen 6bak, pas vanaf 2003.
Maar vind het toch maar raar, aangezien het een 150pk versie is. Prefacelift 320d heeft er 136pk.
In ons dorp staat er een 3 reeks coupe int wit, met een m3 achterbumper, de rest is zo een M performance bodykit. Met vanvoor zo carbon vinnen op. Zwarte nieren, en een matzwart dak. Met matte zwarte M performance velgen op. Dat ziet er echt heel mooi uit. De M3 bumper dacht ik even van 'wat een poser'. Maar met er nu dagelijks voorbij te rijden id dat toch een zalige wagen ze. Hun voorganger was een 1 reeks cabrio. Het huis daarnaast hebben een 3 reeks berline in het zwart met M performance delen. Zoals de donkere lichten, velgen, nieren enzo. Mooie combo als ze naast elkaar staan.
Op autoscout staat die wel met interieur erop.
En ik kan bevestigen dat het zwarte lederen interieur in goede staat is. Beetje in/uitstap schade, maar met een coleur lock pakketje is dat optelossen.
Alleen een 5 versnllingsbak op een 320d? Ik dacht dat die een 6 bak hadden.
Een maat van mij heeft ook een FL 320d E46 gehad met een vijfbak. Op de snelweg een licht gebrek aan een zesde voor het toerental wat te laten zakken, maar over het algemeen wel een goede bak. Geen problemen mee gekend.
Mijn pa heeft ook nog een E46 320d (pfl van '99) gehad. Het was wel een automaat. Ook heel tevreden van, slechts 1 mankement aan gehad maar dan wel direct een zwaar. De stuurkolom moest vervangen worden, auto 2 weken kwijt en gedurende die tijd een vervangwagen. Wil niet weten wat de leasing heeft moeten betalen.
Een maat van mij heeft ook een FL 320d E46 gehad met een vijfbak. Op de snelweg een licht gebrek aan een zesde voor het toerental wat te laten zakken, maar over het algemeen wel een goede bak. Geen problemen mee gekend.
Zoveel snelweg doe ik niet, dus geen ramp.
Hopelijk kan die bak wat tegen extra pepers.
Thanks
dacht dat deze hydraulics had, maar ik volg al die toffe projecten in het tuning wereldje niet meer.. dus zeker ben ik niet
Eigenaar is lid van Concept983, dus komt de verlaging van KEAN
iller project in Belgium and beyond! We had the honour to bag and notch this youngtimer! Equiped with an Accuair Switchspeed, 5G aluminium tank and many other features, it has a modern touch to it! Even the gastank had to be removed so the car could drop an extra inch. This year, the owner of the car, kevve.be, made some huge changes to the car. full repaint, engine mods, interior, carbon, wheels, etc. We’ll keep you updated!
Comment