Chroom niertjes met chroom spijltjes zijn super, zeker icm een chroom raamomlijsting. Die zwarte toestanden begrijp ik niet. De typische BMW niergrille komt dan totaal niet meer tot uiting.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenChroom niertjes met chroom spijltjes zijn super, zeker icm een chroom raamomlijsting. Die zwarte toestanden begrijp ik niet. De typische BMW niergrille komt dan totaal niet meer tot uiting.
Als ik de facelift F10 zie met op de achterbumper dat extra chroom latje, dan keert m'n maag.
Chroom doet me ook denken aan Amerikaanse tuning
Ik vind m'n zwarte nieren en shadowline perfect passen bij m'n mineralgrau. Heel pimp
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenChroom niertjes met chroom spijltjes zijn super, zeker icm een chroom raamomlijsting. Die zwarte toestanden begrijp ik niet. De typische BMW niergrille komt dan totaal niet meer tot uiting.BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenJakkes jakkel
Als ik de facelift F10 zie met op de achterbumper dat extra chroom latje, dan keert m'n maag.
Chroom doet me ook denken aan Amerikaanse tuning
Ik vind m'n zwarte nieren en shadowline perfect passen bij m'n mineralgrau. Heel pimp
Zwarte nieren op zo'n neutrale kleur als het mineralgrau snap ik al helemaal niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenHet is niet 2 keer drukken, het is 1 keer lang drukken.
Comment
-
Tegenwoordig zou je bang worden om een BMW te kopen, bij De Mey in Maldegem zijn deze nacht van een 15tal wagens die net binnengekomen waren de GPS,sturen, ledlampen,... gestolen! Natuurlijk met de nodige schade : ramen kapot geslaan, bumpers kapot getrokken, builen,... Niet meer normaal tegenwoordig :s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenTegenwoordig zou je bang worden om een BMW te kopen, bij De Mey in Maldegem zijn deze nacht van een 15tal wagens die net binnengekomen waren de GPS,sturen, ledlampen,... gestolen! Natuurlijk met de nodige schade : ramen kapot geslaan, bumpers kapot getrokken, builen,... Niet meer normaal tegenwoordig :s
Misschien kan ik op ebay een setje op de kop tikken om mijn xenons te vervangen Haha.
Comment
Comment