Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten

Iemand enig idee welk type dit is?
    Een F30 320d met M-performance pakket?
    Correct, is alleszins een F30 M-Performance. Of het een 320d is weet ik wel niet, kan voor 't zelfde geld een 318d zijn ofzo
    Alleszins heeft hij precies maar 1 uitlaatpijpje, dus zo'n zware motorisatie zal het wel niet zijn.

Comment

• Wel jammer als het zoveel sportiviteit uitstraalt

Comment

• wel lelijke velgen imo.

en spijtig van de "kleinere" motor.
        BMW X5 45e

Comment

Ziet er best vet uit. Zo eentje in touring versie met een 316d motor erin zou 'k nog wel willen.

Comment

• damn ... http://www.bild.de/regional/frankfur...5832.bild.html
            TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Die had zichzelf beter getrakteerd op een S-Max.
              Het was in elk geval goedkoper geweest, en er was meer plaats om op te kloppen.

Maar waarschijnlijk was het nooit zo ver gekomen omdat die toch véél betrouwbaarder zijn, en de service is beter en goedkoper dan bij BMW. .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                Die had zichzelf beter getrakteerd op een S-Max.
                Het was in elk geval goedkoper geweest, en er was meer plaats om op te kloppen.

Maar waarschijnlijk was het nooit zo ver gekomen omdat die toch véél betrouwbaarder zijn, en de service is beter en goedkoper dan bij BMW. .

Comment

• Weer een goede en sportieve variant.....BMW blijft me keer op keer imponeren....

Comment

Wel jammer als het zoveel sportiviteit uitstraalt
                    Als het een 320d is vind ik dat niet zo erg. Heeft toch al 184pk.
                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      wel lelijke velgen imo.

en spijtig van de "kleinere" motor.
                      Velgen zijn in het echt mooier, ik kon ze wel smaken toen ik in de garage was. Toen zaten die op een M-Sport pakket.

Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                      Kan er inderdaad al mee door dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Ziet er best vet uit. Zo eentje in touring versie met een 316d motor erin zou 'k nog wel willen.
                        Moet je er nu persé 316d bij vermelden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                          Moet je er nu persé 316d bij vermelden?
                          Ik was eerst aan het denken dat het een comment was van dbr.

Comment

• Tja mea culpa, zal wel iets gemist hebben dan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                              De E46 330d had dat vermogen. Dat waren toen ongelooflijke bommen. Nu is dat in ons landje wereldkampioen filerijden een net aanvaardbaar vermogen.

Comment

Moet je er nu persé 316d bij vermelden? *
                                Euhm... ik meen dat ook hé.
                                Nu, misschien dat ik eventueel toch wel voor een 318d zou gaan.... misschien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                  Zal het anders stellen: zoals deze BMW eruit ziet is em het niet waard om een 316d te zijn, ook niet in touring....

Comment

Zal het anders stellen: zoals deze BMW eruit ziet is em het niet waard om een 316d te zijn, ook niet in touring....
                                    Euhm... wanneer is hij het dan wel 'waard'?

Comment

• die blauwe F30 van hierboven met M-performance. Is dat gewoon het M-pakket of nog meer extratjes?

Comment

• Deze middag is in een duif op mijn voorruit gevlogen op de autostrade. Resultaat volledig gebarsten dus er moet een nieuwe voorruit in. Ga eens vragen morgen bij de verzekering als dit verzekerd is. Wat is normaal het geval bij glasschade met dieren? Wel efkes verschieten als zo'n beest tegen uw ruit vliegt :o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                          die blauwe F30 van hierboven met M-performance. Is dat gewoon het M-pakket of nog meer extratjes?
                                          M-pakket + M-performance addenda
                                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Working...
                                          X