Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Na even opzoeken voor wintervelgen op een E60... tot mijn verbazing: style 144. Ik had de velgen nooooit eerder gezien of gehoord... Op het internet vond ik geen foto's met zulke velgen op een E60. Heel toevalling iemand hier met foto's...?

Comment

• Nog nooit gezien. Wat je zou kunnen doen is vragen op bimmerboard of iemand deze heeft of foto's van heeft.

Ik vind ze wel mooi, maar net iets teveel spaken.

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

• zover ik gelezen heb waren dit velgen van een e39...
        Kweet niet of dit past op een e60?

Edit : Was dus iemand die ze op een e39 wou leggen

Comment

• Comment

• Ik vind een 6 een heel knappe auto maar dus niet in dat kleur groen . Ook dat oranje reflecterende stripje aan de voorwielen vind ik maar niks (wellicht wel ergens conform een wettelijk voorschrift).
            BMW F10 535d
            Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

• Lijkt wel british racing green, velgen zijn idd vet
              Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
              Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
              Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk Berichten
                Ik vind een 6 een heel knappe auto maar dus niet in dat kleur groen . Ook dat oranje reflecterende stripje aan de voorwielen vind ik maar niks (wellicht wel ergens conform een wettelijk voorschrift).
                Reflector aan de bumper vanvoor is verplicht in de US

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                  Stond daarjuist bij de dealer (bmw) en er waren 3 mensen voor mij met 1 zelfde probleem, ze kregen hun ramen niet meer omhoog Komt dit euvel zoveel voor? Of is t toeval? Was wel lachen alle 3 een zuur bakkes en grote teut tegen de receptie
                  Waren het e46's?
                  Bij de e46 kon het idd gebeuren dat de ramen naar beneden vielen en dat ze niet meer toekonden...
                  Was een probleem met de plastic klep die het raam vasthield aan de ruitenmechaniek

En plastic komt gevoelig aan breken bij vriestemperatuur dus voila

Comment

• Heb t typenr gehoord maar t waren modernere modellen, misschien nog steeds plastic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                      Nog nooit gezien. Wat je zou kunnen doen is vragen op bimmerboard of iemand deze heeft of foto's van heeft.

Ik vind ze wel mooi, maar net iets teveel spaken.

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
                      zoek hier eens in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten

God damn, die is lekker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                          God damn, die is lekker
                          Oxford Grun, prachtig kleur.

Dit op een F10 M5 met Oyster interieur en de standaard 19 inch velgen is volgens mij een prachtige combinatie.

Comment

• gisteren heb ik even in een Z4 sdrive 3.5i gezeten en hem van de garage naar de oprit gereden,

wat een zalig geluid komt daaruit als je dat aansteekt :o

jammer dat er sneeuw lag of ik mocht er een ritje mee doen

Comment

• Hebben er hier mensen ervaring met de x25i motor die in de 1-serie coupe zit? Heb een mooi model zien staan voor een degelijke prijs.
                              BMW X5 45e

Comment

• Probleempje met de BMW hier thuis.

Vandaag mee naar school gereden en met het vuile weer af en toe de koplampsproeiers moeten gebruiken.

Nu ik thuis kwam zag ik het volgende:

Wanneer ik nu de koplampsproeiers gebruik, spuit hij gewoon alles in de grond

Iemand die weet hoe dit systeem werkt en hoe het komt?

Bedankt!

Comment

• Werkt met de druk van t water dacht ik (het uitschuiven) normaal staat er een plaatje over, nu dat plaatje er niet is schuift hij misschien te ver terug. Is maar een gok

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                    Werkt met de druk van t water dacht ik (het uitschuiven) normaal staat er een plaatje over, nu dat plaatje er niet is schuift hij misschien te ver terug. Is maar een gok
                                    Ik heb het systeem eigenlijk nog nooit zien werken, maar normaal is er idd een plaatje over.

Ik zal het morgen eens bekijken in het daglicht, het zou ook wel eens door het koude weer kunnen zijn denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
                                      Ik heb het systeem eigenlijk nog nooit zien werken, maar normaal is er idd een plaatje over.

Ik zal het morgen eens bekijken in het daglicht, het zou ook wel eens door het koude weer kunnen zijn denk ik.

Comment

• Gekend euvel tijdens de wintermaanden.
                                        Het is courant dat de arm met de sproeikop door ijsvorming niet meer terugkeert in de bumper.
                                        In sommige gevallen komt deze tijdens het rijden los/breekt af.

Het lijkt me dat dat bij jou het geval is.

Vraag eens na bij de concessiehouder indien hiervoor geen interne regeling bestaat.

Comment

Working...
                                        X