Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts



  • den borre


    "Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "


    Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

    Comment





    • BMW 435 | Velgen Wheels by Tony Rivera.

      Comment


      • J Clarkson over de M4

        Comment


        • Vandaag de mogelijkheid gehad om met de BMW i3 te rijden (goede kennis).

          Comment


          • Bevindingen?

            Comment


            • Geweldig!

              Ik heb al met meerdere elektrische auto's gereden maar nog niet een elektrische auto die zo zacht rijdt. Nog zachter dan de Leaf en de Tesla Roadster. De acceleratie is wreed plezant en zeker de moeite. De i3 voelt ook snel aan door het constante koppel van 270Nm dat direct vrij komt. Het interieur is heel aangenaam om in te vertoeven. Het is een typische BMW afwerking. Het lijkt niet kaal, het lijkt niet te futuristisch ook al heb je displays i.p.v. een traditioneel dashboard. De zetels zitten goed maar geven aan uw billen te weinig zijdelingse steun als je snel door een bocht gaat (snel = nog altijd binnen de snelheidsbeperkingen). Het enige wat enkele kilometers aanpassen nodig heeft is de deceleratie. Je hoeft dus je rem niet aan te raken. De i3 stopt vanzelf, en stopt deftig vanzelf. Het sturen is zeer direct. Het minste dat je aan het stuurt draait, is ie weg.

              De BMW i3 is knapper in het echt dan op foto of youtube. Voor ik er met gereden had vond ik de e-Golf interessanter. Nu twijfel ik of dit nog het geval zal zijn als ik met de e-Golf ga rijden.


              De BMW i3 is, als je het geld hebt en het eraan kan geven en je rijdt kortere afstanden, 100% de moeite om te kopen. Toch zeker voor die prijs.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                Geweldig!

                Ik heb al met meerdere elektrische auto's gereden maar nog niet een elektrische auto die zo zacht rijdt. Nog zachter dan de Leaf en de Tesla Roadster. De acceleratie is wreed plezant en zeker de moeite. De i3 voelt ook snel aan door het constante koppel van 270Nm dat direct vrij komt. Het interieur is heel aangenaam om in te vertoeven. Het is een typische BMW afwerking. Het lijkt niet kaal, het lijkt niet te futuristisch ook al heb je displays i.p.v. een traditioneel dashboard. De zetels zitten goed maar geven aan uw billen te weinig zijdelingse steun als je snel door een bocht gaat (snel = nog altijd binnen de snelheidsbeperkingen). Het enige wat enkele kilometers aanpassen nodig heeft is de deceleratie. Je hoeft dus je rem niet aan te raken. De i3 stopt vanzelf, en stopt deftig vanzelf. Het sturen is zeer direct. Het minste dat je aan het stuurt draait, is ie weg.

                De BMW i3 is knapper in het echt dan op foto of youtube. Voor ik er met gereden had vond ik de e-Golf interessanter. Nu twijfel ik of dit nog het geval zal zijn als ik met de e-Golf ga rijden.


                De BMW i3 is, als je het geld hebt en het eraan kan geven en je rijdt kortere afstanden, 100% de moeite om te kopen. Toch zeker voor die prijs.
                dat gas lossen = remmen, moet inderdaad wennen zijn,

                kdenk dat een i3 een interessante keuze kan zijn, in geval je partner een niet-EV heeft, waarmee je dan nog altijd mee naar Milaan in 10 uur kan rijden bv.

                uit curiositeit zou ik m ook s willen testen, maar wil me bij bmw-dealer niet voordoen alsof ik m ga kopen, want rijd nog te graag met old-skool gerief wellicht

                Comment


                • Ik had geluk dat een goede kennis die gekocht heeft. Haar vader ging met mij een toerke doen.

                  Bij de e- Golf kun je naar het schijnt het "gas lossen = remmen" instellen zodat je kunt uitbollen (zo goed als geen stroom opwekken via afremmen) of zoals de i3, echt afremmen.

                  Comment


                  • Comment


                    • Pagina met een resem testverslagen en videootjes over de F8x M3 en M4

                      Comment


                      • Comment


                        • Hallo, iemand ervaring met basismodellen E46 en E90? k wel, maar niet meer zo recent, daarom onderstaand vraagje...

                          Vraag is simpel, welke Bimmer rijdt het "zachtst" (het meest comfortabel, het best absorberend voor putten enz.):

                          E46 320i of een E90 320i
                          (beiden op non-runflats, standaardmaat banden en zonder sportophanging)
                          ?

                          thanks

                          Comment


                          • BMW Concept SUV/pick-up

                            http://www.youtube.com/watch?v=UFoH4YyqgG8&feature=youtu.be&a

                            Comment


                            • Gaan de remlichten aan bij een i3 als je de gas dan loslaat?

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                Gaan de remlichten aan bij een i3 als je de gas dan loslaat?
                                Volgens mij niet omdat hij eigenlijk gewoon vaart mindert (maar dan sneller) en niet remt.
                                De gradatie van afremmen zal wel allemaal in en af te stellen zijn net zoals dat bij heftrucks en andere rollend werkmaterieel al 15 jaar het geval is.
                                den borre


                                "Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "


                                Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

                                Comment






                                • Comment






                                  • Comment




                                    • Comment






                                      • Comment

                                        Working...
                                        X