Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Chroom niertjes met chroom spijltjes zijn super, zeker icm een chroom raamomlijsting. Die zwarte toestanden begrijp ik niet. De typische BMW niergrille komt dan totaal niet meer tot uiting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Chroom niertjes met chroom spijltjes zijn super, zeker icm een chroom raamomlijsting. Die zwarte toestanden begrijp ik niet. De typische BMW niergrille komt dan totaal niet meer tot uiting.
      Jakkes jakkel

Als ik de facelift F10 zie met op de achterbumper dat extra chroom latje, dan keert m'n maag.

Chroom doet me ook denken aan Amerikaanse tuning

Ik vind m'n zwarte nieren en shadowline perfect passen bij m'n mineralgrau. Heel pimp

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Chroom niertjes met chroom spijltjes zijn super, zeker icm een chroom raamomlijsting. Die zwarte toestanden begrijp ik niet. De typische BMW niergrille komt dan totaal niet meer tot uiting.
        Helemaal mee eens.
        BMW E61 525d LCI '09
        Suzuki Bandit 1250NA /07
        Fiesta Red Edition '16

Comment

• Ik ben niet bekend met oudere modellen BMW, iemand die er een juiste naam op kan plakken?
          BMW by poolhaas1, on Flickr

Comment

• Bmw e21

Comment

• Merci!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                Jakkes jakkel

Als ik de facelift F10 zie met op de achterbumper dat extra chroom latje, dan keert m'n maag.

Chroom doet me ook denken aan Amerikaanse tuning

Ik vind m'n zwarte nieren en shadowline perfect passen bij m'n mineralgrau. Heel pimp
                Iedereen zo zijn goesting hé.
                Zwarte nieren op zo'n neutrale kleur als het mineralgrau snap ik al helemaal niet.

Comment

• is er een mogelijkheid om bij de F30/F32 je buitenspiegels in te klappen als je je auto sluit? door bv 2x te drukken op de knop om je auto te sluiten?
                  Dit zou wel handig zijn...

Comment

• Het is niet 2 keer drukken, het is 1 keer lang drukken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
                      Het is niet 2 keer drukken, het is 1 keer lang drukken.
                      Enkel als je de optie "elektrische buitenspiegels" hebt genomen. Anders mag je er zo lang op drukken als je wil

Comment

• BMW Veritas

Comment

• Comment

• lets have some more member berries

Comment

• image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg
                              image.jpg
                              Last edited by Jase; 21/09/2014, 01:24.
                              BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• Comment

• Comment

• BMW F10 by poolhaas1, on Flickr

Comment

• Een bijna nieuwe E36 M3 Kom je ni vaak tegen...

BMW overige Modellen ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.
                                      BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• Tegenwoordig zou je bang worden om een BMW te kopen, bij De Mey in Maldegem zijn deze nacht van een 15tal wagens die net binnengekomen waren de GPS,sturen, ledlampen,... gestolen! Natuurlijk met de nodige schade : ramen kapot geslaan, bumpers kapot getrokken, builen,... Niet meer normaal tegenwoordig :s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                          Tegenwoordig zou je bang worden om een BMW te kopen, bij De Mey in Maldegem zijn deze nacht van een 15tal wagens die net binnengekomen waren de GPS,sturen, ledlampen,... gestolen! Natuurlijk met de nodige schade : ramen kapot geslaan, bumpers kapot getrokken, builen,... Niet meer normaal tegenwoordig :s
                                          De led lampen vooraan ook? Lol...

Misschien kan ik op ebay een setje op de kop tikken om mijn xenons te vervangen Haha.

Comment

Working...
                                          X