Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
    Dit wordt mijn daily voor de komende tijd. Na enkele jaren met de 330d was ik toe aan een leuke benzine.

Een manuele (voor mij een must) E46 M3 met 60.000km op de klok. Alle opties volgens mij behalve schuifdak, leder Zimt interieur. Nagenoeg geen gebruikssporen op de originele lak, hier en daar een steenslagpuntje en een krasje van 1- 2 cm. Interieur ook als nieuw eigenlijk, geen instapschade of iets dergelijks. Toch wel indrukwekkend voor een wagen van bijna 12 jaar oud.

De zoektocht zit er eindelijk op. Succes gewenst aan diegene die ook op zoek zijn naar een zuiver exemplaar in deze staat. Evident is het zeker niet.

Congratz! Hier hoort een topic van aangemaakt te worden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
      Dit wordt mijn daily voor de komende tijd. Na enkele jaren met de 330d was ik toe aan een leuke benzine.

Een manuele (voor mij een must) E46 M3 met 60.000km op de klok. Alle opties volgens mij behalve schuifdak, leder Zimt interieur. Nagenoeg geen gebruikssporen op de originele lak, hier en daar een steenslagpuntje en een krasje van 1- 2 cm. Interieur ook als nieuw eigenlijk, geen instapschade of iets dergelijks. Toch wel indrukwekkend voor een wagen van bijna 12 jaar oud.

De zoektocht zit er eindelijk op. Succes gewenst aan diegene die ook op zoek zijn naar een zuiver exemplaar in deze staat. Evident is het zeker niet.

Proper, en 't is een FL, dat is toch altijd een pluspunt wat betreft kinderziektes enzomeer. En begin die aub niet te veranderen, enkel een 19' EVO wiel, dat mag nog.

Comment

• Prachtige E 46 M3 Titleist!
        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• 2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Wauw...

Comment

• prachtig !
              BMW X5 45e

Comment

• Comment

• Die ziet er ook lekker uit.

Comment

• Vraagje, kreeg de vraag van een maat, hij heeft een E46 320d Touring, 2004, 235k km (and counting, elke dag autosnelweg van Belsele naar Lauwe), gekocht op 202k km:

Stel dat hij een bedrijfswagen krijgt, dan zou hij deze moeten weg doen omdat hij te kostelijk is als 2de auto (z'n vriendin doet alles met de fiets), wat zou hij er evt. nog voor kunnen krijgen bij verkoop?

Hij zat ook met de gedachte om hem volledig in orde te zetten optisch, maar dan niet ingeschreven. Heb ik hem ook afgeraden want lijkt me weggegooid geld voor een 320d met die km-stand (die toch niet ingeschreven is).

Zit een ander interieur in ook (zwart stof) want hetgeen erin zat (grijs stof) was ronduit smerig. Maar nu zit je dus ook nog met grijze interieurdelen (middenconsole enzo). Maar dat is nog het minste denk ik.

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.
                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Die grijze kan je eventueel nog proberen proper te krijgen met een extractor als hij die stoelen nog heeft? Auto wordt toch al wat aantrekkelijker denk ik in plaats van 2 kleuren in het interieur.

Comment

• Comment

• Ik zou die bmw verkopen om te verschepen. 2k krijgt ie er wel nog voor denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                            Die grijze kan je eventueel nog proberen proper te krijgen met een extractor als hij die stoelen nog heeft? Auto wordt toch al wat aantrekkelijker denk ik in plaats van 2 kleuren in het interieur.
                            Stoelen liggen al op 't stort. Dieptereiniging kostte 150 eur of zo, meer als dat zwart interieur dat er nu insteekt. Deurpanelen zijn ook wel zwart nu. Zelf had hij er iets van €4000 voor betaald (met 2 sets velgen (de gewone - redelijk gecorrodeerde - alu's en M5 velgen (wss replica's), maar daar heeft hij een deukje in gereden.

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Ik heb zonder veel moeite toch 4000 gekregen voor de onze.
                              KM-stand was ongeveer gelijk. Wel nog redelijk propere velgen, recente Michelins en een lederen interieur
                              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Mja, de jouwe was natuurlijk wel een pak knapper vanbinnen. Beige leder + hout

Iemand die interesse heeft in een E91 318d? Kennis zou hem willen verkopen omdat hij liever iets sneller wil (terug een BMW, E91 of E92).

Is van 12/2007.

- 160k Km
                                - sportinrerieur
                                - 17inch velgen
                                - Parkingsensor voor en achter
                                - Prof navigatie

Prijs rond de 11.000 eur.

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                  Vraagje, kreeg de vraag van een maat, hij heeft een E46 320d Touring, 2004, 235k km (and counting, elke dag autosnelweg van Belsele naar Lauwe), gekocht op 202k km:

Stel dat hij een bedrijfswagen krijgt, dan zou hij deze moeten weg doen omdat hij te kostelijk is als 2de auto (z'n vriendin doet alles met de fiets), wat zou hij er evt. nog voor kunnen krijgen bij verkoop?

Hij zat ook met de gedachte om hem volledig in orde te zetten optisch, maar dan niet ingeschreven. Heb ik hem ook afgeraden want lijkt me weggegooid geld voor een 320d met die km-stand (die toch niet ingeschreven is).

Zit een ander interieur in ook (zwart stof) want hetgeen erin zat (grijs stof) was ronduit smerig. Maar nu zit je dus ook nog met grijze interieurdelen (middenconsole enzo). Maar dat is nog het minste denk ik.
                                  Is hij motorisch nog in orde? Ben eigenlijk op mijn gemak aan het uitkijken naar een 320d. Enkel de turbo en de dieselpomp zijn een zwak punt zeker bij die motoren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GillesP Bekijk Berichten
                                    Is hij motorisch nog in orde? Ben eigenlijk op mijn gemak aan het uitkijken naar een 320d. Enkel de turbo en de dieselpomp zijn een zwak punt zeker bij die motoren?
                                    Hij is motorisch nog in orde ja.

E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                      Hij is motorisch nog in orde ja.
                                      Moest hij hem verkopen moet ge mij maar eens contacteren via PM.

Comment

• Weet niet wat ik hiervan moet vinden, meer verlagen mss?

Comment

Working...
                                        X