jammer van de geblindeerde ruiten ook al is't een bm double v
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe Bekijk BerichtenZijn dit de oem 1M velgen? Indien niet, welke dan wel?
19" staggered
Comment
-
Nu de 4 te configureren valt op de site van bmw.be heb ik mij daarnet wat zitten uitleven (met het gedacht er eind dit jaar een aan te schaffen..)
Het enige dat ik graag zou nog zou kunnen kiezen zijn rode stiksels of iets om het interieur nog spannender te maken. Iemand suggesties of opmerkingen?
BMW 428i Coupé Coupé
Koetswerkkleur:
Saphirschwarz
Binnenuitrusting:
Leder Dakota Schwarz
Wielen:
Alu velgen styling 442 M 19"
Gekozen opties:
Sportautomatische versnellingsbak
Runflat banden
M Sport remmen
Antidiefstalbouten
Sportautomatische versnellingsbak
Alarmsysteem
Zonder monogram
Fluwelen tapijten
Automatische dimmende binnen- en buitenspiegels
Automatisch dimmende binnenspiegel
Zetels, elektrisch + geheugen
Hogedrukreiniging koplampen
Park Distance Control achteraan (PDC)
Regen- en lichtsensor
Xenonlichten
Adaptive Headlights
Automatische airconditioning met 2 zones
Cruise Control met remfunctie
Lichtpakket
High Beam Assist
Desactivatie passagiersairbag
TV-Functie
Navigatiesysteem Professional
HiFi-luidsprekersysteem
Intelligent Emergency Call - eCall
BMW Teleservices
ConnectedDrive Services
Handsfree systeem met USB-aansluiting
Apps
Instrumentencombi High
Veiligheidskit
M sportpakket
Sportzetels vooraan
Sierlijst in Estoril Blau matt
Hemelbekleding Anthrazit
Adaptieve M sportophanging
Decoratieve lijsten in Aluminium Hexagon
Saphirschwarz
Alu velgen styling 442 M 19"
M Aërodynamicapakket
Leder Dakota Schwarz
Shadow Line hochglänzend
M sportstuur
Comment
-
We hebben dit weekend een dag een M6 Cabrio ter beschikking gekregen, dat was redelijk indrukwekkend
IMG_1489.jpg
IMG_1491.jpg
IMG_1493.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk BerichtenIemand ervaring met een houder voor een iPhone in een 1-reeks? Mijn iPhone ligt momenteel op de plaats van de asbak en muziek afspelen/bellen en rijden tegelijk kan handiger/veiliger
Heb momenteel een Brodit systeem besteld, kost een goeie €100 maar is wel enorm goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenWelke 1-reeks? De E-serie of de F-serie?
Heb momenteel een Brodit systeem besteld, kost een goeie €100 maar is wel enorm goed.
Welk systeem heb je juist besteld? Maakt dit er deel van uit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk BerichtenE87
Welk systeem heb je juist besteld? Maakt dit er deel van uit?
http://www.broditcenter.nl/brodit/br...5--center.html
Verder heb je dan de houder zelf nodig, die je dan op je ProClip bevestigd. Ik had deze besteld: http://www.pdashop.be/product/334976...-iphone-5.html
Je hebt daar veel keuze in, je kan een gewone houder pakken, eentje met ingebouwde lader zoals hierboven, of zelfs eentje waarvan je de stroomvoorziening kan wegwerken...
Comment
-
Ben ik de enige die bij het zien van ditte...
...meteen denkt aan een lekkere, mooi gelijnde coupé met 2,8-liter zescilinder, achterwielaandrijving en een sportieve uitrusting?
Zoals een E36 328i coupé Clubsport:
En dan blijkt het godverdomme (pardonneer me mijn frans) een fokkin' BUS te zijn met een viercilinder in 't vooronder.
Comment
-
Momenteel rij ik rond met een 116d manueel vervangwagen.
wat een gedrocht
een soort lelijk groen, met plastieke wieldeksels.
zithouding is goed, interieur is best ok voor zo'n standaard ding, rijdt ook wel prettig.
maar die motor. wat is me dat. zou een 2.0diesel zijn met start stop. De pook trilt in elke versnelling, in de een al wat meer dan in de andere, en elke keer als die start is het nog erger dan een pompverstuiver tdi, en dat wilt al wat zeggen .
Optrekken is best wel ok voor het vermogen dat ie heeft. en hij is een beetje zuiniger dan mijn leon. Zit er nu mee op 6,5 gemiddeld.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenMomenteel rij ik rond met een 116d manueel vervangwagen.
wat een gedrocht
een soort lelijk groen, met plastieke wieldeksels.
zithouding is goed, interieur is best ok voor zo'n standaard ding, rijdt ook wel prettig.
maar die motor. wat is me dat. zou een 2.0diesel zijn met start stop. De pook trilt in elke versnelling, in de een al wat meer dan in de andere, en elke keer als die start is het nog erger dan een pompverstuiver tdi, en dat wilt al wat zeggen .
Optrekken is best wel ok voor het vermogen dat ie heeft. en hij is een beetje zuiniger dan mijn leon. Zit er nu mee op 6,5 gemiddeld.
Start stop direct afzetten. En dat de pook trilt, is wat normaal, aangezien die rechtstreeks gekoppeld is aan de aandrijflijn.
Gij zijt gewoon te verwend gij!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenGeen foto van?
Start stop direct afzetten. En dat de pook trilt, is wat normaal, aangezien die rechtstreeks gekoppeld is aan de aandrijflijn.
Gij zijt gewoon te verwend gij!
Ik ben niet verwend, ik rij nog altijd maar gewoon rond met een seatje, dat door vele mensen aanzien wordt als 5 trappen onder een bmw, en daar heb ik dat getril allemaal niet hoorBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenseves is eentje maken
Ik ben niet verwend, ik rij nog altijd maar gewoon rond met een seatje, dat door vele mensen aanzien wordt als 5 trappen onder een bmw, en daar heb ik dat getril allemaal niet hoor
Comment
Comment