Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ga nu niet het hele topic doorlezen maarik was aan het googlen naar de mogelijkheid om bij een BMW X1 E84 US Style pinkers te kunnen aanzetten, bij VW is dit gewoon iets aanvinken via OBDII connectie, is dit bij BMW ook zo gemakkelijk?

Direct ook de 2e vraag, de auto start/stop... is deze eveneens software matig uit te schakelen?

alvast bedankt voor eventuele antwoorden
    Last edited by Liquid Li0n; 06/12/2012, 21:34.
    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk Berichten
      Dit is volgens mij een BMW 507 (1955-1959)
      Klopt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk Berichten
        Dit is volgens mij een BMW 507 (1955-1959)
        thnx, net even opgezocht, er zou een V8 inzitten dat wil ik wel eens horen draaien, met een zalig geluid zijn

Comment

• toch even snel opgezocht hoe het zou klinken

man man zalig

Comment

• Super..

Had em wel een beetje verzopen tijdens het starten, leek wel, allez ja, was wel duidelijk eigenlijk..
            Last edited by ; 06/12/2012, 14:40.

Comment

• Blijkbaar is er een nieuwe configurator op de Duitse website.

Geen verbetering.

Comment

• pure kunst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

pure kunst
                  wow, eentje op belgische platen! als er zo een te koop staat wordt dat wss voor een immens bedrag verkocht

Comment

• Er staat één te koop! Met vermelding --> prijs op aanvraag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                      ga nu niet het hele topic doorlezen maarik was aan het googlen naar de mogelijkheid om bij een BMW X1 E84 US Style pinkers te kunnen aanzetten, bij VW is dit gewoon iets aanvinken via OBDII connectie, is dit bij BMW ook zo gemakkelijk?

Direct ook de 2e vraag, de auto start/stop... is deze eveneens software matig uit te schakelen?

alvast bedankt voor eventuele antwoorden
                      Start/stop kun je bij bmw software matig laten uitschakelen .

Comment

• Hoe betrouwbaar is een E46 320d? Naar het schijnt is de dure dieselpomp bij de PFL en de turbo/swirlflaps bij de FL een probleem, maar komt het erg vaak voor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                          Hoe betrouwbaar is een E46 320d? Naar het schijnt is de dure dieselpomp bij de PFL en de turbo/swirlflaps bij de FL een probleem, maar komt het erg vaak voor?
                          Mijn pa heeft er ook zo één gehad, wel een automaat. Het enige probleem dat er aan die auto gekomen is, was een kapot stuurhuis. Is dat een bekend probleem?

Comment

• Voor zo ver ik weet niet neen. Wel draagarmen en raammechanismen geloof ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                              Start/stop kun je bij bmw software matig laten uitschakelen .
                              goed om weten dat dit in Belgie ook wordt gedaan, had al iets gelezen op amerikaans forum dat ze "last user setting" als default kunnen zetten.

Heb je ook een idee wat betreft die us style pinkers, is dit ook softwarematig of zal dit enkel met een module aan de pinkers werken?
                              Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• iemand enig idee waar ik de opties van het option line paket op een E91 kan vinden?

Comment

• Gisteren gaan toeren met een 750 ld en een x6 40 d , wat een prachtbakken .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                                    goed om weten dat dit in Belgie ook wordt gedaan, had al iets gelezen op amerikaans forum dat ze "last user setting" als default kunnen zetten.

Heb je ook een idee wat betreft die us style pinkers, is dit ook softwarematig of zal dit enkel met een module aan de pinkers werken?
                                    Beide softwarematig te programmeren via OBD
                                    2009 BMW E91 320d
                                    2002 BMW E46 M3
                                    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Comment

• 8 ltr gem is toch echt niet zoveel, of vergis ik mij?
                                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                          8 ltr gem is toch echt niet zoveel, of vergis ik mij?
                                          Tegenwoordig vinden we alles boven de 5 liter al hoog... 8 liter valt goed mee voor dat potentieel vind ik.

Comment

Working...
                                          X