Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk Berichten
    Aangezien mijn 520D mij toch op mijn honger laat zitten kwa rijplezier ben ik op zoek naar iets speelser en krachtiger. Ik denk hierbij aan een 330D maar kwam ook het volgende op het spoor 335D XDRIVE vanaf september 2013. meer PK dan de 335i en maar 143co2 (nog net binnen de 75% aftrekbaarheid) https://www.press.bmwgroup.com/press...m=node__2229or
    In 4,8 seconden naar de 100 en dat voor een 3-reeks diesel .
    Prijs zou rond de € 50.000 schommelen, lees ik in dit artikel: http://www.bmwblog.com/2013/05/09/20...m-0-to-100kmh/
    "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Zo knap...
      3.0CSL.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
        daarmee doe je de compact toch teveel eer aan naar mijn mening.
        Deze is ontstaan in de tijd dat BMW wou bewijzen dat ze ook goedkope auto's konden maken, zo is bijvoorbeeld de compact voorzien van de verouderde E30 achterophanging, en zijn er verschillende onderdelen (waaronder in het interieur) die een downgrade hebben gehad ten opzichte van de normale E36.
        Ik wil niet beweren dat de E36 compact BMW onwaardig is hè, ik wil alleen duidelijk maken dat -uit die periode- de E36 compact niet het beste voorbeeld is om aan te geven hoe een BMW moet aanvoelen en wat hij moet uitstralen.
        mja de looks zijn persoonlijk he, met zo'n type wagens ben ik opgegroeid. BMW onderscheidde zich in die tijd ook veel meer dan nu van zijn naaste concurenten
        lets have some more member berries

Comment

• http://nl.autoscout24.be/Details.asp...000&asrc=st|fs hmm ziet er niet slecht uit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
            Superknap!! Die kleur en die velgen...

Comment

• maar nog stevig geprijsd hoor !

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Het geluid van de wagen........machtig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                  maar nog stevig geprijsd hoor !
                  Heb die al een tijdje geleden al zien staan, dat van de (te) hoge prijs was ook direct mijn eerste gedacht.
                  Aan de andere kant, een identiek andere in België kom je zeker niet tegen.
                  Maar de eigenaar heeft pech dat België een dieselminded land is én de CO2 uitstoot van de 335i zorgt voor grote BIV.

Ik vraag me af waarom iemand zo'n prachtige wagen met zo weinig kms wegdoet waarin toch veel geld gestoken is met dat zelden voorkomend performance pack.
                  Tenzij hij een nog beter en schooner ander voiture heeft of zal kopen.
                  Last edited by hmn_pwr; 21/05/2013, 02:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris k Bekijk Berichten
                    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=2o96xcZtaVI

Het geluid van de wagen........machtig
                    Het "geluid" van zijn niet onaardige vrouw is wel grappig bij momenten en ik heb al reacties gelezen dat ergens op het einde ze ipv constant schrik te hebben opeens kalmer is en siommigen menen zelfs een orgasme te bespeuren, ahum :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
                      In 4,8 seconden naar de 100 en dat voor een 3-reeks diesel .
                      ...
                      Kan perfect, is dezelfde motor als in de 640 Coupé en GC (met/zonder Xdrive).
                      De 640 Coupé Xdrive zit in 5,2 s aan 100 maar weegt 1870 kg vs 1705 kg van de 335d xdrive dus een lager gewicht per PK en die 4,8s lijkt realistisch.

Is idd niet slecht voor een diesel van een wagen uit het zogenaamde "middenklasse"-segment.
                      (Ze kunnen niet anders zeggen dat den 3 daarin valt want erboven heb je de 5 en 7 (en de 6) maar ik schat BMW3, Audi A3 en Mercedes C toch heel wat hoger in dan hun concurrenten bij Franse, Italiaans, Aziatische, Amerikaanse en andere merken uit dat segment)
                      Last edited by hmn_pwr; 21/05/2013, 10:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hmn_pwr Bekijk Berichten
                        Ik vraag me af waarom iemand zo'n prachtige wagen met zo weinig kms wegdoet waarin toch veel geld gestoken is met dat zelden voorkomend performance pack.
                        Tenzij hij een nog beter en schooner ander voiture heeft of zal kopen.
                        Mensen zijn nooit tevreden met wat ze hebben
                        BMW E61 525d LCI '09
                        Suzuki Bandit 1250NA /07
                        Fiesta Red Edition '16

Comment

• Er zijn er ook bij die hoger schijten dan hun gat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hmn_pwr Bekijk Berichten
                            Kan perfect, is dezelfde motor als in de 640 Coupé en GC (met/zonder Xdrive).
                            De 640 Coupé Xdrive zit in 5,2 s aan 100 maar weegt 1870 kg vs 1705 kg van de 335d xdrive dus een lager gewicht per PK en die 4,8s lijkt realistisch.

