Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk BerichtenWat vinden jullie hiervan? Elke opmerking is welkom.
http://www.autoleitner.nl/automobiel...ilver-metallic
Weinig op aan te merken, naast de reeds vernoemde dingen.
En inderdaad bij een E46 M3 moet je steeds goed opletten met gekende kinderziektes. Bij aankoop van onze, ook serieus mogen voor opletten.
Let dus zeker op de volgende dingen:
- lagerschalen; maar normaal hebben ze terugroepactie gekend, tenzij gebruiker daar niet op is ingegaan
- subframescheuren (best dus controleren bij aankoop)
- koppakkingsproblemen met vermogenverlies (compressietest laten uitvoeren)
- oliepomp (druktest laten uitvoeren)
- Afbreken van bepaalde onderdelen aan de vanos hub
- veren achteraan (breken nogal vaak bij een E46)
Oh ja, en steeds enkel Castrol 10W60 als motorolie gebruiken, niets anders.
Ok, ik hoor je denken; bij een wagen met slechts 60.000 kms...
Maar voor dat geld mag dit dan ook allemaal in orde zijn. Want qua prijs ligt die zeker boven het gemiddelde voor een PFL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk BerichtenFoei. Wie heeft er nu in deze tijden zijn GSM niet bij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenIs enige vorm van downpipe eigenlijk legaal in België?46) vervangen van uitlaat door niet originele uitlaat - voorwaarden:- e- of E-goedgekeurd
- maximaal zelfde aantal decibels als originele uitlaat
- normale emissietest mogelijk
- validatieprocedure
- maximaal zelfde aantal decibels als originele uitlaat
- normale emissietest mogelijk
- validatieprocedure
Heb zelf weinig kennis over uitlaten maar een downpipe met cats moet dan legaal zijn volgens punt 46?
Edit: darkiem4 heeft onder zijn M135i een Milltek 200cel downpipe steken.
Last edited by fuxhound; 01/12/2013, 17:38.
Comment
-
Kijk en kwijl bij het zien van deze prachtige E36
E36.JPG
Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
Echt onvoorstelbaar hoe sommigen een E36 compleet kunnen verkrachten...
Comment
-
Dit wordt mijn daily voor de komende tijd. Na enkele jaren met de 330d was ik toe aan een leuke benzine.
Een manuele (voor mij een must) E46 M3 met 60.000km op de klok. Alle opties volgens mij behalve schuifdak, leder Zimt interieur. Nagenoeg geen gebruikssporen op de originele lak, hier en daar een steenslagpuntje en een krasje van 1- 2 cm. Interieur ook als nieuw eigenlijk, geen instapschade of iets dergelijks. Toch wel indrukwekkend voor een wagen van bijna 12 jaar oud.
De zoektocht zit er eindelijk op. Succes gewenst aan diegene die ook op zoek zijn naar een zuiver exemplaar in deze staat. Evident is het zeker niet.Bijgevoegde BestandenLast edited by Titleist; 25/03/2014, 01:56.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
Comment
Comment