Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• how to fuck up a F30 vind ik,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten

how to fuck up a F30 vind ik,
      Die bumper is er inderdaad los over ...

Comment

• B(MW)atmobiel.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Comment

• Brute 1M

Comment

• BMW M3

Sent from my HTC One using Tapatalk
              Bijgevoegde Bestanden
              2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
              2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
              2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
              dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
              http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk Berichten
                Brute 1M

Afgrijselijke 1M lijkt me een meer correcte benaming.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  Afgrijselijke 1M lijkt me een meer correcte benaming.
                  Afgezien vh "bmw" logo en dakspoiler mogen ze die toch als trackday car voor mn deur komen zetten

Comment

• Wat vinden jullie hiervan? Elke opmerking is welkom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                      Wat vinden jullie hiervan? Elke opmerking is welkom.

http://www.autoleitner.nl/automobiel...ilver-metallic
                      Ziet er prachtig uit, maar aan de datum te zien is het origineel een PFL (ondanks de LEDs achteraan) en dan is het oppassen voor lagerschade en subframeschade...
                      Ook de SMG shit ga je niet hebben megt zo'n manuele

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk Berichten

psycho, dat is de persoon die dit de 1M heeft aangedaan

Comment

Wat vinden jullie hiervan? Elke opmerking is welkom.

http://www.autoleitner.nl/automobiel...ilver-metallic
                          Geen lendensteun en geen originele strut brace. Mooie wagen.

Oorspronkelijk geplaatst door Beemerke05 Bekijk Berichten
                          Ziet er prachtig uit, maar aan de datum te zien is het origineel een PFL (ondanks de LEDs achteraan) en dan is het oppassen voor lagerschade en subframeschade...
                          SMG shit? Twee E46 M3 SMG's gehad ondertussen en met geen enkele problemen gehad met de versnellingsbak. Dus ook niet te veel veralgemenen. Bovendien nog steeds een fijner systeem dan de DCT's en PDK's van tegenwoordig vind ik.

Comment

• Welke velgen staan er onder die 1M?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beemerke05 Bekijk Berichten
                              Het is inderdaad een prefacelift met die led achterlichten nadien geplaatst. Deze hebben volgens mij wel een terugroepactie gekregen ivm die lagerschalen. Zit je safe dan als dat gedocumenteerd is?

Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten

SMG shit? Twee E46 M3 SMG's gehad ondertussen en met geen enkele problemen gehad met de versnellingsbak. Dus ook niet te veel veralgemenen. Bovendien nog steeds een fijner systeem dan de DCT's en PDK's van tegenwoordig vind ik.
                              Kan je even zeggen hoe je dat ziet dat die veerpootbrug niet origineel is? Dat kan allicht op een circuitverleden wijzen?

Thanks

Comment

Kan je even zeggen hoe je dat ziet dat die veerpootbrug niet origineel is? Dat kan allicht op een circuitverleden wijzen?

Thanks
                                Een originele veerpootbrug is niet verchroomd, maar zwart. En de plastic afdekkapjes op de veerpoten hebben een ///M logo in reliëf erop.
                                Zoals hier te zien:

De vorm is wel dezelfde als bij een originele, dus het kan een originele zijn die gechromeerd is. Of een replicastuk met dezelfde pasvorm (daarom nog niet dezelfde stijfheid). Maar ik heb nog foto's gezien van M3's van de eerste reeksen zonder veerpootbrug, dus het kan best zijn dat ze er origineel geen hadden. Gewoon eens navragen, het hoeft niet noodzakelijk negatief te zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten

Ik veralgemeen niks, maar het is geweten dat een slecht onderhouden SMG duizenden €s kan kosten.

Comment

Het is inderdaad een prefacelift met die led achterlichten nadien geplaatst. Deze hebben volgens mij wel een terugroepactie gekregen ivm die lagerschalen. Zit je safe dan als dat gedocumenteerd is?
                                    Dat moet je zeker hebben, met zo'n M3 kan vanalles uitgestoken zijn. Bij twijfel best laten staan

Comment

• 2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• als ge daar dan meer dan 20k bmp voor overhebt
                                        BMW X5 45e

Comment

• Ik was daarnet bij Belcar om een demo-auto op te halen.... In de hal stond een raar gevaarte met een doek over..... Iriginele 6 reeks B7 turbo Alpina!! Vet vet. Had mijn gsm niet bij om foto's te trekken.... jammer

Comment

Working...
                                          X