Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenIs dat de Willy die er naast zit?
Comment
-
-
Ik vraag mij af hoe makkelijk het herspuiten is van schade aan de plastiek bumper van moderne BMW's?
Een tijd geleden had ik een schram op de zijkant en moest het stuk herspoten worden. Verf eraf en opnieuw. Vandaag door het tikken op men achterbumper herinnerd dat het plastiek was en moest er aan denken hoe men schade zou herstellen aan een bumper? ook volledig herspuiten of een nieuwe direct? Kwestie dat ik weet hoe hard mijn tikker moet slaan als er eens een lompen tegen men bumper zit :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenIk vraag mij af hoe makkelijk het herspuiten is van schade aan de plastiek bumper van moderne BMW's?
Een tijd geleden had ik een schram op de zijkant en moest het stuk herspoten worden. Verf eraf en opnieuw. Vandaag door het tikken op men achterbumper herinnerd dat het plastiek was en moest er aan denken hoe men schade zou herstellen aan een bumper? ook volledig herspuiten of een nieuwe direct? Kwestie dat ik weet hoe hard mijn tikker moet slaan als er eens een lompen tegen men bumper zit :p
Als je bumper gebarsten is wordt het natuurlijk moeilijker om te herstellen. Maar dat heb ik nog maar één keer voor gehad en dat was door tegen een puntig voorwerp te rijden. Een voordeel van een plastic bumper is dan weer dat die wat kan meegeven en dat je dus minder snel blutsen zal hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk BerichtenMisschien een domme vraag, maar is die 2 liter diesel in de F-reeksen nog steeds van het N47-type of werd die intussen gewijzigd en kun je op beide oren slapen wat het kettingprobleem betreft?
Comment
-
De 5 reeks heeft vanaf productiedatum 1 juli ook de nieuwe B47 motor. Mijne zou voorzien zijn voor eerste week juli productie maar is verplaatst naar 2de week juli. Maar tot vandaag (16/7) nog geen papieren gearriveerd bij de concessiehouder. Heb hem nodig tegen 10/08 om naar Italië te rijden.....Doe mij maar eentje met achterwielaandrijving!!!
Comment
Comment