Ja, rood zou ik ook prachtig vinden maar dan wel helder rood en geen tomaatrood zoals ze nu hebben.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenLe Mans is donkerder. Ziet er mij eerder Yas Marina Blau uit maar dan op een non-M model.
Heb het zo ni voor die estoril,yas marina en deze santorini kleurtjes. Is leuk om eens te zien maar echt mooi vind ik het niet. Geef mij maar lemans blauw dan!BMW E91 318d Touring
Turbo... The replacement for displacement....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenBlauw op een BMW wordt onderschat ! Ik begrijp echt niet dat diverse blauwe kleuren zo weinig genomen worden.
Maar nu is het precies een "must", wordt estoril precies gepromoot... Hopelijk resulteert dat niet in het ander uiterste, dat ze bijna allemaal blauw zijn.
En een BMWcoupe mag toch ook rood zijn...BMW E91 318d Touring
Turbo... The replacement for displacement....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Math_23 Bekijk BerichtenHmm, ik vind da Hulk-groen nog wel iets hebben
zeer speciaal alleszins!
Comment
-
Comment
-
Beste forummers, graag had ik wat hulp en advies gehad in verband met een BMW 520d E60 163pk van 2007 (facelift).
Zijn die betrouwbaar? Waarop moet je letten bij dit model?
Zou over onderstaande wagen gaan:
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenBeste forummers, graag had ik wat hulp en advies gehad in verband met een BMW 520d E60 163pk van 2007 (facelift).
Zijn die betrouwbaar? Waarop moet je letten bij dit model?
Zou over onderstaande wagen gaan:
http://nl.autoscout24.be/Details.asp...937214&asrc=st
Gaat ge een E60 kopen?
Comment
Comment