Is idd niet slecht voor een diesel van een wagen uit het zogenaamde "middenklasse"-segment.
                            (Ze kunnen niet anders zeggen dat den 3 daarin valt want erboven heb je de 5 en 7 (en de 6) maar ik schat BMW3, Audi A3 en Mercedes C toch heel wat hoger in dan hun concurrenten bij Franse, Italiaans, Aziatische, Amerikaanse en andere merken uit dat segment)
                            Kan perfect? Denk het niet als je weet dat de M-550d het doet in 4,8 sec met zijn 382 pk.
                            Ok, hij weegt een kleine 270kg meer als de 335dX maar wel met 69 pk meer en dat is niet niks
                            Denk dat 5,5 á 5,8 veel realistischer is voor de 335dX als je weet dat de 286pk (Non X) versie het doet in 6,0. Die 27pk meer gaan echt geen verschil maken van 1,2 secs, ook al is het een X.
                            Voor mij een broodje aap dus.
                            Last edited by ; 21/05/2013, 13:35.

Comment

• In de praktijk haalt geen enkele M550d de 381 pk... Sommigen zitten zelfs onder de 350pk blijkbaar. Als we er dan toch vanuit gaan dat die wel naar de 100 gaat in minder dan 5s, lijkt me dit ook perfect mogelijk voor een 335dXdrive met 313pk. De huidige 330d zou al het al in 5,6s moeten kunnen redden met 258pk... Maar om eerlijk te zijn heb ik hier toch ook mijn twijfels over...

Wachten dus op de eerste testverslagen...

Comment

• Yep, ik ook. De cijfers van BMW lijken mij zéér optimistisch en als de M550d de opgegevens pk's niet haalt dan is die 4,8 gewoonweg niet haalbaar.
                                We zouden kunnen aannemen dat ze die cijfers halen met een kale standaard wagen met een bijna lege brandstoftank en een pluimgewicht chauffeur..én met de opgegeven pk's maar dan nog.
                                En..wie zegt dat de 335dx ook effectief zijn 313 pk gaat halen? Inderdaad, ff wachten op de komende testen.
                                Last edited by ; 21/05/2013, 13:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                                  Yep, ik ook. De cijfers van BMW lijken mij zéér optimistisch en als de M550d de opgegevens pk's niet haalt dan is die 4,8 gewoonweg niet haalbaar.
                                  We zouden kunnen aannemen dat ze die cijfers halen met een kale standaard wagen met een bijna lege brandstoftank en een pluimgewicht chauffeur..én met de opgegeven pk's maar dan nog.
                                  En..wie zegt dat de 335dx ook effectief zijn 313 pk gaat halen? Inderdaad, ff wachten op de komende testen.
                                  Die halen hun opgegeven vermogen en koppel wel. Zeker wat koppel betreft. Geloof me met xDrive knalt dit ding in 5 seconden droog naar honderd

Comment

• mijn C doet het volgens de testbank in 7.2 sec en toen ik eens optrok tegen een 535X leek het er even op alsof ik gewoon stil stond dus volgens mij is 5 sec ook zeker haalbaar

Comment

• Een E39 Touring op Styling 5
                                      540i Touring.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                        mijn C doet het volgens de testbank in 7.2 sec en toen ik eens optrok tegen een 535X leek het er even op alsof ik gewoon stil stond dus volgens mij is 5 sec ook zeker haalbaar
                                        Volgens de testbank? Sinds wanneer meet je daar 0-100 tijden?

Comment

• geen idee, ik lees alleen af wat er op de papieren staat. ik neem aan dat ze dat makkelijk kunnen weten aan de hand van het correcte vermogen en koppel?

Comment

Working...
                                          X