Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenhaha swede, ik moet geen roetstoof hebben :p 428i, maar het 4 cyl geluid vind ik niet super. Overall (prijs tax prestatie) vind ik het een ideaal compromis, maar het geluid mag nog wel wat bijgeschaafd worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenheb je niet liever een 30d? of is dat niet goedkoper?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk begrijp u volledig hoor. Ik antwoordde dan ook op onze zweed die een m performance uitlaat blijkbaar als iets 'nuttigs' beschouwd op een 28i.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDie is een pak duurder. Logisch natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenligt aan uw km's he, zal wel een stuk minder verbruiken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenspijtig. Wat wordt meestal dan gedaan met de originele uitlaat? koopt de garage die normaal over voor een nog wat deftige prijs?
Heb dat in het verleden op een X5 al eens voorgehad met een optionele wielen/banden set: prijs vd standaardwagen (die uiteraard met een bepaalde set wielen en banden geleverd wordt) plus meerprijs voor optionele set (wat overeenkomt met de volle pot uiteraard) en de standaard wielen/banden krijg je er natuurlijk niet bij. En ondanks klagen en tegenargumenteren was er niets aan te doen.... maar anders doet BMW het financieel zeker niet slecht hoor :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenJaja volledig mee akkoord, maar ge moogt mij is komen vertellen wat aan laweit maken en show verkopen nuttig is hoor.
Maar geef mij zoiets en ik ga te voet... of schiet me liever een kogel door het hoofd.
Gelukkig bestaan er andere dimensies dan 'nuttig' en als we het over een passie hebben zoals BMW dat voor mij is, dan is 'nuttig' wel een van de weinige zaken die mij niet kunnen schelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fabeman Bekijk BerichtenAls 'nuttig' het enige is wat telt, dan koop je een tweedehandse Opel Astra 1.3 liter diesel.... kost 2 keer niets en rijdt van A naar B, dat is dus nuttig!
Maar geef mij zoiets en ik ga te voet... of schiet me liever een kogel door het hoofd.
Gelukkig bestaan er andere dimensies dan 'nuttig' en als we het over een passie hebben zoals BMW dat voor mij is, dan is 'nuttig' wel een van de weinige zaken die mij niet kunnen schelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
Standaard klinkt de 535i wel goed en verfijnd, maar een tikkeltje te timide naar mijn smaak. De sound mag vanbinnen iets meer doorklinken.Last edited by Gordon Gekko; 18/10/2013, 12:27."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenHeel dik. En dan vooral in verlengde versie zoals deze.
Daarna had hij een 760li (e65), nu rijdt hij rond met de huidige 7 pfl 750li.
Een echt bmw fan dus
Comment
-
Ik ben vandaag trouwens een 7 Activehybrid tegengekomen.
Met een M pack én in individual Mondstein kleur...
Ik heb de auto al een paar keer gezien maar nog niet de kans gehad om een foto te nemen.
Comment
Comment