how to fuck up a F30 vind ik,
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
how to fuck up a F30 vind ik,
Comment
-
BMW M3
Sent from my HTC One using TapatalkBijgevoegde Bestanden2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk BerichtenBrute 1M
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAfgrijselijke 1M lijkt me een meer correcte benaming.
Comment
-
Wat vinden jullie hiervan? Elke opmerking is welkom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk BerichtenWat vinden jullie hiervan? Elke opmerking is welkom.
http://www.autoleitner.nl/automobiel...ilver-metallic
Ook de SMG shit ga je niet hebben megt zo'n manuele
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk BerichtenWat vinden jullie hiervan? Elke opmerking is welkom.
http://www.autoleitner.nl/automobiel...ilver-metallic
Oorspronkelijk geplaatst door Beemerke05 Bekijk BerichtenZiet er prachtig uit, maar aan de datum te zien is het origineel een PFL (ondanks de LEDs achteraan) en dan is het oppassen voor lagerschade en subframeschade...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beemerke05 Bekijk BerichtenZiet er prachtig uit, maar aan de datum te zien is het origineel een PFL (ondanks de LEDs achteraan) en dan is het oppassen voor lagerschade en subframeschade...
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenGeen lendensteun en geen originele strut brace. Mooie wagen.
SMG shit? Twee E46 M3 SMG's gehad ondertussen en met geen enkele problemen gehad met de versnellingsbak. Dus ook niet te veel veralgemenen. Bovendien nog steeds een fijner systeem dan de DCT's en PDK's van tegenwoordig vind ik.
Thanks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk BerichtenKan je even zeggen hoe je dat ziet dat die veerpootbrug niet origineel is? Dat kan allicht op een circuitverleden wijzen?
Thanks
Zoals hier te zien:
De vorm is wel dezelfde als bij een originele, dus het kan een originele zijn die gechromeerd is. Of een replicastuk met dezelfde pasvorm (daarom nog niet dezelfde stijfheid). Maar ik heb nog foto's gezien van M3's van de eerste reeksen zonder veerpootbrug, dus het kan best zijn dat ze er origineel geen hadden. Gewoon eens navragen, het hoeft niet noodzakelijk negatief te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenGeen lendensteun en geen originele strut brace. Mooie wagen.
SMG shit? Twee E46 M3 SMG's gehad ondertussen en met geen enkele problemen gehad met de versnellingsbak. Dus ook niet te veel veralgemenen. Bovendien nog steeds een fijner systeem dan de DCT's en PDK's van tegenwoordig vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk BerichtenHet is inderdaad een prefacelift met die led achterlichten nadien geplaatst. Deze hebben volgens mij wel een terugroepactie gekregen ivm die lagerschalen. Zit je safe dan als dat gedocumenteerd is?
Comment
Comment