Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
    Dat moet iedere persoon maar voor zich uitmaken. Hetzelfde kan gezegd worden van een M-pack, mooie velgen, andere luxeprullen zoals comforttoegang enz.
    Ik begrijp u volledig hoor. Ik antwoordde dan ook op onze zweed die een m performance uitlaat blijkbaar als iets 'nuttigs' beschouwd op een 28i.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
      haha swede, ik moet geen roetstoof hebben :p 428i, maar het 4 cyl geluid vind ik niet super. Overall (prijs tax prestatie) vind ik het een ideaal compromis, maar het geluid mag nog wel wat bijgeschaafd worden
      heb je niet liever een 30d? of is dat niet goedkoper?

Comment

• Comment

• 30d is nog 4000 euro duurder dacht ik. Zo'n 428i rijdt ook al goed en doe toch maar 13000km/ jaar

Comment

• met die km's koop je idd beter een benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
              heb je niet liever een 30d? of is dat niet goedkoper?
              Die is een pak duurder. Logisch natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Ik begrijp u volledig hoor. Ik antwoordde dan ook op onze zweed die een m performance uitlaat blijkbaar als iets 'nuttigs' beschouwd op een 28i.
                Echt nuttig is het niet natuurlijk. Ik begreep het meer als "het werkt, het doet iets" wat niet kan gezegd worden van het merendeel van de M en M-performance accessoires.

Comment

Die is een pak duurder. Logisch natuurlijk.
                  ligt aan uw km's he, zal wel een stuk minder verbruiken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                    ligt aan uw km's he, zal wel een stuk minder verbruiken
                    En sneller en heeft een zescilinder...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                      spijtig. Wat wordt meestal dan gedaan met de originele uitlaat? koopt de garage die normaal over voor een nog wat deftige prijs?
                      het is een wel uitgedacht systeem: M-performance uitlaat kan er direct op, maar je betaalt sowieso voor 2 uitlaten: de standaarduitlaat en de M uitlaat. En als je het niet uitdrukkelijk vraagt, dat krijg je de standaarduitlaat zelfs niet meegeleverd.
                      Heb dat in het verleden op een X5 al eens voorgehad met een optionele wielen/banden set: prijs vd standaardwagen (die uiteraard met een bepaalde set wielen en banden geleverd wordt) plus meerprijs voor optionele set (wat overeenkomt met de volle pot uiteraard) en de standaard wielen/banden krijg je er natuurlijk niet bij. En ondanks klagen en tegenargumenteren was er niets aan te doen.... maar anders doet BMW het financieel zeker niet slecht hoor :-)

Comment

Jaja volledig mee akkoord, maar ge moogt mij is komen vertellen wat aan laweit maken en show verkopen nuttig is hoor.
                        Als 'nuttig' het enige is wat telt, dan koop je een tweedehandse Opel Astra 1.3 liter diesel.... kost 2 keer niets en rijdt van A naar B, dat is dus nuttig!
                        Maar geef mij zoiets en ik ga te voet... of schiet me liever een kogel door het hoofd.
                        Gelukkig bestaan er andere dimensies dan 'nuttig' en als we het over een passie hebben zoals BMW dat voor mij is, dan is 'nuttig' wel een van de weinige zaken die mij niet kunnen schelen.

Comment

• +1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fabeman Bekijk Berichten
                            Als 'nuttig' het enige is wat telt, dan koop je een tweedehandse Opel Astra 1.3 liter diesel.... kost 2 keer niets en rijdt van A naar B, dat is dus nuttig!
                            Maar geef mij zoiets en ik ga te voet... of schiet me liever een kogel door het hoofd.
                            Gelukkig bestaan er andere dimensies dan 'nuttig' en als we het over een passie hebben zoals BMW dat voor mij is, dan is 'nuttig' wel een van de weinige zaken die mij niet kunnen schelen.
                            Dikke +1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                              En hier een filmpje van de M-performance uitlaat vergelijken met de standaard uitlaat op een 535i.

Ohla , klinkt schitterend en is misschien nog een leuke update voor op de onze in plaats van een grotere velg. Ben benieuwd hoe het vanbinnen klinkt en naar het prijskaartje.
                              Standaard klinkt de 535i wel goed en verfijnd, maar een tikkeltje te timide naar mijn smaak. De sound mag vanbinnen iets meer doorklinken.
                              Last edited by Gordon Gekko; 18/10/2013, 12:27.
                              "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• zalige auto!

BMW X5 45e

Comment

• Heel dik. En dan vooral in verlengde versie zoals deze.
                                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                    Heel dik. En dan vooral in verlengde versie zoals deze.
                                    Een bedrijfsleider hier uit de buurt heeft er nog zo één gehad,... een jaar of 15 geleden.
                                    Daarna had hij een 760li (e65), nu rijdt hij rond met de huidige 7 pfl 750li.
                                    Een echt bmw fan dus
                                    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Ik ben vandaag trouwens een 7 Activehybrid tegengekomen.
                                      Met een M pack én in individual Mondstein kleur...
                                      Ik heb de auto al een paar keer gezien maar nog niet de kans gehad om een foto te nemen.
                                      2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Mooiste 7 reeks ooit.

Comment

• Comment

Working...
                                          X