Oorspronkelijk geplaatst door Gere
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenVersta me niet verkeerd he, Alpina ken ik wel.
Maar die 'D3' er achter had ik nog nooit gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenTegenwoordig bestaat er zelfs al een Aplina D5.
Dit geloof ik nu dus niet .
Comment
-
Comment
-
-
Gisteren met een 335d opstap geweest van een collega en ik moest ff stoppen bij de bmw garage. Ik kom er binnen in mijn gewoon kleren en niemand komt mij helpen ook al hebben ze niets te doen. Uiteindelijk komt er ene me veel tegenzin vragen wat ik hier kom doen. Kzeg kheb een inlichting over men 335d en ik wijs er henne. Dan waren ze vriendelijk zenne, een lach en een drankje kon er inneens van af. Bende onnozelaars .
Die 335d voelt wel beestig aan. Voelde ook sneller aan dan de 550d. Was een full option kar. Schuifdakje open, beste audio boxen zaten er in (ken de benaming niet).BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk BerichtenJa ook gereden, wel maar 1 keer en moest wat wennen aan het stuur (zo klein ) Was toen 6s trager als de eerste dus met een tweede keer had ik misschien concurrentie kunnen worden haha.
Proficiat en geniet van de prijs ! (zal wel lukken denk ik )
En genieten zullen we zeker, merci
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenGisteren met een 335d opstap geweest van een collega en ik moest ff stoppen bij de bmw garage. Ik kom er binnen in mijn gewoon kleren en niemand komt mij helpen ook al hebben ze niets te doen. Uiteindelijk komt er ene me veel tegenzin vragen wat ik hier kom doen. Kzeg kheb een inlichting over men 335d en ik wijs er henne. Dan waren ze vriendelijk zenne, een lach en een drankje kon er inneens van af. Bende onnozelaars .
Die 335d voelt wel beestig aan. Voelde ook sneller aan dan de 550d. Was een full option kar. Schuifdakje open, beste audio boxen zaten er in (ken de benaming niet).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenGisteren met een 335d opstap geweest van een collega en ik moest ff stoppen bij de bmw garage. Ik kom er binnen in mijn gewoon kleren en niemand komt mij helpen ook al hebben ze niets te doen. Uiteindelijk komt er ene me veel tegenzin vragen wat ik hier kom doen. Kzeg kheb een inlichting over men 335d en ik wijs er henne. Dan waren ze vriendelijk zenne, een lach en een drankje kon er inneens van af. Bende onnozelaars .
Die 335d voelt wel beestig aan. Voelde ook sneller aan dan de 550d. Was een full option kar. Schuifdakje open, beste audio boxen zaten er in (ken de benaming niet).
Comment
-
Kan iemand mij zeggen welk type velg dit is? Heb al heel wat afgezocht op 't internet maar kom niet te weten welke 'style' velg dit is. Het is 18 inch, that's for sure.
135140865-set-winterbanden-velg-bmw5-f10-2011.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten...Die 335d voelt wel beestig aan. Voelde ook sneller aan dan de 550d. Was een full option kar. Schuifdakje open, beste audio boxen zaten er in (ken de benaming niet).VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Neen wellicht Bmw's High End Audio individual, momenteel niet meer verkrijgbaar in F30 en F31 ; BESTE audio ooit in BMW (zowel prijs als kwaliteit) ; B & O rage in de nieuwste BMW's omdat de "concurrentie" deze ook heeft ... (Audi, Mercedes, ...) maar te prijzig tov. kwaliteit van High End Audio (zie ook vergelijking in Auto Motor Und Sport en Stereoplay ...)
Comment
-
Afgelopen week enkele 100-en km's gereden met een E92 335d. Leuke cruiseauto maar ik vond die eigenlijk niet zo sportief aanvoelen. Spel gaat natuurlijk serieus vooruit, maar in de bochten had ik het gevoel dat de ophanging (M-sport ophanging) hard en sportief staat afgesteld maar dat de kas zelf te zwaar was en wat meer wilde deinen dan de ophanging toeliet.BMW X5 45e
Comment
-
Comfort heeft uiteraard absoluut niets te maken met sportiviteit maar BMW heeft voor de M-ophanging gekozen voor een soort compromis, die toch nog, ontegenspreekelijk zeer aanleunt op comfort, uiteraard om zich in te dekken tegen het grootste deel van de "massa" die er geen bal van snapt.
D'r zijn altijd mensen die het "zeuren" niet kunnen laten, zoals ik al eens heb meegemaakt dat een 1M rijder vond dat z'n 1M te hard was... tja...waar ben je dan mee bezig waarom koop je dan zo'n auto??? (Ben gelijk weggelopen, was trouwens op een BMW meeting)
Heb zelf nu de Eibach Pro Street-S en dan merk je echt het verschil maar uiteraard ten koste van het comfort, logisch.
Wil niet zeggen dat het een bikkelharde ophanging is, zeker niet maar... het is het één of het ander, een bewuste keuze die alleen gemaakt kan worden door degenen die weten waar het over gaat.
Auto rijdt nu een stuk stabieler op hogere snelheden, voelt veel zekerder aan, zeker ook in bochten en dat is wat telt als je begrijpt wat sportief rijden inhoud.
Niet dat ik een Kamikaze piloot ben, verre van maar het geeft een veel merkbaarder veiliger gevoel met zoveel peekaas onder je kont....Mijn mening.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenComfort heeft uiteraard absoluut niets te maken met sportiviteit maar BMW heeft voor de M-ophanging gekozen voor een soort compromis, die toch nog, ontegenspreekelijk zeer aanleunt op comfort, uiteraard om zich in te dekken tegen het grootste deel van de "massa" die er geen bal van snapt.
D'r zijn altijd mensen die het "zeuren" niet kunnen laten, zoals ik al eens heb meegemaakt dat een 1M rijder vond dat z'n 1M te hard was... tja...waar ben je dan mee bezig waarom koop je dan zo'n auto??? (Ben gelijk weggelopen, was trouwens op een BMW meeting)
Heb zelf nu de Eibach Pro Street-S en dan merk je echt het verschil maar uiteraard ten koste van het comfort, logisch.
Wil niet zeggen dat het een bikkelharde ophanging is, zeker niet maar... het is het één of het ander, een bewuste keuze die alleen gemaakt kan worden door degenen die weten waar het over gaat.
Auto rijdt nu een stuk stabieler op hogere snelheden, voelt veel zekerder aan, zeker ook in bochten en dat is wat telt als je begrijpt wat sportief rijden inhoud.
Niet dat ik een Kamikaze piloot ben, verre van maar het geeft een veel merkbaarder veiliger gevoel met zoveel peekaas onder je kont....Mijn mening.
- naar het Zuiden met vakantie klagen maar klagen dat er teveel zon is
- sommige mannen een mooie vrouw hebben maar klagen als er anderen naar kijken
- enz. enz. enz.
Ik ken ook mensen die voor een M-reeks gaan en dan kritiek hebben omdat de ophanging hard afgesteld is. Ik raad ze dan aan om een M-motor in een Citroën C5 te steken of zo.... ze zullen lachen!
Comment
Comment