Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag eens meegereden met een 640d GC. Die ging goed vooruit! Evolutie die de diesels de laatste jaren hebben gemaakt is toch opmerkelijk. Achteraan had ik met m'n 1.88m wel te weinig hoofdruimte, wsl door het open dak dat wel een paar cms wegneemt. B&O stereo deed z'n werk ook zeer goed. Heerlijk geluid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Waarom heb je dan geen E46 naft gekocht?
      Omdat ik daar ruwweg 35.000 km mee kan rijden aan gemiddeld 10 liter verbruik. Aangezien ik er minstens 25.000 per jaar deed, zal die €5000 rap opzijn. Met €5000 aan diesel en m'n huidige verbruik doe ik 60.000 km. Na 3 jaar doe ik me al winst, daarom dus

Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
      Idd beemer_m3 heeft duidelijk nog niet met zo'n e39 520i gereden, ik heb er mee gereden en zou dat echt niet moeten hebben, is echt een super tamme auto, niet echt vooruit te branden. Was echt zwaar ontgoocheld, ok je hebt de stille 6zyl sound maar das dan ook alles. Die loopcultuur is zelfs irritant vind ik.

Een E46 320i is daarin al veel beter maar in de zware koets van de e39 nee bedankt.
      Wat zit iedereen nu eigenlijk te zeveren over een zware kast van een E39 tov een E46.
      E39 weegt 1445 kg, E46 1365 kg. Da's 80 kg verschil (!). Chapeau als ge dat zo zwaar gaat merken. Da's een passagier meer of minder.
      Een E46 gaat even tam zijn als een E39. Ge moet al minstens voor een x25i gaan om iets of wat power te willen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
        Wat zit iedereen nu eigenlijk te zeveren over een zware kast van een E39 tov een E46.
        E39 weegt 1445 kg, E46 1365 kg. Da's 80 kg verschil (!). Chapeau als ge dat zo zwaar gaat merken. Da's een passagier meer of minder.
        Een E46 gaat even tam zijn als een E39. Ge moet al minstens voor een x25i gaan om iets of wat power te willen.
        Dan was er iets mis mee, echt geen aangename auto vond ik. Heb met een 525d gereden en dat reed 10x beter, echt waar. Ook een knappe sound voor een diesel.
        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Mijn E46 320i was ook een tam beest in vergelijking met mijn 525d nu. Maar toen ik nog met de E46 reed heb ik eens een E39 520i mee gekregen als vervangauto en dat reed zeker niet tammer dan de E46..
          BMW E61 525d LCI '09
          Suzuki Bandit 1250NA /07
          Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
            Mijn E46 320i was ook een tam beest in vergelijking met mijn 525d nu. Maar toen ik nog met de E46 reed heb ik eens een E39 520i mee gekregen als vervangauto en dat reed zeker niet tammer dan de E46..
            Voila

Comment

• Mijn ouders hebben vroeger nog een E34 520i gehad. Het was toen één van de eerste met de volle 129pk. Was voor die tijd 'vlot'.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• De nieuwigheden van bmw op de NYIAS 2014(New York international auto show).

BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• Zou er een M komen van de 4GC?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                          Zou er een M komen van de 4GC?
                          Van hetgeen ik kan vinden op net zal er geen komen. De grootste reden waarom niet zou zijn doordat de carrosserie niet stevig genoeg is door de 5de deur (hatchback)...

Maar da zijn wss speculaties, er is tenslotte toch ook een M4 cabrio... Ikzelf zou denken ja er komt er eentje
                          BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• Bmw soepel met garantie.. Nog zo ene en tis pasen...

ET voila .. Tis pasen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Mijn ouders hebben vroeger nog een E34 520i gehad. Het was toen één van de eerste met de volle 129pk. Was voor die tijd 'vlot'.
                              En toen kon je nog met een gerust hart gas geven op wegen waar de helft aan auto's reden dan nu! Waar is den tijd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                                Bmw soepel met garantie.. Nog zo ene en tis pasen...

ET voila .. Tis pasen !

veel hangt ook af van uw concessie, zij zijn immers de tussenpersoon/contact met BMW.

Zo heb ik op onze E60 530d nieuwe injectoren en turbo op garantie gekregen na 4 jaar.
                                Ni slecht vind ik.

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                                  Bmw soepel met garantie.. Nog zo ene en tis pasen...

ET voila .. Tis pasen !
                                  Ik kan uit eerste rang spreken om dit te bevestigen, als uw ervaringen dit tegenspreken is de kans reeel dat er objectief geen reden is voor tussenkomst. Niet vergeten dat je na de garantieperiode enkel nog kan spreken van 'goodwill', er is hoegenaamd geen plicht meer om iets te doen

Comment

• Ik denk dat dit hier wel resoneert
                                    Last edited by Bwlian; 21/04/2014, 14:35.
                                    1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                                    2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                                    2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Met wat zou een 2 tourer qua ruimte overeenkomen (in het bestaande bmw gamma)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
                                        veel hangt ook af van uw concessie, zij zijn immers de tussenpersoon/contact met BMW.

Zo heb ik op onze E60 530d nieuwe injectoren en turbo op garantie gekregen na 4 jaar.
                                        Ni slecht vind ik.

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk
                                        Ik op de E46 destijds een nieuwe katalysator na 2,5 jaar. Half jaar buiten garantie dus.

Comment

• Weet er iemand waar je in België blokjes kan kopen die tussen de steunpunten van een 1 serie en een hydraulische krik gaan? Of hoe doen jullie dat? Zelf een blokje uit hout gemaakt of zonder blokje?

Comment

Working...
                                          X