Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk BerichtenOverigens een mooie promotie in december op de 3-reeks met het intense pakket, een dikke 5k korting is meer dan op het autosalon waarschijnlijk. Is dit al omdat de facelift er aan komt volgend jaar?
Comment
-
Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenSchoon kleurke, mooi in originele staat en een 323ti, die kom je niet veel meer tegen. Altijd wel spijtig van die nieuwe nummerplaten als je eerste eigenaar bent.
maar deze heeft ook nog zijn ori-dealer-sticker, prachtig
fetishen
Comment
-
Op voorhand reeds mijn excuses om niet alle pagina's eerst te gaan lezen.
Nu we de audi gaan buiten gooien en terug de 3 merken gaan bekijken heb ik een vraag over de 7 serie.
Daar we sowieso voor een lange xdrive willen gaan zou het dus over de 750Ld gaan.
Zijn er hier bepaalde gebreken over geweten?
en zijn er leden die met een 50d rijden?
thnx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenis dat ook de tri-turbo?
die waren in de M550d/M750d niet zo bulletproof dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk BerichtenOp voorhand reeds mijn excuses om niet alle pagina's eerst te gaan lezen.
Nu we de audi gaan buiten gooien en terug de 3 merken gaan bekijken heb ik een vraag over de 7 serie.
Daar we sowieso voor een lange xdrive willen gaan zou het dus over de 750Ld gaan.
Zijn er hier bepaalde gebreken over geweten?
en zijn er leden die met een 50d rijden?
thnx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk BerichtenYep zo is het. Een lange wielbasis met xdrive is er enkel in de 50d.
Anders was een 30d ook goed.
Nu worden die bij ons zeker niet misbruikt. Altijd mooi warm rijden en en 98% autostrade kms aan 140 of 170.
In het begin was er heel wat miserie met die motoren maar ik dacht dat ze intussen ook al de nodige doorontwikkelingen hebben ondergaan en dat ze onderhand behoorlijk betrouwbaar gebleken zijn.
Uiteraard, als er iets kapot gaat, is't meestal niet van de poes.
Maar bij nieuw heb je dan ook 2j garantie die je kan uitbreiden naar 5j Europlus (?).
Misschien geen overbodige luxe bij zo'n slee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk BerichtenOverigens een mooie promotie in december op de 3-reeks met het intense pakket, een dikke 5k korting is meer dan op het autosalon waarschijnlijk. Is dit al omdat de facelift er aan komt volgend jaar?Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenKorting ga je waarschijnlijk niet meer krijgen, maar dan nog maak je gemiddeld een 2.500 euro profijt op een alledaagse 320d ofzo. Vroege (gecamoufleerde) salonkorting lijkt me. Facelift die er in juli volgend jaar aankomt zal er ook wel iets mee te maken hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenIs dat dan zeker, volgend jaar facelift van de 3 serie? Als die nieuwe B47/190 pk onder de motorkap komt, de mechanische handrem vervangen wordt door een elektronisch exemplaar en een standverwarming in de optielijst komt zou ik deze misschien toch nog overwegen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenEen elektronische handrem neemt bepaalde leuke dingen weg...
Net zoals er mensen zijn die houtafwerking in hun interieur chique vinden, terwijl wat mij betreft hout alleen goed is om bomen van te maken.
Een handrem maakt van 't interieur gewoon een rommeltje. Ik heb nu al meer dan 10 jaar geen handrem meer in de auto, ik zie geen enkele reden om nog terug te gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenTja, er waren mensen die dat 100 jaar geleden ook vertelden over de auta (ivm paard en kar).
Net zoals er mensen zijn die houtafwerking in hun interieur chique vinden, terwijl wat mij betreft hout alleen goed is om bomen van te maken.
Een handrem maakt van 't interieur gewoon een rommeltje. Ik heb nu al meer dan 10 jaar geen handrem meer in de auto, ik zie geen enkele reden om nog terug te gaan.
Meer info over de F3x facelift: http://www.autoevolution.com/news/sp...ery-89707.html
Comment
Comment