Na even opzoeken voor wintervelgen op een E60... tot mijn verbazing: style 144. Ik had de velgen nooooit eerder gezien of gehoord... Op het internet vond ik geen foto's met zulke velgen op een E60. Heel toevalling iemand hier met foto's...?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk BerichtenIk vind een 6 een heel knappe auto maar dus niet in dat kleur groen . Ook dat oranje reflecterende stripje aan de voorwielen vind ik maar niks (wellicht wel ergens conform een wettelijk voorschrift).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenStond daarjuist bij de dealer (bmw) en er waren 3 mensen voor mij met 1 zelfde probleem, ze kregen hun ramen niet meer omhoog Komt dit euvel zoveel voor? Of is t toeval? Was wel lachen alle 3 een zuur bakkes en grote teut tegen de receptie
Bij de e46 kon het idd gebeuren dat de ramen naar beneden vielen en dat ze niet meer toekonden...
Was een probleem met de plastic klep die het raam vasthield aan de ruitenmechaniek
En plastic komt gevoelig aan breken bij vriestemperatuur dus voila
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenNog nooit gezien. Wat je zou kunnen doen is vragen op bimmerboard of iemand deze heeft of foto's van heeft.
Ik vind ze wel mooi, maar net iets teveel spaken.
Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenGod damn, die is lekker
Dit op een F10 M5 met Oyster interieur en de standaard 19 inch velgen is volgens mij een prachtige combinatie.
Comment
-
Comment
-
Probleempje met de BMW hier thuis.
Vandaag mee naar school gereden en met het vuile weer af en toe de koplampsproeiers moeten gebruiken.
Nu ik thuis kwam zag ik het volgende:
Wanneer ik nu de koplampsproeiers gebruik, spuit hij gewoon alles in de grond
Iemand die weet hoe dit systeem werkt en hoe het komt?
Bedankt!
Comment
-
Werkt met de druk van t water dacht ik (het uitschuiven) normaal staat er een plaatje over, nu dat plaatje er niet is schuift hij misschien te ver terug. Is maar een gokToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenWerkt met de druk van t water dacht ik (het uitschuiven) normaal staat er een plaatje over, nu dat plaatje er niet is schuift hij misschien te ver terug. Is maar een gok
Ik zal het morgen eens bekijken in het daglicht, het zou ook wel eens door het koude weer kunnen zijn denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk BerichtenIk heb het systeem eigenlijk nog nooit zien werken, maar normaal is er idd een plaatje over.
Ik zal het morgen eens bekijken in het daglicht, het zou ook wel eens door het koude weer kunnen zijn denk ik.
Comment
-
Gekend euvel tijdens de wintermaanden.
Het is courant dat de arm met de sproeikop door ijsvorming niet meer terugkeert in de bumper.
In sommige gevallen komt deze tijdens het rijden los/breekt af.
Het lijkt me dat dat bij jou het geval is.
Vraag eens na bij de concessiehouder indien hiervoor geen interne regeling bestaat.
Comment
Comment