Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• jammer van de geblindeerde ruiten ook al is't een bm double v

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe Bekijk Berichten
      Zijn dit de oem 1M velgen? Indien niet, welke dan wel?
      VMR VB3 ( csl look )

19" staggered

Comment

• Nu de 4 te configureren valt op de site van bmw.be heb ik mij daarnet wat zitten uitleven (met het gedacht er eind dit jaar een aan te schaffen..)
        Het enige dat ik graag zou nog zou kunnen kiezen zijn rode stiksels of iets om het interieur nog spannender te maken. Iemand suggesties of opmerkingen?

BMW 428i Coupé Coupé

Koetswerkkleur:

Saphirschwarz

Binnenuitrusting:

Leder Dakota Schwarz

Wielen:

Alu velgen styling 442 M 19"

Gekozen opties:

Sportautomatische versnellingsbak

Runflat banden
        M Sport remmen
        Antidiefstalbouten
        Sportautomatische versnellingsbak
        Alarmsysteem
        Zonder monogram
        Fluwelen tapijten
        Automatische dimmende binnen- en buitenspiegels
        Automatisch dimmende binnenspiegel
        Zetels, elektrisch + geheugen
        Hogedrukreiniging koplampen
        Park Distance Control achteraan (PDC)
        Regen- en lichtsensor
        Xenonlichten
        Adaptive Headlights
        Automatische airconditioning met 2 zones
        Cruise Control met remfunctie
        Lichtpakket
        High Beam Assist
        Desactivatie passagiersairbag
        TV-Functie
        Navigatiesysteem Professional
        HiFi-luidsprekersysteem
        Intelligent Emergency Call - eCall
        BMW Teleservices
        ConnectedDrive Services
        Handsfree systeem met USB-aansluiting
        Apps
        Instrumentencombi High
        Veiligheidskit

M sportpakket
        Sportzetels vooraan
        Sierlijst in Estoril Blau matt
        Hemelbekleding Anthrazit
        Adaptieve M sportophanging
        Decoratieve lijsten in Aluminium Hexagon
        Saphirschwarz
        Alu velgen styling 442 M 19"
        M Aërodynamicapakket
        Leder Dakota Schwarz
        Shadow Line hochglänzend
        M sportstuur

Comment

• Het 28i blok zou blijkbaar niet zo zuinig en spannend zijn..
          BMW X5 45e

Comment

• heb er vorige week mee testgereden en ik had het ook sneller en intenser verwacht (zeker als ik daarna met de 335i mocht rijden..). Mss ook eens testrijden met een 430d, al zal die terug een stuk duurder uitvallen.

Comment

• Is het enkel de 435i die nog in zescilinder benzine te krijgen is? Zonde eig.
              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• We hebben dit weekend een dag een M6 Cabrio ter beschikking gekregen, dat was redelijk indrukwekkend

IMG_1489.jpg
                IMG_1491.jpg
                IMG_1493.jpg

Comment

• Iemand ervaring met een houder voor een iPhone in een 1-reeks? Mijn iPhone ligt momenteel op de plaats van de asbak en muziek afspelen/bellen en rijden tegelijk kan handiger/veiliger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk Berichten
                    Iemand ervaring met een houder voor een iPhone in een 1-reeks? Mijn iPhone ligt momenteel op de plaats van de asbak en muziek afspelen/bellen en rijden tegelijk kan handiger/veiliger
                    Welke 1-reeks? De E-serie of de F-serie?
                    Heb momenteel een Brodit systeem besteld, kost een goeie €100 maar is wel enorm goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                      Welke 1-reeks? De E-serie of de F-serie?
                      Heb momenteel een Brodit systeem besteld, kost een goeie €100 maar is wel enorm goed.
                      E87
                      Welk systeem heb je juist besteld? Maakt dit er deel van uit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk Berichten
                        E87
                        Welk systeem heb je juist besteld? Maakt dit er deel van uit?
                        http://www.broditcenter.nl/brodit/br...5--center.html
                        Jep, dat heb je nodig om zoals op de afbeelding aan de luchtmond te bevestigen. In België heb ik dat niet gevonden, heb het dan maar besteld in Duitsland.
                        Verder heb je dan de houder zelf nodig, die je dan op je ProClip bevestigd. Ik had deze besteld: http://www.pdashop.be/product/334976...-iphone-5.html

