Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
kan je op een 320D TOURING MPakket 2013 versie een Mperformance pakket zetten met uitlaat enzo ? zoja heeft iemand een voorbeeld van uiterlijk en wat extra je er voor krijgt
ook vraag ik me af of dit een goed geluid maakt ook ?
Blijft prachtig, een E38. Heb nog steeds geen nieuwere 7 gezien die mooier is dan deze.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
kan je op een 320D TOURING MPakket 2013 versie een Mperformance pakket zetten met uitlaat enzo ? zoja heeft iemand een voorbeeld van uiterlijk en wat extra je er voor krijgt
ook vraag ik me af of dit een goed geluid maakt ook ?
een diesel maakt nooit een 'goed' geluid. Begin maar al met een andere motor te kiezen.
[Zeurmodus on]: Prachtige remklauwen, eindelijk kun je bij bestelling zo'n keuze maken...maar langs de andere kant, die remschijven ... zoo klein!! en zonder een doorboring of groef!? Door die wanverhouding lijkt het bijna op "foor". Ik snap die lui in Bayern echt niet en dat op zo'n performante wagen. Bedoel, als je zo'n optie aan de klant aanbiedt zorg dan dat heel het pakketje klopt en loop niet te besparen op de remschijven Vind het al erg genoeg dat die optie niet bij de vorige modellen voorhanden was maar wat ze nu aanbieden noem ik maar gemakshalve....half werk. ...en verder...geen DKG/DCT meer?? Of vergis ik mij? Want de 8 bak automaat is super, naar 't schijnt maar dat zal mij verder persoonlijk een worst wezen als ik niet kan kiezen voor een DKG/DCT automaat.. [Zeur modus off] Wat een prachtbak in die kleur met M-pakket. Vooral de "neuspartij" vind ik een stuk mooier als die van de "4".
[Zeurmodus on]: Prachtige remklauwen, eindelijk kun je bij bestelling zo'n keuze maken...maar langs de andere kant, die remschijven ... zoo klein!! en zonder een doorboring of groef!? Door die wanverhouding lijkt het bijna op "foor". Ik snap die lui in Bayern echt niet en dat op zo'n performante wagen. Bedoel, als je zo'n optie aan de klant aanbiedt zorg dan dat heel het pakketje klopt en loop niet te besparen op de remschijven Vind het al erg genoeg dat die optie niet bij de vorige modellen voorhanden was maar wat ze nu aanbieden noem ik maar gemakshalve....half werk. [Zeur modus off] Wat een prachtbak in die kleur met M-pakket.
Die remschijven, ik dacht net hetzelfde toen ik het filmpje zag. Lijkt wel de remmerij van een 318d te zijn.
Inderdaad, klopt blijkbaar. Ze zullen beseffen dat zo'n open buis op een diesel echt wel een marginaal geluid produceert.
Ja inderdaad, heb op de mijne een volledig open systeem, vanaf de dpf en de "geluidswinst" is NIHIL. Met "open" bedoel ik dat de tussenpot weg is, de eindpotten zo goed als open zijn en dat de pijpdiameter, van voor tot achter, een stuk groter is. Blijkbaar overtreft de dpf alles... Dus ja, een conservatieve performance uitlaat van BMW zou voor een diesel ook nog eens vele malen duurder weggegooid geld zijn.
Het is inderdaad een super automaat maar je moet de klant een keuze kunnen geven en het niet exclusief voor de M behouden. Waarom nu wel en met de oudere modellen niet?? Die achttraps automaat lijkt wel heilig..NOT.
Weet er iemand waar ik een 'GTR' motorkap kan kopen voor een e46 m3? Het verschil met een standaardmotorkap is dat deze links en rechts luchtgaten heeft in de motorkap. Ik heb het al op sommige M3's gezien, maar mijn BMW dealer kon me niet helpen. Alvast bedankt!
Van het weekend heb ik eens mogen proefrijden met een BMW M135i. Mijn eerste indruk is dat hij ongelooflijk snel is, maar qua sensaties viel het me een beetje tegen. Zeker vergeleken met mijn Z4 M. Ik twijfel er niet aan dat de M135i iets sneller uit de startblokken vertrekt, zeker met de sportautomaat, maar het mocht toch allemaal wat minder steriel wat mij betreft. Je moet de radio echt uitzetten om een beetje de beleving van "power" te krijgen. Vanuit stilstand volgas vertrekken is wel een sensatie, je wordt hard in je stoel gedrukt. Ik weet dat het niet als een echte "M" beschouwd mag worden maar toch roept dat logo een zekere verwachting op.
Een andere inlaat/uitlaat zo wat mij betreft een must zijn om de rijbeleving wat intenser te maken. Voor de rest heb ik eigenlijk geen opmerkingen. Prestaties zijn dik in orde.
Comment