Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenBimmerboard meeting in Lummen. Lang geleden...
Comment
-
Mooi was 'm zeker, maar mijn 5 vind ik toch knapper, en vooral, de 5 rijdt beter. Geen seconde spijt gehad dat ik de 7 heb ingeruild voor de 5.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenVan wie zal de auto zijn, van hem of haar. ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenVan wie zal de auto zijn, van hem of haar. ?
Comment
-
Als die echt in zo'n goede staat is, is dat wel een scherpe prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichtendie inruil actie was door elio zeker ?
van 7 naar 5 en van M3 naar 135i ?
Van M3 naar 135i wel. Dat is verre van een verbetering, behalve voor de portemonnee.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenVan 7 naar 5 niet. Hier spreken we van een verbetering. Toen Di Rupo kwam was ik nog blijer.
Van M3 naar 135i wel. Dat is verre van een verbetering, behalve voor de portemonnee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichtenvaag... kan me niet inbeelden dat iemand zegt als hij van een S naar een E gaat dat dit een verbetering is...
S is echter puur comfort, en dan is de stap naar een E inderdaad niet zo logisch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenBwa, BMW wordt toch aanzien als 'drivers' car, en dan zal de 5 wel beter rijden dan zo'n 7.
S is echter puur comfort, en dan is de stap naar een E inderdaad niet zo logisch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk BerichtenBMW drivers car
Comment
Comment