Je hebt daar veel keuze in, je kan een gewone houder pakken, eentje met ingebouwde lader zoals hierboven, of zelfs eentje waarvan je de stroomvoorziening kan wegwerken...

Comment

• Ben ik de enige die bij het zien van ditte...

...meteen denkt aan een lekkere, mooi gelijnde coupé met 2,8-liter zescilinder, achterwielaandrijving en een sportieve uitrusting?

Zoals een E36 328i coupé Clubsport:

En dan blijkt het godverdomme (pardonneer me mijn frans) een fokkin' BUS te zijn met een viercilinder in 't vooronder.
                          Last edited by ; 26/08/2013, 18:36.

Comment

• het eerste wat ik toen dacht was: daar heb je auto55 weer met zijn gespam

Comment

• Comment

• Momenteel rij ik rond met een 116d manueel vervangwagen.

wat een gedrocht

een soort lelijk groen, met plastieke wieldeksels.

zithouding is goed, interieur is best ok voor zo'n standaard ding, rijdt ook wel prettig.

maar die motor. wat is me dat. zou een 2.0diesel zijn met start stop. De pook trilt in elke versnelling, in de een al wat meer dan in de andere, en elke keer als die start is het nog erger dan een pompverstuiver tdi, en dat wilt al wat zeggen .
                                Optrekken is best wel ok voor het vermogen dat ie heeft. en hij is een beetje zuiniger dan mijn leon. Zit er nu mee op 6,5 gemiddeld.
                                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                  Momenteel rij ik rond met een 116d manueel vervangwagen.

wat een gedrocht

een soort lelijk groen, met plastieke wieldeksels.

zithouding is goed, interieur is best ok voor zo'n standaard ding, rijdt ook wel prettig.

maar die motor. wat is me dat. zou een 2.0diesel zijn met start stop. De pook trilt in elke versnelling, in de een al wat meer dan in de andere, en elke keer als die start is het nog erger dan een pompverstuiver tdi, en dat wilt al wat zeggen .
                                  Optrekken is best wel ok voor het vermogen dat ie heeft. en hij is een beetje zuiniger dan mijn leon. Zit er nu mee op 6,5 gemiddeld.
                                  Geen foto van?
                                  Start stop direct afzetten. En dat de pook trilt, is wat normaal, aangezien die rechtstreeks gekoppeld is aan de aandrijflijn.
                                  Gij zijt gewoon te verwend gij!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                                    Geen foto van?
                                    Start stop direct afzetten. En dat de pook trilt, is wat normaal, aangezien die rechtstreeks gekoppeld is aan de aandrijflijn.
                                    Gij zijt gewoon te verwend gij!
                                    seves is eentje maken

Ik ben niet verwend, ik rij nog altijd maar gewoon rond met een seatje, dat door vele mensen aanzien wordt als 5 trappen onder een bmw, en daar heb ik dat getril allemaal niet hoor
                                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                      seves is eentje maken

Ik ben niet verwend, ik rij nog altijd maar gewoon rond met een seatje, dat door vele mensen aanzien wordt als 5 trappen onder een bmw, en daar heb ik dat getril allemaal niet hoor
                                      Enkel kapotte vliegwielen

Comment

• Da dan weer wel
                                        BMW X5 45e

Comment

• Hier even wat foto's plaatsen van m'n maat z'n 320i die ik gepolierd en gewaxt heb

Comment

Working...
                                          X