Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenInderdaad, zeker als ge pano dak hebt. Maar sinds het hier om een E60 gaat, en geen E61, zou dat dus wel meevallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenInderdaad, ik vermeld het maar voor Speedy voor moest hij ook op tourings beginnen zoeken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenGrootste "probleem" is nog altijd het kettingprobleem van de N47 motor, voor de rest vrij deftig.
Gaat ge een E60 kopen?2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenEn hij wilt persé een berline met m-pack en automaat voor 14 000 max zijn z'n eisen max 520d.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenPerfect doenbaar. Goed om te cruisen, maar als hij iets snel wil zal hij toch iets anders moeten zoeken. Tenzij eventueel chipke erin.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenJa maar hij heeft niet veel vermogen nodig, eerste wagen was een e39 520i dan de e91 318d en nu dus opzoek naar een 520d e60, mooie evolutie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenDat was anders ook maar een tamme 6-cilinder, zeker in die zware koets van de E39.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenVind ik juist niet Geef mij maar die E39 520i, nog een 6-in-lijn tenminste.BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenWaarom rijd jij dan niet met een E39 520i?
Maar sinds ik 2 x 50 km moest doen voor m'n werk toen ik m'n eend heb gekocht, ga ik geen naft kopen daarvoor, want dat kan m'n portemonnee niet trekken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenOmdat een E39 niets voor mij is, maar een E46 wel
Maar sinds ik 2 x 50 km moest doen voor m'n werk toen ik m'n eend heb gekocht, ga ik geen naft kopen daarvoor, want dat kan m'n portemonnee niet trekkenBMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenJe moet eens kijken wat zo een E46/E39 6cilinder benzine kost in aankoop. En dan eens vergelijken met wat je betaald hebt voor je '1. Ik denk dat je al heel wat benzine daarvoor zal kunnen kopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenDa's zeker, 'k zal voor minstens €5000 aan naft kunnen kopen
Comment
-
Stel nu dat je je wagen onmiddellijk tuned bij aankoop door bv AC Schnitzer. Tuners zoals AC Schnitzer geven bv 2 jaar garantie. Maar wat als je nu motorproblemen krijgt na 1 jaar? Hoest Schnitzer dan de kosten op? BMW zal er zijn handen wel vanaf trekken.. En als de wagen niet meer in garantie is bij BMW maar wel bij de tuner, komt de tuner dan nog tussenbeide? Hoe kun je dan aantonen dat het probleem veroorzaaakt is door de tuning?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenStel nu dat je je wagen onmiddellijk tuned bij aankoop door bv AC Schnitzer. Tuners zoals AC Schnitzer geven bv 2 jaar garantie. Maar wat als je nu motorproblemen krijgt na 1 jaar? Hoest Schnitzer dan de kosten op? BMW zal er zijn handen wel vanaf trekken.. En als de wagen niet meer in garantie is bij BMW maar wel bij de tuner, komt de tuner dan nog tussenbeide? Hoe kun je dan aantonen dat het probleem veroorzaaakt is door de tuning?
BMW trekt zich sowieso terug wat garantie op volledige aandrijflijn betreft (dus niet enkel motor maar ook boite, cardan, differentieel, ...). Staat duidelijk aangegeven in de garantievoorwaarden.
Als je daarnaast denk dat een 'tuner' - eender welke, zij het Heinz of Schnitzer - zich gaat verbinden tot een risico dat kan oplopen tot duizenden €'s in relatie tot een verkoop/omzet van pakweg € 700,00 - € 1000,00...
Als die mannen al iets zullen vergoeden in geval van schade, zal zich dat waarschijnlijk beperken tot de som die je bij hen hebt betaald.
Sowieso zullen beide partijen elkaar tegenspreken en vergoeding betwisten. En dan sta je daar mooi.
Als je écht meer vermogen moét hebben, heb dan op z'n minst het geduld te wachten tot je constructeursgarantie verlopen is (2j).
Comment
-
Daar ben ik het volledig mee eens, tot de laatste zin. Ik zal ze efe herschrijven:
Als je écht meer vermogen moét hebben, dan koop je gewoon een auto die af fabriek meer vermogen heeft. Want... zelfs na 2 jaar is BMW nog soepel wat garantie betreft.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenVind ik juist niet Geef mij maar die E39 520i, nog een 6-in-lijn tenminste.Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenDat was anders ook maar een tamme 6-cilinder, zeker in die zware koets van de E39.Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenLoopcultuur hé. 520d zal zeker sneller zijn, maar daar gaat het hier niet om voor die persoon, maar gewoon om te cruisenOorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk BerichtenGrappig hoe sommige mensen bij het horen van een 6 cyl benzinemotor direct de link leggen naar ne vlieger .
Een E46 320i is daarin al veel beter maar in de zware koets van de e39 nee bedankt.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
Comment
Comment