Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dacht vanaf bj. 2001 en de verstevigingsstukken bij zo'n geval kun je gewoon bestellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
      Dacht vanaf bj. 2001 en de verstevigingsstukken bij zo'n geval kun je gewoon bestellen.
      Heb nog wat research gedaan, BMW zegt zelf dat er vanaf februari 2000 versteviging was, maar het kan bij alle E46's 316i tot M3, 1998 tot 2005 voorkomen blijkbaar. Al komt het bij auto's van na 2001 inderdaad opvallend minder voor. Wel een serieus probleem als je dat voorhebt

Comment

• Heb zelf een e46 330d uit 2001 gehad met 115.000 op de teller bij aankoop en 282.000 km bij verkoop maar heb daar nooit een issue mee gehad, inclusief chip.

Comment

• Als je er op tijd bij bent kost het je net geen 1k euro om alles te herstellen. Mijn M3 van 2005 heeft nog geen problemen en hopelijk blijft dat zo.
          U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Op zondag 21 april is er opnieuw een discovery day in Aartselaar met de mogelijkheid tot testritten met oa mini paceman en andere modellen.
              www.discoveryday.be

Comment

• Banden van de X5 e53 passen die op een X3 e83?
                Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
                  Banden van de X5 e53 passen die op een X3 e83?
                  Hangt van de velgen af van de X5 en de X3. Als je op de X5 19'' hebt en op de X3 ook moet je de breedte even controleren en zien of dat ook gaat.. Of bedoel je een volledige set banden en velgen overplaatsen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
                    Hangt van de velgen af van de X5 en de X3. Als je op de X5 19'' hebt en op de X3 ook moet je de breedte even controleren en zien of dat ook gaat.. Of bedoel je een volledige set banden en velgen overplaatsen?
                    Inderdaad de volledige set.
                    Nora!

Comment

• Weet je de maten van de X5 velgen?

Comment

Weet je de maten van de X5 velgen?

Velgmaat : 7,5J x 17″ EH2 ET 40 styling 57.
                        Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
                          Velgmaat : 7,5J x 17″ EH2 ET 40 styling 57.
                          Normaal gaat dat passen, standaard staat een X3 e83 volgens internet op ET46 dus ze komen wel iets meer naar buiten denk ik.. 6mm aan elke kant.
                          Heb zelfs een foto gevonden

Comment

Normaal gaat dat passen, standaard staat een X3 e83 volgens internet op ET46 dus ze komen wel iets meer naar buiten denk ik.. 6mm aan elke kant.

Super Robin,inderdaad ET 46 en zelfs op foto bedankt hoor!thumps up.
                            Nora!

Comment

• Slik...
                              Bijgevoegde Bestanden
                              Last edited by Soul; 20/03/2013, 13:44.

Comment

• Koffer vol goud mss?
                                2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• daarna een paar races gedaan tegen een e46 cabrio. Hij had 2 uitlaatpijpjes (kleintjes) en ze leken me stock te zijn. Wagen was even snel als mijn 318iS e36. Heeft een e46 320i ook 2 uitlaatjes?

Comment

• Een E46 320i is ook al een 6 cyl, zal dus wel stock geweest zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                      daarna een paar races gedaan tegen een e46 cabrio. Hij had 2 uitlaatpijpjes (kleintjes) en ze leken me stock te zijn. Wagen was even snel als mijn 318iS e36. Heeft een e46 320i ook 2 uitlaatjes?
                                      Inderdaad, E46 320i heeft ook een dubbel pijpke. Ook al werd, en wordt 'ie nog steeds als een echte BMW beschouwd (hij heeft immers zo'n magische zes-in-lijn), een simpele hedendaagse 318d geeft zo'n E46 320i 150 Pk versie (zware) cabrio gemakkelijk het nakijken.

Comment

• dat denk ik toch niet eerlijk gezegd. Als ik tegen een e90 320d (150pk versie) trek is het ook een gelijkspel. Met mijn moeder haar 320i e92 (163pk) is het ook volledig gelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                          Inderdaad, E46 320i heeft ook een dubbel pijpke. Ook al werd, en wordt 'ie nog steeds als een echte BMW beschouwd (hij heeft immers zo'n magische zes-in-lijn), een simpele hedendaagse 318d geeft zo'n E46 320i 150 Pk versie (zware) cabrio gemakkelijk het nakijken.
                                          Eddy Merckx is ook nog steeds een echte coureur, ookal kan het zijn dat jij momenteel sneller bent met de koersfiets. Dat heeft niets met elkaar te maken. Kwa motorkarakter heb ik veel liever zo'n 320i E46 dan een 320d F30 van nu.

Comment

Working...
                                          X