Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat bedoel je nu eigenlijk? Kan ff niet volgen.
    Last edited by ; 01/09/2013, 01:46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
      http://nl.autoscout24.be/Details.asp...321&asrc=st|sr
      Amai ziet er ook een goed onderhouden. 2ehands M3 uit. Weinig km's en bouwjaar 2005. *kwijl*
      Heb net een e46 M3 gekocht met nog geen 45000 km, bouwjaar 2003... Een droom om mee te rijden. Foto's volgen nog.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
        Sebiet eens zien of ik de lotto heb gewonnen!
        En?
        Bij mij zag de joker er goed uit, uiteindelijk 4 cijfers en de horoscoop.
        Beter dan niks natuurlijk, maar niet echt de moeite.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          En?
          Bij mij zag de joker er goed uit, uiteindelijk 4 cijfers en de horoscoop.
          Beter dan niks natuurlijk, maar niet echt de moeite.
          2 cijferkes maar, dus 't zal nog niet voor vandaag zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Ben ik de enige die bij het zien van ditte...

...meteen denkt aan een lekkere, mooi gelijnde coupé met 2,8-liter zescilinder, achterwielaandrijving en een sportieve uitrusting?

Zoals een E36 328i coupé Clubsport:

En dan blijkt het godverdomme (pardonneer me mijn frans) een fokkin' BUS te zijn met een viercilinder in 't vooronder.
            Ik vind het erger dat de m-divisie in hetzelfde bedje ziek is.
            Alle reviews van de m6 spreken al over een hoog tank gehalte. En met 150kg lichter & geblazen zespitter is de volgende M3 ook niet veel verbeterd tov de huidige.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fabeman Bekijk Berichten
              Heb net een e46 M3 gekocht met nog geen 45000 km, bouwjaar 2003... Een droom om mee te rijden. Foto's volgen nog.
              Proficiat en zeker doen

Comment

2 cijferkes maar, dus 't zal nog niet voor vandaag zijn
                Nog effe blijven dromen dus.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Sebiet eens zien of ik de lotto heb gewonnen!
                  Moet je daar de lotto voor winnen? Met BIV en al de zever bij kom je nog goedkoper uit dan een nieuwe 318d. Waar wacht je nog op?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                    Ik vind het erger dat de m-divisie in hetzelfde bedje ziek is.
                    Alle reviews van de m6 spreken al over een hoog tank gehalte. En met 150kg lichter & geblazen zespitter is de volgende M3 ook niet veel verbeterd tov de huidige.
                    In de nieuwe M3 heb ik toch een goed oog want minder gewicht = beter, of niet? En volgens vele tests hoeft een turbo geen nadeel te zijn, zowel de Alpine B3 als de M5 hebben geen turbo-lag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                      Moet je daar de lotto voor winnen? Met BIV en al de zever bij kom je nog goedkoper uit dan een nieuwe 318d. Waar wacht je nog op?
                      Ik sch**t geen geld ze
                      En gaat gij dat uitleggen aan m'n vriendin als ik opeens met zo'n wagen bij haar sta?

Comment

En gaat gij dat uitleggen aan m'n vriendin als ik opeens met zo'n wagen bij haar sta?
                        Ik doe dat toch altijd zo,kom ik thuis en zeg ik tss de soep en de patatten door:kheb nen andere auto gekocht ,stilte,dan aja welke? en thats it ,zijn allemaal wel oude koten van een jaar of 12

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                          Ik doe dat toch altijd zo,kom ik thuis en zeg ik tss de soep en de patatten door:kheb nen andere auto gekocht ,stilte,dan aja welke? en thats it ,zijn allemaal wel oude koten van een jaar of 12
                          Als ik dat op die manier doe mag ik een maand in het tuinhuis slapen denk ik

Comment

Ik sch**t geen geld ze
                            Ge zegt dat het nen 318d is hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Ge zegt dat het nen 318d is hé.
                              Ze kent de BMW's al te goed daarvoor

Comment

Als ik dat op die manier doe mag ik een maand in het tuinhuis slapen denk ik
                                Tjah,prioriteiten stellen hé,zwier ze buiten ,vis genoeg in de vijver ,alhoewel..zo ene die autominded is moet ik ook niet hebben,dat loopt dan altijd achter uw gat op meetings,ritjes,trackdays te kwekken,ken er zo ook ,dan nog liever één gelijk er hier rondloopt ...
                                Last edited by ; 02/09/2013, 16:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                  In de nieuwe M3 heb ik toch een goed oog want minder gewicht = beter, of niet? En volgens vele tests hoeft een turbo geen nadeel te zijn, zowel de Alpine B3 als de M5 hebben geen turbo-lag.
                                  M's waren ooit sportief, hoogtoerig en licht. De e92 was hoogtoerig maar te zwaar. De volgende gaat die schreeuwende motor verliezen en is nog steeds aan de zware kant imho .

Comment

• Comment

• Comment

• Niet mijn ding die matte kleuren.
                                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Iemand enig idee welk type dit is?
                                          Een F30 320d met M-performance pakket?

Comment

Working...
                                          X