Heeft er hier iemand een idee of je (op eenvoudige manier) de 136pk van een "Belgische" 118d '07 kan laten omzetten naar de duitse 142pk?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenHeeft er hier iemand een idee of je (op eenvoudige manier) de 136pk van een "Belgische" 118d '07 kan laten omzetten naar de duitse 142pk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenZet die eens op een rollenbank, normaal hebben de belgische versies ook gewoon de volle 143 pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenHeeft er hier iemand een idee of je (op eenvoudige manier) de 136pk van een "Belgische" 118d '07 kan laten omzetten naar de duitse 142pk?
Comment
-
iemand een idee hoe de software noemt voor een BMW uit te lezen en bv auto start/stop zelf uit te schakelen etc?
Ik heb namelijk een OBD bluetooth module en met bv de Torque app of OBD TouchScan voor Android kunt ge niet veel aanpassen maar enkel fouten uitlezen.
via google had ik dit al wel gevonden, maar is voor de E90/E92 dus vermoedelijk zijn daar andere codes dan voor de E84:
en
Last edited by Liquid Li0n; 31/12/2012, 02:52.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichteniemand een idee hoe de software noemt voor een BMW uit te lezen en bv auto start/stop zelf uit te schakelen etc?
Ik heb namelijk een OBD bluetooth module en met bv de Torque app of OBD TouchScan voor Android kunt ge niet veel aanpassen maar enkel fouten uitlezen.
via google had ik dit al wel gevonden, maar is voor de E90/E92 dus vermoedelijk zijn daar andere codes dan voor de E84:
en
http://www.e90post.com/forums/showpo...8&postcount=15
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenJe kan proberen kevinjess eens te contacteren. Ik weet niet of hij hier nog op het forum zit, maar die weet hoe hij bmw's moet programmeren, dus hij zal je hiermee wel verder kunnen helpen.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk BerichtenVraagje: een e38 730i, hadden die altijd oranje pinkers? Aangezien de 730 geschrapt is in 1996 en de fl pas in 1998 gekomen is zou ik denken van wel maar mijn kennis van BMW is eerder beperkt.
Mijn keuze zou toch voor oranje zijn... Vandaag nog een mooie E38 730d gezien, en oranje past het beste bij die kar
Comment
-
zijn er geen extra opties die standaard zijn bij een 335i tov een 328i? Als ik configureer met een M-pakket op de site van bmw zie ik geen enkele optie die "gratis" is bij een 335i tov 328i. Zelfs geen xenon... Ik had nochtans gelezen op een forum dat xenon en elektrische zetels met geheugen standaard zouden moeten zijn op een 335i.Last edited by mysticwizard; 02/01/2013, 20:06.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk denket wel, maar er zullen wel aftermarket lichten zijn met witte pinkers..
Oorspronkelijk geplaatst door Beemerke05 Bekijk BerichtenAls ik het mij goed herinner waren dat opties, toch die vooraan
Mijn keuze zou toch voor oranje zijn... Vandaag nog een mooie E38 730d gezien, en oranje past het beste bij die kar
Dus je kon vooraan kiezen tussen oranje of witte pinkers denk je?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenzijn er geen extra opties die standaard zijn bij een 335i tov een 328i? Als ik configureer met een M-pakket op de site van bmw zie ik geen enkele optie die "gratis" is bij een 335i tov 328i. Zelfs geen xenon... Ik had nochtans gelezen op een forum dat xenon en elektrische zetels met geheugen standaard zouden moeten zijn op een 335i.
In de UK is een "basis" BMW beter uitgerust dan in België. Om een vb. Te geven.U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Pff wat zou ik hier graag mee rondrijden
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-330i-touring-garantie-navi-klima-8-fach-bereift-duisburg/171547773.html?lang=de&pageNumber=7&__lp=10&scopeI d=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&make ModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelI d=7%2C8%2C9%2C10%2C11%2C12%2C13%2C14%2C15%2C56%2C7 2&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeMod elVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant 3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion 1.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=95&minPow erAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=1990-01-01&maxFirstRegistrationDate=2000-12-31&transmissions=MANUAL_GEAR&negativeFeatures=EXPO RT&maxMileage=100000
Comment
Comment