Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Onzin!

Comment

• de E61 was ook niet echt een succes te noemen he. Was een willetje van sommige M-medewerkers.

Het lijkt me zo typisch dat de M3 vooral wordt gekocht als coupé en de AMG/RS'en worden meer als sedan/Break verkocht.
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        omdat wss niet veel volk dat zou kopen.
        Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
        Onzin!
        Zoals kefkie zegt, dat is alleszins de reden waarom een M5 Touring niet meer gemaakt wordt. Aangezien grootste deel afgezet wordt in de US, en ze daar absoluut niet happig zijn op breaks... Ze zullen wel dezelfde redenering volgen voor de M3.

Comment

• Is nochtans wel de reden dat er geen touring meer gemaakt wordt. De sedan verkocht veel beter dan de touring, zelfs in Europa. Om van Amerika nog maar te zwijgen want daar werd de touring niet eens verkocht, zelfs de gewone niet.

Comment

• Een BMW (om het even de welke) zou ik persoonlijk ook niet snel (=/= nooit!) als Touring kopen. Een BMW hoort toch vooral aan sedan of coupé te zijn imo.
            Algemeen genomen vind ik dat de huidige generatie BMW's niet echt aanspreekt. De Z4, 3' en 5' nog wel, maar de 1', 6', 7' toch minder. En dan zwijg ik nog over de GT-versies. Een X5 is ook nog wel knap, maar ik ben niet zo'n SUV-man.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
              Is nochtans wel de reden dat er geen touring meer gemaakt wordt. De sedan verkocht veel beter dan de touring, zelfs in Europa. Om van Amerika nog maar te zwijgen want daar werd de touring niet eens verkocht, zelfs de gewone niet.
              De 1-reeks wordt daar als Hatch of Sportshatch ook niet verkocht, heb ik eens gehoord? Enkel als Coupé/Cabrio dus.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Allez, de Amerikaanse markt bepaalt ook al wat wij hier wel of niet willen, tja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                  Allez, de Amerikaanse markt bepaalt ook al wat wij hier wel of niet willen, tja.
                  Heeft niets te maken met wat wij willen maar wat de amerikanen en de aziaten willen. Europa is niet meer zo groot en belangrijk als vroeger
                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                    Is nochtans wel de reden dat er geen touring meer gemaakt wordt. De sedan verkocht veel beter dan de touring, zelfs in Europa. Om van Amerika nog maar te zwijgen want daar werd de touring niet eens verkocht, zelfs de gewone niet.
                    Bij de 3-reeks toch wel hoor, de E91 alvast toch. De nieuwe F31 wordt er ook aangeboden, al is 't enkel in de 328i xdrive versie.

Europa (België) is nochtans erg 'breakminded'. Bij Audi zie je meer breaks dan sedans bijvoorbeeld. En ook de BMW breakversies zijn hier succesvol. Het is wel zo dat breaks nog voor veel mensen (zeker voor de niet auto geïnteresseerde mens) als auto's voor 'werkmensen' worden bestempeld. Pakweg een jaar of 30 terug werden breaks ook alleen gekocht door mensen die de extra laadruimte nodig hadden om te werken, te laden,.. . Vandaar nog die redenering bij velen. Maar nu zijn het geen breaks of stationwagons meer hé. Nu zijn het avants, tourings, sportwagons,... .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                      Allez, de Amerikaanse markt bepaalt ook al wat wij hier wel of niet willen, tja.
                      Als de omzet in de USA groter is dan in Europa is het interessanter om het daarop af te stemmen. Zou me niet verbazen moesten die GT"s er gekomen zijn om die dikke lijven van die Yankees in kwijt te kunnen
                      Nog zoiets "logisch": waarom krijgen zij wel en wij geen manuele M5/M6? Die kakken al in hun broek als ze een koppelingspedaal zien...
                      Wij zijn dan vragende partij ervoor en wij krijgen die dan niet... Want hoeveel mensen vinden de E39 de leukste M5, gewoon omdat die manueel is.
                      SMG en DCT zijn leuk, maar zelf in de soep roeren is nog veel leuker!!

Comment

• Comment

• Comment

• De kans is groot dat er volgend jaar een 428i komt. Nu lijkt de wagen mij fantastisch, alleen de sound blijkt zwaar tegen te vallen dus ik zou overwegen om een andere uitlaat te steken. Iemand suggesties welke er zoal op de markt zijn atm?

Comment

• Keuze in overvloed. Kijk maar op youtube naar soundclips. Enkele voorbeelden: M Performance, Meistershaft, Eisenmann, Remus, Supersprint,...
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beemerke05 Bekijk Berichten
                                Als de omzet in de USA groter is dan in Europa is het interessanter om het daarop af te stemmen. Zou me niet verbazen moesten die GT"s er gekomen zijn om die dikke lijven van die Yankees in kwijt te kunnen
                                Nog zoiets "logisch": waarom krijgen zij wel en wij geen manuele M5/M6? Die kakken al in hun broek als ze een koppelingspedaal zien...
                                Wij zijn dan vragende partij ervoor en wij krijgen die dan niet... Want hoeveel mensen vinden de E39 de leukste M5, gewoon omdat die manueel is.
                                Persoonlijk?: Geef mij maar een DCT.

Ok, zelf in de pap roeren heeft ook wat maar DCT is voor mij heerlijk, en in de verste verte niet te vergelijken met een gewone automaat.
                                Maar goed, verder buiten de kwestie en heel persoonlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
                                  Ik ben geen BMW liefhebber. Maar bij deze foto kan ik maar aan één ding denken.

"Hoe verkloot ik een mooie klassieke BMW"
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Daar sla je de bal nu toch eens volledig mis, want laat de VS nu net de enigste plaats zijn waar de M5 WEL met handbak geleverd wordt. Zowel E60 als F10
                                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                                    1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                      Daar sla je de bal nu toch eens volledig mis, want laat de VS nu net de enigste plaats zijn waar de M5 WEL met handbak geleverd wordt. Zowel E60 als F10
                                      Dat zeg ik dus ook... waarom zij wel en wij niet staat er

Comment

Dat zeg ik dus ook... waarom zij wel en wij niet staat er
                                        Sorry, te snel gelezen
                                        Spijtige zaak inderdaad.
                                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                                        1991 E30 320i

Comment

• Comment

Working...
                                          X